|
Teaching methods facilitating meaningful learning
|
Help
Print
|
Here you can view and search the projects funded by NKFI since 2004
Back »
|
|
List of publications |
|
|
Nagy Lászlóné: Grafikus rendezők alkalmazása a biológia tanításában és tanulásában, A Biológia Tanítása, 13. 4. sz. 3-10., 2005 | Korom Erzsébet: A kémiai fogalmak fejlődése, XXII. Kémiatanári Konferencia Veszprém, Előadás-összefoglalók: 18-22. o., 2006 | Korom Erzsébet: A természettudományos ismeretek tanulását befolyásoló kognitív, affektív és osztálytermi tényezők, VI. Országos Neveléstudományi Konferencia Budapest, Tartalmi összefoglalók: 88. o., 2006 | Korom Erzsébet: A fogalmi fejlődés nyomon követésének lehetőségei az iskolában, IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged, SZTE, Tartalmi összefoglalók: 81. o., 2006 | Nagy Lászlóné: Az analógiás gondolkodás fejlesztése a biológia tantárgy keretében, In: Kiss Gábor és Lagzi István (szerk.): Kutató tanárok tudományos közleményei. Válogatás a Kutató Tanárok I. Tudományos konferenciájának (Karcag, 2006. október 67.) el, 2006 | Nagy Lászlóné: A biológia tantárgy kompetencia alapú tanítása, VI. Országos Neveléstudományi Konferencia Budapest, Tartalmi összefoglalók: 87. o., 2006 | Nagy Lászlóné: A tanulásról és az értelmi fejlődésről alkotott elképzelések hasznosítása a természettudományok tanításában, A Biológia Tanítása, 14. 5. sz. 15-26., 2006 | Nagy Lászlóné: A környezetismeret-tankönyvek képességfejlesztő hatása, IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged, SZTE, Tartalmi összefoglalók 83. o., 2006 | Erzsébet Antal (Nagy Lászlóné): Analogical reasoning and biology knowledge of 8th grade soially disadvantaged pupils, 12th European Conference for Research on Learning and Instruction, Budapest, 2007. augusztus 28-szeptember 1., Tartalmi össszefoglalók CD-n, 2007 | Erzsébet Korom: Conceptual development and conceptual change in 12- and 14-year-old low SES students, 12th European Conference for Research on Learning and Instruction, Budapest, 2007. augusztus 28-szeptember 1., Tartalmi össszefoglalók CD-n, 2007 | Erzsébet Korom and Gyöngyvér Molnár: Constructing conceptual development scales by using IRT models, 12th European Conference for Research on Learning and Instruction, Budapest, 2007. augusztus 28-szeptember 1., Tartalmi össszefoglalók CD-n, 2007 | Korom Erzsébet és Nagy Lászlóné: Természettudományos fogalmak longitudinális vizsgálatára alkalmas eszközrendszer, VII. Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2007. október 25-27. (tartalmi összefoglalók: 72. o.), 2007 | Nagy Lászlóné: A természettudományos megismerési kompetencia fejlesztése, V. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Program és tartalmi összefoglalók, Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, 116. o., 2007 | Nagy Lászlóné és Korom Erzsébet: Biológia és pedagógia tanár szakos hallgatók tanulásról alkotott elképzelései, VII. Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2007. október 25-27. (tartalmi összefoglalók: 203. o.), 2007 | Korom Erzsébet: A fogalmi fejlődés kutatási eredményeinek hasznosítása az oktatás fejlesztésében, In: Vajda Zoltán (szerk.) Bölcsészműhely 2007. JATEPress, Szeged, 69-79., 2008 | Korom Erzsébet: A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretelsajátítás folyamata, In: Fazekas Károly (szerk.): Közoktatás, iskolai tudás és munkaerőpiaci siker. MTA Közgazdaságtudományi Intézet, Budapest. 131-144., 2008 | Korom Erzsébet és Nagy Lászlóné: Természettudományos alapfogalmak fejlettségének vizsgálata 4. évfolyamon, VIII. Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2008. november 13-15. (tartalmi összefoglalók: 240. o.), 2008 | Korom Erzsébet és Nagy Lászlóné: Természettudományos fogalmak fejlődésének longitudinális vizsgálata – a kezdő mérési pont eredményei, VI. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2008. április 11-12. (tartalmi összefoglalók: 24. o.), 2008 | Nagy Lászlóné: A természet-megismerési kompetencia és fejlesztése a természettudományos tantárgyakban, A Biológia Tanítása, 16. 4. sz. 37., 2008 | Nagy Lászlóné és Korom Erzsébet: 5-18 év közötti gyermekek biológiai tévképzetei és megszüntetésükre alkalmas technikák, Összefoglaló kötet, Kutató Tanárok Országos Szövetsége, Budapest, 32. o. Kutató Tanárok III. Tudományos Konferenciája 2008. október 10-11. Győr., 2008 | Nagy Lászlóné: Hogyan támogatják a környezetismeret-tankönyvek a tanulók kompetenciáinak, képességeinek fejlődését?, A Biológia Tanítása, 17. 5. sz. 3-21., 2009 | Korom Erzsébet és Nagy Lászlóné: A természetismeret tanulását befolyásoló tényezők vizsgálata 5. és 6. évfolyamon., VII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szeged, 2009. április 24–25. Tartalmi összefoglalók, 99., 2009 | Nagy Lászlóné és Korom Erzsébet: Az ismeretek megértését segítő fejlesztő program a természetismeret tanításához., VII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szeged, 2009. április 24–25. Tartalmi összefoglalók, 81., 2009 | Korom Erzsébet és Nagy Lászlóné: Teaching for conceptual development and conceptual change in grade 5 and 6 science studies., 13th European Conference for Research on Learning and Instruction, Amsterdam, 2009. augusztus 25–29., Programfüzet, 70. abstract és proposal CD mellékleten., 2009 | Korom Erzsébet és Nagy Lászlóné: The developmental level of basic science concepts in grade 4., 13th European Conference for Research on Learning and Instruction, Amsterdam, 2009. augusztus 25–29., Programfüzet, 181. abstract és proposal CD mellékleten., 2009 | Korom Erzsébet és Nagy Lászlóné: Az anyagi halmazok tulajdonságaival, az anyagok változásaival kapcsolatos fogalmak fejlettsége a 4. évfolyamon., IX. Neveléstudományi Konferencia, Veszprém, 2009. november 19–21., Tartalmi összefoglalók, 167., 2009 | Nagy Lászlóné és Korom Erzsébet: Az előzetes tudás felhasználása a természetismeret-tananyag elsajátításában., IX. Neveléstudományi Konferencia, Veszprém, 2009. november 19–21., Tartalmi összefoglalók, 180., 2009 |
|
|
|
|
|
|
Back »
|
|
|