 |
The impact of digital transformation on the dynamics of the skills ecosystem in the education sector
|
Help
Print
|
Here you can view and search the projects funded by NKFI since 2004
Back »



|
 |
List of publications |
|
|
Horváth László: Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz, L'Harmattan Kiadó; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK), 2023 | Horváth László: Adaptive pedagogical strategies responding to emergency remote teaching – immediate responses of Hungarian primary school teachers, RESEARCH IN LEARNING TECHNOLOGY 31: 2978, 2023 | Horváth László: A képesség-ökoszisztéma megközelítés lehetőségei a tanárképzési szakpolitikákban, In: Gombocz, Orsolya; Juhász, Márta Klára; Mongyi, Norbert (szerk.) Pedagógiai változások - a változás pedagógiája IV., Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) (2022) pp. 292-299., 2022 | Horváth László: Alkalmazkodási mintázatok a digitális munkarendben, In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2022) pp. 239-252., 2022 | Horváth László: A képesség-ökoszisztéma megközelítés lehetőségei a tanárképzési szakpolitikákban, In: Változások a pedagógiában – a pedagógia változása IV. Esztergom, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Vitéz János Tanárképző Központ, 2022 | Horváth László: The value of a skills ecosystem approach in teacher education policy, TEPE 2022 conference, 2022 | Horváth László: Technológiai integrációs pedagógiai stratégiák – egy mérőeszköz fejlesztés pilotjának tapasztalatai., HUCER 2022, 2022 | Diana Koroleva – László Horváth – Nikita Kotik:: Cultural Patterns as a Factor of Successful Digital Transformation in Russian and Hungarian Educational Systems, ECER 2022, 2022 | Baksa Lóránt, Csipke Ágnes, Gutai Lili, Szilágyi Dorka, Horváth László: A pedagógusok technológiai-pedagógiai-szaktárgyi tudásának (TPACK) vizsgálata, In: Steklács, János; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2022) pp. 33-33., 2022 | Diana Koroleva, László Horváth, Nikita Kotik: Cultural Patterns as a Factor of Successful Digital Transformation in Russian and Hungarian Educational Systems, In: ECER 2022 Education in a Changing World, (2022) 54100, 2022 | Horváth László: A képesség formálás és hasznosítás dinamikája a pedagógusképzésben, In: XXVI. Apáczai-napok Tudományos Konferencia - Új irányok és lehetőségek a nevelés-,humán- és társadalomtudományok területén, (2022) p. 58., 2022 | Czirfusz Dóra, Horváth László: A technológiai integráció pedagógiai dimenziói, In: A digitális kultúra fenntarthatóságáról, (2021) 24, 2021 | Horváth László: A technológiai integráció pedagógiai aspektusai – egy pilot kutatás tapasztalatai, In: Juhász, Erika; Kattein-Pornói, Rita (szerk.) HuCER 2021, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2021) p. 292., 2021 | Horváth László: Alkalmazkodási mintázatok a digitális munkarendben, In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20., MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2021) p. 187., 2021 | Horváth László, Czirfusz Dóra, Misley Helga, N. Tóth Ágnes: Alkalmazkodási stratégiák a távolléti oktatás során hallgatói, oktatói és intézményi szinten, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (3) pp. 23-42., 2021 | Misley Helga, Horváth László, Czirfusz Dóra: Mit viszünk magunkkal a digitális tanrend tapasztalataiból?, In: Misley, Helga (szerk.) Digitális Tér Konferencia 2021, ELTE PPK Neveléstudományi Intézet; Tempus Közalapítvány (2021) p. 11., 2021 | Misley Helga, Káplár-Kodácsy Kinga, Horváth László: Digitális transzformáció a közoktatásban: a technológiai integráció lehetőségei és kihívásai, In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20., MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2021) p. 504., 2021 | Horváth László: Enhancing the resilience of Hungarian higher education institutions – the role of digital innovations, , 2021 | Anastasia Gorbunova, László Horváth, Diana Koroleva, Gábor Halász, Tatiana Khavenson: Actor Motivations and Values in Education Innovation Ecosystems: the Cases of Hungary and Russia, , 2021 | Horváth László, Baksa Lóránt, Csipke Ágnes, Gutai Lili, Szilágyi Dorka: A 21. századi kompetenciák digitális technológiával támogatott fejlesztésének képessége – pilot kutatás a TPACK21 skála adaptálásáról, Iskolakultúra, 32. 6. sz. pp. 56-71., 2022 | Horváth László: Alkalmazkodási mintázatok a digitális munkarendben, In: Molnár Gyöngyvér és Tóth Edit (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2021: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira., 2022 | Horváth László: Mesterséges intelligencia az oktatásban: lehetőségek és kihívások, In: Molnár, György; Buda, András (szerk.) Oktatás - Informatika - Pedagógia 2023, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2023) pp. 32-33., 2023 | Horváth László: A digitális technológiával támogatott játékosítás pedagógiaiag tudatos integrációja a tanulási-tanítási gyakorlatban, In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) pp. 52-52., 2023 | Horváth László, Baksa Lóránt: Kommunikációs mintázatok változása az iskolákban a digitális munkarend során, In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) pp. 135-135., 2023 | Nikita Kotik, László Horváth, Diana Koroleva: Understanding the Human Side of Digital Transformation: Socio-Cultural Comparison of Hungarian and Russian School Education Systems, In: ECER 2023 The Value of Diversity in Education and Educational Research, (2023) 57070, 2023 |

|
|
|

|

|

|
 Back »
|
 |
|