Startpage »
Projects »
Publications »
Ortelius classification »
Help »
Investigation of Teacher Continuous Professional Development Models at the Level of the Education System, the Organisation and the Individual
Help
Print
Here you can view and search the projects funded by NKFI since 2004
Back »
Details of project
Identifier
128738
Type
K
Principal investigator
Halász, Gábor
Title in Hungarian
A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődési modelljeinek vizsgálata a köznevelési rendszer, a szervezet és az egyén szintjén
Title in English
Investigation of Teacher Continuous Professional Development Models at the Level of the Education System, the Organisation and the Individual
Keywords in Hungarian
tanári folyamatos szakmai fejlődés, tanári tanulás, tanárképzés, szervezeti tanulás
Keywords in English
teacher continuous professional development, teacher learning, teacher training, organisational learning
Discipline
Education (Council of Humanities and Social Sciences)
100 %
Ortelius classification:
Teacher training
Panel
Psychology and Education
Department or equivalent
Institute of Education (Eötvös Loránd University)
Participants
Banai Bajzáth, Angéla
Bükki, Eszter
Czabaji Horváth, Attila
Czető, Krisztina
Fazekas, Ágnes
Fehérvári, Anikó
Horváth, László
Kálmán, Orsolya
Kopp, Erika
Kovács, Ivett Judit
Lénárd, Sándor
Misley, Helga
Némethné Tóth, Ágnes
Paksi, Borbála
Rajnai, Judit
Rapos, Nóra
Rónay, Zoltán
Saád, Judit
Salát, Magdolna
Széll, Krisztián
Szivák, Judit
Tókos, Katalin
Vámos, Ágnes
Vancsó, Ödön
Starting date
2018-10-01
Closing date
2024-04-30
Funding (in million HUF)
37.212
FTE (full time equivalent)
26.99
state
running project
Events of the project
2024-01-30 11:44:47
Résztvevők változása
2021-02-19 12:08:44
Résztvevők változása
2020-06-22 16:33:21
Résztvevők változása
2019-06-05 16:52:01
Résztvevők változása
Back »
PUBv2.02 - © National Research, Development And Innovation Office
Security
»
Legal disclaimer
»
Sitemap
»
Impressum
»
Contact
»