|
Teachers' intercultural beliefes and their impact on the classroom practice
|
Help
Print
|
Here you can view and search the projects funded by NKFI since 2004
Back »
|
|
List of publications |
|
|
Gordon Győri János: Best practices in international talent nurturing and support: Reflections, lessons and questions, In In Gordon Győri J. (Ed.) (2012). International horizons of talent support, II.: Best practices within and without the European Union, 2. (pp. 215-226)., 2012 | Gordon Győri János: Jó gyakorlatok a Kárpát-medencei magyar tanulók tehetséggondozásában., In Demeter J. (Szerk.), A Kárpát-medencei tehetséggondozás jó gyakorlatai (pp. 177-184), 2012 | Frank, A. & Gordon Győri, J.: Freedom and creativity: Programmes of the Israel Center for Excellence through Education., In J. Gordon Győri (Ed.), International horizons of talent support, II. : Best practices within and without the European Union, 2. (pp. 65-89)., 2012 | Gordon Győri, J. & Nagy, T.: Summer talent support camp: Talent support programme of the German Student Ac ademy., In J. Gordon Győri (Ed.), International horizons of talent support, II. : Best practices within and without the European Union, 2. (pp. 35-63)., 2012 | Hegelsberger Judit & Gordon Győri János: Az osztálytermi megfigyelés módszere, különös tekintettel a módszernek a multikulturális nevelés és oktatás fejlesztésében betöltött szerepére., In Kádár J. & Szathmári J. (Szerk.), Mi Más Konferencia 2010: Gondolatok a másságról (pp. 165-180)., 2012 | Gordon Győri János, Nguyen Luu Lan Anh, Marosvölgyi Tekla, Zsolnai Andrea & J. Tóth Judit: Közösségi alapú akkulturáció: Vietnami kulturális nap egy budapesti iskolában., In A tudomány emberi arca: A Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet (p. 109). Szombathely: Magyar Pszichológiai Társaság., 2012 | Cs. Czachesz Erzsébet, [Gordon] Győri János & Németh Szilvia: Az iskola és a szülők kapcsolatának mintázata a migráns/roma tanulók arányának függvényében, az iskolaváltás oka., In Benedek A., Tóth P. & Vedovatti A. (Szerk.), A munka és nevelés világa a tudományban: Program és összefoglalók (p. 131). [Budapest]: Magyar Tudományos Akadémia Pedagóg, 2012 | Gordon Győri János: Angol vagy kínai: Küzdelem a méltányos és gazdaságilag is hasznos oktatási nyelvért. Szingapúr példája, In Horváth István és Tódor Erika Mária (Szerk.), Nyelvhasználat, tannyelv és két(több)nyelvű lét (pp. 165-184). Kolozsvár: Nemzeti Kisebbségkutató Intézet., 2010 | Cs. Czahesz E., Gordon Győri J., Boreczky Á., Németh Sz.: Tanárok interkulturális nézetei a tanulói sokféleségről, In A tudomány emberi arca: A Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése: Kivonatkötet (pp. 109-110). Szombathely: Magyar Pszichológiai Társaság., 2012 | Gordon Győri János, Németh Szilvia, Szabó Ágnes: Tanárok nézetei a tanulói sokféleségről, Iskola a társadalmi térben és időben 2011–2012: I. kötet. pp. 288-298., 2013 | Szabó Mónika, Nguyen Luu Lan Anh, Kovács Mónika, Fliszár Éva: Tanárok nemekkel kapcsolatos egalitárius nézetei: Tudatosság vagy vakság?, Bárdos Jenő, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka (Szerk.), Változó életformák - régi és új tanulási környezetek: XIII. Neveléstudományi Konferencia. p. 201., 2013 | Kovács Mónika, Szabó Mónika, Fliszár Éva: Fiúk és lányok az iskolában: tanárok nemekkel kapcsolatos nézetei., Vargha András (szerk.) A tudomány emberi arca: A Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet. p. 40., 2012 | Kovács Mónika, Szabó Mónika: Tanárok nemekkel kapcsolatos nézetei., Hegedűs Judit, Kempf Katalin, Németh András (szerk.) Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány - a múlt értékei és a jövő kihívásai: 11. Orsz. Neveléstudományi p.309, 2011 | Győri János, Szabó Mónika: Tanárok viszonyulása a tanulói diverzitáshoz, Szily Ildikó (szerk.) „Társadalmi egyenlőtlenségek és az oktatási rendszer Európában.” A pedagógia esélyei és lehetőségei a kulturális és társadalmi... p. 22, 2013 | Gordon Győri, János: International horizons of talent support I., Budapest, Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 2011 | Gordon Győri János, Nagy Tamás: Talent support in Germany, Gordon Győri János (Ed.) International horizons of talent support I., pp. 73-95. Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 2011 | Gordon Győri János, Frank Andrea, Kovács Bernadett: Centres for talent support in Israel, Gordon Győri János (Ed.) International horizons of talent support I., pp. 121-144. Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 2011, 2011 | Gordon Győri János: Talent Support in South-East Asia: The Singapore example, Gordon Győri János (Ed.) International horizons of talent support I., pp. 145-164. Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 2011, 2011 | Gordon Győri János, Nagy Tamás: New trends in talent support: Lessons in good practice from nine countries, Gordon Győri János (Ed.) International horizons of talent support I., pp. 229-242. Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 2011, 2011 | Gordon Győri János: A tehetséggondozás nemzetközi horizontja I.: Jó gyakorlatok az Európai Unión belül és kívül 1., Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 2011 | Gordon Győri János, Frank Andrea, Kovács Bernadett: Tehetséggondozó központok Izraelben, Gordon Győri János (Szerk.): A tehetséggondozás nemzetközi horizontja I.: Jó gyakorlatok az Európai Unión belül és kívül 1., (pp. 97-120.) Budapest: MATEHETSZ, 2011 | Gordon Győri János, Nagy Tamás: A német tehetséggondozás jelene egy tehetséggondozó modell tükrében, Gordon Győri János (Szerk.): A tehetséggondozás nemzetközi horizontja I.: Jó gyakorlatok az Európai Unión belül és kívül 1., (pp. 143-164.) Budapest: MATEHETSZ, 2011, 2011 | Gordon Győri János: Tehetséggondozás Délkelet-Ázsiában: A szingapúri példa, Gordon Győri János (Szerk.): A tehetséggondozás nemzetközi horizontja I.: Jó gyakorlatok az Európai Unión belül és kívül 1., (pp. 187-208.) Budapest: MATEHETSZ, 2011, 2011 | Gordon Győri János, Nagy Tamás: Új irányvonalak a tehetséggondozásban: Kilenc ország jó gyakorlatának tanulságai, Gordon Győri János (Szerk.): A tehetséggondozás nemzetközi horizontja I.: Jó gyakorlatok az Európai Unión belül és kívül 1., (pp. 229-243.) Budapest: MATEHETSZ, 2011, 2011 | Gordon Győri János: Tudásmenedzsment és innováció kelet-ázsiai országok oktatásügyében, http://tamop311.ofi.hu/szakmai-program/8-piller/8-1, 2010 | Erős Petra, Gordon Győri János: Az iskolaelhagyás jelensége Japánban, In Kozma T. & Perjés I. (Szerk.), Új kutatások a neveléstudományokban 2010: Törekvések és lehetőségek a 21. sz. elején (pp. 317-325). Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2011 | Németh Szilvia és Gordon Győri János: The impacts of teaching and learning processes on key-competences: Some results of DICE-project, In M. Szpiler (Ed.) Kompetencje w kulturze/Competences in culture: Publikacja pokonferencyjna/Post conference publicat (pp. 274-277). Warszawa: Narodowe Centrum Kultury., 2011 | [Gordon] Győri J., Németh Sz. & Cs. Czachesz E.: Tanárok interkulturális nézetei és szülőkkel való elmondott együttműködése közötti összefüggések, In Hegedűs J., Kempf K. & Németh A. (Szerk.), Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány: A múlt értékei és a jövő kihívásai: Program és összefoglalók (p. 362). Budapes, 2011 | Gordon Gyori J., Cs. Czachesz E., Nguyen Luu L.A., Szabó M., Szabó Á.: Developing intercultural leadership through education, In Program & abstracts: 7th Biennal Conference on International Academy for Intercultural Resarch: Leadership in the Multicultural world: Exploring new frontiers of leade, 2011 | Győri János, Németh Szilvia, Kende Judit: Pedagógusok interkulturális nézetei és elmondott tanulói értékelési gyakorlataik közötti összefüggések, In Vidákovich T. & Habók A. (Szerk.), PÉK 2011: IX. Pedagógiai Értékelési Konferencia: Program, előadás-összefoglalók (p. 75). Szeged: Szegedi Tudományegyetem, 2011 | Németh Szilvia, Gordon Győri János: Tanárok interkulturális nézetei és azok hatása az osztálytermi munkára: Kutatási részeredmények hat fókuszcsoportos tanári beszélgetés elemzése alapján, In HH-s gyermekek a közoktatásban: Kézikönyv hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek neveléséhez és oktatásához (4. kieg. kötet, pp. D1-43). Budape, 2011 | [Gordon] Győri J., Nguyen Luu L.A.: Hogy anyanyelvükön beszélhessenek otthon: Bevándorló vietnámi családok gyermekei hétvégi nyelviskolája., In Hegedűs J., Kempf K. & Németh A. (Szerk.), Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány: A múlt értékei és a jövő kihívásai: Program és összefoglalók (p. 362). Budapes, 2011 | Nguyen Luu, L.A., Gordon Győri, J.: Language, acculturation, identity and ethno-cultural continuity among Vietnamese families in Hungary., In Cs. Bartha (Ed.), Multilingualism in Europe: Prospects and practices in East-Central Europe (pp. 124-125). Budapest: Research Centre for Multilingualism Research Insti, 2011 | Gordon Győri János: Angol vagy kínai: Küzdelem a méltányos és gazdaságilag is hasznos oktatási nyelvért. Szingapúr példája., In Horváth István és Tódor Erika Mária (Szerk.), Nyelvhasználat, tannyelv és két(több)nyelvű lét (pp. 165-184)., 2011 | Gordon Győri János: Az iskolai tehetségnevelésről, In Szecsődi T. (Szerk.), A szigettől a hálózatig: A tehetséggondozás szigete a Szent István Gimnázium: Az iskolai tehetséggondozás lehetséges struktúrája és jó gyakorlata, 2011 | Gordon Győri János: International horizons of talent support, II. : Best practices within and without the European Union, 2., Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége., 2012 | Gordon Győri János: Mathematical talent support at the National University of Singapore High School of Mathematics and Science, In Gordon Győri J. (Ed.) (2012). International horizons of talent support, II.: Best practices within and without the European Union, 2. (pp. 125-142)., 2012 | Hegelsberger Judit, Boreczky Ágnes: The RoutledgeFalmer Reader in Multicultural Education: Könyvismertetés, Iskolakultúra, 2010 | Páva Rita és Győri János: Video research in the learning sciences: Könyvismertetés, Iskolakultúra, 2010 | Szabó Ágnes, Cs. Czachesz Erzsébet: Módszertani térkép a kulturális és nyelvi diverzitás megértéséhez. Observational research in USA: Classrooms. Könyvismertetés., Iskolakultúra, 2010 | Gordon Győri, J., Boreczky, Á., Czachesz, E. & Vámos, Á.: Multicultural education in Hungary, J. Spinthorakis, J. Lalor & W. Berg (szerk.), Cultural .diversity in the classroom. Wiesbaden: Verlag für Sozialwissenschaften, 2010 | Gordon Győri János: Mentortanárok a kelet-ázsiai közoktatásban, In M. Nádasi Mária (szerk.) A mentortanári tevékenység. Budapest: Eötvös Kiadó, 2010 | Gordon Győri János, Páva Rita: A video mint az osztálytermi kutatások hatékony eszköze: Az elmúlt két évtized nemzetközi tapasztalatai az új hazai kutatási lehetőségek tükrében., Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szeged, 2010. április 16-17., 2010 |
|
|
|
|
|
|
Back »
|
|
|