|
THE IMPACT OF DEVELOPMENTAL INTERVENTIONS ON CLASSROOM LEVEL PROCESSES IN SCHOOL EDUCATION
|
Help
Print
|
Here you can view and search the projects funded by NKFI since 2004
Back »
|
|
List of publications |
|
|
Halász Gábor - Szőllősi Tímea: A fejlesztő beavatkozások hatásmechanizmusainak kérdései a nemzetközi fejlesztőszervezetek tevékenységében, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2012 | Fazekas Ágnes: Közoktatás-fejlesztési implementációs folyamatok, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2012 | Fazekas Ágnes: Nemzeti kurrikulumok reformjai, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2012 | Fazekas Ágnes – Halász Gábor: Az implementáció világa. Az európai uniós forrásokból megvalósított magyarországi oktatásfejlesztési beavatkozások empirikus vizsgálatának elméleti megalapozása, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2012 | Fazekas Ágnes: Az Európai Unió oktatásfejlesztési tevékenysége, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2013 | Fazekas Ágnes: Uniós finanszírozású kurrikulumfejlesztés Magyarországon, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2013 | Fazekas Ágnes: Uniós finanszírozású kurrikulumfejlesztés Magyarországon - A hazai fejlesztési kontextus, , ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2013 | Fazekas Ágnes: Uniós finanszírozású kurrikulumfejlesztés - A Kelet-Közép-Európában megvalósuló programok, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2013 | Szőllősi Tímea: Európai uniós finanszírozással megvalósult közoktatás-fejlesztési beavatkozások Magyarországon, a kurrikulumimplementáció szemszögéből, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2013 | Halász Gábor: Oktatásfejlesztés uniós forrásokból: a 2014-2020 közötti időszak kihívásai, Kónyáné Tóth Mária – Molnár Csaba (szerk.): Nevelés-oktatás határon innen és túl. XV. Országos Közoktatási Szakértői Konferencia. Litográfia, Debrecen, 2013 | Szőllősi Tímea: Fejlesztések az Európai Unióban, ELTE PPK, 2013 | Fazekas Ágnes: Közép-európai oktatásfejlesztési programok, In: Szabolcs Éva, Garai Imre (szerk.) Neveléstudományi kutatások közben – Válogatás doktori hallgatók munkáiból. Budapest: ELTE - Eötvös Kiadó, 2014. pp. 101-114., 2014 | Fazekas Ágnes: Oktatásfejlesztési programok megvalósulása tanulószervezetekben, In: Oktatás és nevelés – gyakorlat és tudomány - Tartalmi összefoglalók. XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2014. Konferencia helye, ideje: Debrecen, Magyarorszá, 2014 | Schellbach Máté: Integrációs célú átfogó intézményfejlesztés egy budapesti általános iskolában, Neveléstudomány: Oktatás Kutatás Innováció 2014:(4) pp. 67-77, 2014 | Fazekas Ágnes - Halász Gábor: A kurrikulum fejlesztését célzó közoktatási programok implementálása, Neveléstudomány: Oktatás Kutatás Innováció 2014:(4) pp. 23-42., 2014 | Fazekas Ágnes: A szervezeti jellemzők hatása a fejlesztési programok iskolai szintű megvalósulására, Neveléstudomány: Oktatás Kutatás Innováció 2014:(4) pp. 43-66, 2014 | Halász Gábor: Eredményes tanulás, kurrikulum, oktatáspolitika, Benedek András; Golnhofer Erzsébet (szerk.): Tanulmányok a neveléstudomány köréből – 2013. Tanulás és környezete. Budapest. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság. pp. 79-10, 2014 | Fazekas Ágnes: Közoktatás-fejlesztési implementációs folyamatok, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2012 | Fazekas Ágnes: A kurrikulumot érintő nemzeti reformok, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2012 | Halász Gábor - Szőllősi Tímea: A fejlesztő beavatkozások hatásmechanizmusainak kérdései a nemzetközi fejlesztőszervezetek tevékenységében, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2012 | Fazekas Ágnes: Az uniós oktatásfejlesztés új feltételei, Új Pedagógiai Szemle, 2014 | Fazekas Ágnes: Oktatásügyi fejlesztő szakértők képzése., in: Kónyáné Tóth Mária – Molnár Csaba (szerk): Nevelés-oktatás határon innen és túl, XV. Országos Közoktatási Szakértői Konferencia., 2013 | Fazekas Ágnes: Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai, in: XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia. VÁLTOZÓ ÉLETFORMÁK – RÉGI ÉS ÚJ TANULÁSI KÖRNYEZETEK. Absztraktkötet.MTA, Pedagógiai Tudományos Bizottság. p. 396, 2013 | Fazekas Ágnes: Az Európai Unió oktatásfejlesztési tevékenysége, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2013 | Fazekas Ágnes: Közép-európai oktatásfejlesztési programok, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2013 | Fazekas Ágnes: Európai uniós finanszírozással megvalósult közoktatás-fejlesztési beavatkozások Magyarországon, , ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2013 | Fazekas Ágnes: Uniós finanszírozású kurrikulumfejlesztés Magyarországon, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2013 | Halász Gábor: Oktatásfejlesztés uniós forrásokból: a 2014-2020 közötti időszak kihívásai, in: Kónyáné Tóth Mária – Molnár Csaba (szerk): Nevelés-oktatás határon innen és túl, XV. Országos Közoktatási Szakértői Konferencia. Litográfia, Debrecen, 2013 | Szőllősi Tímea: Európai uniós finanszírozással megvalósult közoktatás-fejlesztési beavatkozások Magyarországon, a kurrikulumimplementáció szemszögéből, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2013 | Fazekas Ágnes – Halász Gábor: Az implementáció világa. Az európai uniós forrásokból megvalósított magyarországi oktatásfejlesztési beavatkozások empirikus vizsgálatának elméleti megalapozása, ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központ. Kézirat, 2012 | Halász Gábor: A közoktatási innovációs és tudásmenedzsment rendszerrel kapcsolatos pedagógiai és társadalmi igények feltárása, ELTE PPK. Kézirat, 2015 | Halász Gábor: A közoktatás jogi szabályozása és kormányzása - Japán és Hollandia esete, A közneveléshez kapcsolódó jogi szabályozás nemzetközi helyzetképe. Oktatási Hivatal. Budapest, 2015 | Halász Gábor: Oktatási változás és innováció Japánban : az OECD-Tohoku iskolaprojekt. I. A tohokui oktatási modell., Új Pedagógiai Szemle. 1-2. sz. 33-66. o., 2015 | Halász Gábor: Oktatási változás és innováció Japánban: az OECD-Tohoku iskolaprojekt. II. A projekt lehetséges hatásai egy felmérés tükrében, Új Pedagógiai Szemle. 3-4. sz. 22-35.o., 2015 | Halász Gábor: Practice and implementation, Wiśniewski, Jerzy - Gordon, Jean – Halász Gábor - Looney, Janet - Michel, Alain: The application of learning outcomes approaches across Europe. A comparative perspective., 2015 | Halász Gábor: Education and Social Transformation in Central and Eastern Europe, European Journal of Education. 50 (3) pp. 350-371., 2015 | Fazekas Ágnes: Eredményes iskolák – változó gyakorlatok, UPSZ 2015: (5-6) pp. 29., 2015 | Halász Gábor - Kovács István Vilmos - Fazelas Ágnes: „Okos Köznevelés” - Javaslat a Nemzeti oktatási innovációs stratégia kiegészítésére - NOIR+ stratégia, ELTE PPK. 2015. Kézirat, 2015 | Fazekas Ágnes: A pedagógiai innovációt támogató tudásmenedzsment eszközei, ELTE PPK, 2015 | Fazekas Ágnes: The impact of EU-funded development interventions on teaching practices in Hungarian schools, European Conference on Educational Research (ECER), 2015 | Fazekas Ágnes: Az iskolák tanulószervezeti működésének modellje, In: Tóth Péter – Holik Ildikó – Tordai Zita (szerk) Pedagógusok, tanulók, iskolák – az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa XV. ONK, 2015 | Fazekas Ágnes: Fejlesztési beavatkozások sajátosságainak hatása a tanulásszervezési eljárások változására, In: Tóth Péter – Holik Ildikó – Tordai Zita (szerk) Pedagógusok, tanulók, iskolák – az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa XV. ONK, 2015, 2015 | Fazekas Ágnes - Baráth Tibor – Horváth László: Az iskolák tanulószervezeti működésének modellje, Megjelenés alatt, 2016 | Fazekas Ágnes: A közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai - jelentés az empirikus adatfelvételről -, ELTE PPK, 2016 | Imre Anna - Fazekas Ágnes: Elements of New Public Management in the context of the Hungarian education system , 1990-2010, In:Helen Gunter(szerk.) New Public Management and the Reform of Education: European lessons for policy and practice, 2016 | Halász Gábor: Oktatási innovációk keletkezése és terjedése. Az iskolai innovációs és elméleti módszertani fejlesztő folyamatok kritikai elemzése., ELTE PPK, 2016 | Fazekas Ágnes - Halász Gábor: Az uniós finanszírozású kurrikulumfejlesztési programok implementálása, ELTE PPK, 2015 |
|
|
|
|
|
|
Back »
|
|
|