|
Természettudományos tantárgy-pedagógiai kutatások újszerű, interdiszciplináris megközelítésben
|
súgó
nyomtatás
|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Huszti Anett: A felsőoktatásba belépő hallgatók természettudományos problémamegoldási folyamata a befolyásoló tényezők tükrében, Tézisdolgozat, Debreceni Egyetem BTK Humán Tudományok Doktori Iskola, Debrecen, 1-80., 2014 | Sebestyén Annamária: A tanulók sztöchiometriai számítási feladatokkal kapcsolatos megoldási módszerei és tudásszerkezete, PhD értekezés tézisei, Debreceni Egyetem TTK Kémia Doktori Iskola, Debrecen, 2016. 1-12., 2016 | Csernoch Mária, Biró Piroska: Problem solving in Sprego, In: Proceedings of the EuSpRIG 2015 Conference “Spreads heet Risk Management, 2015. 1-13., 2015 | Csernoch Mária, Biró Piroska: Sprego programming, Spreadsheets in Education (eJSiE), 8 (1), 2015, 1-40., 2015 | Bujdosó Gyöngyi: RUZA BRETO – A SMART VIRTUAL BOOKSHELF FOR E-LEARNING AND ELECTRONIC TEACHING, In: Proceedings of ICERI2014 Conference 17th-19th November 2014, Seville, Spain, 3649-3654., 2014 | Egri Sándor, Mándy Tihamér, Varga Klára: A digitális bennszülöttek: változó gyerekek a fizikaórán, In: Fizikatanítás változó környezetben, Szaktárnet-könyvek, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 2015, 172-176., 2015 | Csernoch Mária, Biró Piroska, Abari Kálmán, Máth János: UNDERSTANDING ALGORITHMS IN DIFFERENT PRESENTATIONS, Acta Didactica Napocensia, 8 (4), 1-12, 2015 | Csernoch Mária, Biró Piroska, Máth János, Abari Kálmán: Testing Algorithmic Skills in Traditional and Non-Traditional Programming Environments, Informatics in Education, 14 (2), 2015 | Csernoch Mária, Biró Piroska: Wasting Human and Computer Resources, International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic and Management Engineering, 9 (2),, 2015 | Biró Piroska, Csernoch Mária: Felhasználóbarát szövegkezelési hibák, In: A pedagógusképzés XXI. századi kihívásai, Kolozsvár, 2015 | Biró Piroska, Csernoch Mária, Máth János, Abari Kálmám: Algorithmic Skills Transferred from Secondary CSI Studies into Tertiary Education, International Journal of Social, Education, Economics and Management Engineering, 9 (2),, 2015 | Abari Kálmán, Máth János: Tudásterek alkalmazása az oktatásban: Az R statisztikai programcsomag tanítása, lk. pszich. tan. a Szociál- és Munkapszich. Tanszék fennállásának 25. évfordulójára. (Szerk.: Balázs K.), Debrecon, 211-232., 2015 | Bujdosó Gyöngyi: Supporting Cognitive Processes for Indicating Effective Decision Making During Developing Informative Online Environments, In: EDULEARN16 Proceedings, (8th International Conference on Education and New Learning Technologies, 4th-6th July, 2016, Barcelona, Spain), pp. 3295-3302,, 2016 | Bujdosó Gyöngyi: A New Tool in Teachers’ Hand: Eye Tracking For Enhancing Visual Information Processing, In: 7th International Conference on Education and New Learning Technologies (6-8 July, 2015, Barcelona, Spain), EDULEARN15 Proceedings, pp. 6240-6247, 2015 | Bujdosó Gyöngyi: Designing an ICT Course In Teacher Training Based on the Result of a Survey of Digital Literacy., In: 7th International Conference on Education and New Learning Technologies (6-8 July, 2015, Barcelona, Spanyolország), EDULEARN15 Proceedings, p. 6226,, 2015 | Malmos Edina, Chrappán Magdolna: Természettudományos attitűd vizsgálat egy pilot mérés tükrében, Educatio, (4) (közlésre elfogadva), 2016 | Jász Erzsébet, Chrappán Magdolna, Malmos Edina: "How did science lessons go at school?"- introducing the analysis of university student interviews on science subjects, In: Proceedings of EDULEARN16 Conference. Barcelona. pp. 283-289., 2016 | Malmos Edina, Chrappán Magdolna, Jász Erzsébet: What is happening to science subjects in public education? – university students’ opinion about teaching science, In: Proceedings of EDULEARN16 Conference. Barcelona. pp. 9105-9115., 2016 | Jász Erzsébet, Bujdosó Gyöngyi: Hallgatói vélemények a természettudományos tantárgyakról, In: Buda András (szerk.): Interdiszciplináris pedagógiai és az oktatási rendszer újraformálása. [Kiss Árpád Archivum Könyvsorozata IX. kötet] 148-157., 2016 | Daru Katalin: Konferencia a kisgyermeknevelésért, Iskolakultúra, (2), 89-93., 2015 | Daru Katalin: Iskolaérettség és fogalmi struktúra, In: Konferenciakötet, 14. ONK, Debrecen, p. 446., 2014 | Daru Katalin, Tóth Zoltán: A kapcsolati együttható - pedagógiai alkalmazások, In: Tartalmi összefoglalók, 15. ONK, Budapest, p. 326., 2015 | Huszti Anett: Metakogníció a természettudományokban, In: Tartalmi összefoglalók, 14. ONK, Debrecen, p. 326., 2014 | Sójáné Gajdos Gabriella, Tóth Zoltán: ÁLTALÁNOS ISKOLÁSOK ÉS GIMNAZISTÁK TUDÁS SZERKEZETE LEVEGŐSZENNYEZÉS TÉM AKÖRÉBEN, In: Tartalmi összefoglalók, 15. ONK, Budapest, p. 249., 2015 | Chrappán Magdolna: TANÍTÁSI STRATÉGIÁJU K ALAPJA AZ ÉLETRE N EVELÉS LEG YEN - EGYETEMISTÁK VÉLEMÉN YE A TERMÉSZETTUDOMÁNYOS OKTATÁSRÓL, In: Tartalmi összefoglalók, IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia, Debrecen, p. 18., 2015 | Malmos Edina, Chrappán Magdolna: TERMÉSZETTUDOMÁNYOS ATTITŰD VIZSGÁLAT EG Y PILOT MÉRÉS TÜKRÉBEN, In: Tartalmi összefoglalók, IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia, Debrecen, p. 45., 2015 | Tóth Zoltán, Sebestyén Annamária: A TANULÓK TUDÁSSZERKEZETÉNEK, FELADATMEGOLDÓ MÓDSZERÉNEK ÉS SIKERESSÉGÉNEK VIZSGÁLATA EGYSZER Ű KÉMIAI SZÁMÍTÁSOKBAN, In: Tartalmi összefoglalók, 12. PÉK, Szeged, p. 73., 2014 | Tóth Zoltán: A tanulók kémiai gondolkodásának néhány jellemzője, Magyar Kémikusok Lapja, 91 (11) - közlésre elfogadva, 2016 | Szalay Luca, Tóth Zoltán: Hagyományos tanulókísérletek kutatásalapú átalakítása – egy pedagógiai kísérlet hatásvizsgálata, Magyar Kémikusok Lapja, 91 (12) - közlésre elfogadva, 2016 | Egri Sándor, Máth János: The levels of understanding formula of ideal gas-law,, Hungarian Educational Research Journal, - közlésre elfogadva, 2016 | Daru Katalin, Tóth Zoltán: A szóasszociációs módszer alkalmazhatósága óvodások időjárással kapcsolatos tudásszerkezetének vizsgálatára, in: Új Kutatások a Neveléstudományokban - 2013. (Szerk.: Bárdos J., Kis-Tóth L-, Racsko R.), Líceum Kiadó, Eger, pp. 51-62., 2014 | Szűcs Tímea, Tóth Zoltán: Csillagászati fogalmak tanulói értelmezései, in: Új Kutatások a Neveléstudományokban - 2014 (Szerk.: Tóth Z.), MTA PTB, Debrecen, pp. 337-357., 2015 | Tóth Zoltán: Korszerű kémia tantárgy-pedagógia - Híd a pedagógiai kutatás és a kémiaoktatás között, Szaktárnet-könyvek 5., Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 198. oldal, 2015 | Huszti Anett, Revákné Markóczi Ibolya, Máth János: Investigating the relationship between problemsolving and metacognition among university students entering university education, Hungarian Educational Research Journal, 6 (1) 75–89., 2016 | Revákné Markóczi Ibolya, Malmos Edina: Az egyetemi képzésbe belépő hallgatók tudásszerkezete és annak módszertani háttere, In: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. p. 276-288., 2015 | MalmosEdina, Revákné Markóczi Ibolya: Biológia fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel, Iskolakultúra. 17 (5-6), 190-199., 2015 | Máth János: A természettudományos oktatás válsága, Géniusz-műhely, 11. MATEHETSZ, Budapest, 22 oldal, 2014 | Egri Sándor, Szabó Lóránt: Analyzing Oscillations of a Rolling Cart Using Smartphones and Tablets, The Physics Teacher, 53 (2), 118-120., 2015 | Sebestyén Annamária, Tóth Zoltán: Hungarian students’ success rate, problem-solving strategy and knowledge structure in the problem of the shifting between the macro- and sub-microscopic levels, Hungarian Educational Research Journal, 5 (2), 2015 | Szűcs Tímea, Tóth Zoltán: Csillagászati fogalmak tanulói értelmezései, In: Új Kutatások a Neveléstudományokban, 2014 (Szerk: Tóth Z.), Debrecen, 2015 | Bujdosó Gyöngyi: Teaching typography as a part of the cultural heritage – experiences in teachers’ trainings, pp. 3065–3070 in Proc. ICERI, Barcelona, Nov 19-21, 2012 | Sebestyén Annamária: A tudásszerkezet és a problémamegoldó stratégia kapcsolata kémiai kontextusban, in Új Kutatások a Neveléstudományokban, 2012. (Szerk.: Benedek A., Tóth P.), pp. 43-59., 2013 | Daru Katalin, Tóth Zoltán: Óvodások időjárással kapcsolatos szóasszociációinak elemzése, in: Oktatáskutatás Határon Innen és Túl (HERA Évkönyvek 1.) (Szerk.: Juhász E., Kozma T.), Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 39-57., 2014 | Szűcs Tímea, Tóth Zoltán: Metafogalmi ismeretek a földrajz tankönyvekben, in: Oktatáskutatás Határon Innen és Túl, (HERA Évkönyvek 1.) (Szerk.: Juhász E., Kozma T.), Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 135-152., 2014 | Biró Piroska, Csernoch Mária, Máth János, Abari Kálmán: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2015 | Bujdosó Gyöngyi: Analysis of the existing knowledge and development of the requisite competences on computer science for using electronic learning materials in higher education - Results, In: Proceedings if 5th International Conference of Education, Research and Innovation, Sevilla, Spain, 2013. november 18-20. p. 2521., 2013 | Csernoch Mária, Biró Piroska, Máth János, Abari Kálmán: Mit tudok informatikából?, In: Informatika a felsőoktatásban. Debrecen, 2014. augusztus 27–29., pp. 217-230., 2014 | Biró Piroska, Csernoch Mária, Abari Kálmán, Máth János: First year students’ algorithmic skills in tertiary Computer Science education., ADVANCES IN INTELLIGENT SYSTEMS AND COMPUTING 416: pp. 351-358. (2016), 2016 | Bárány Zsolt Béla, Tóth Zoltán: A p -primek mint a fogalmi megértési problémák forrásai a kémiában, Középiskolai Kémiai Lapok, 42 (4), 346-353., 2015 | Sebestyén Annamária, Tóth Zoltán: A tanulók feladatmegoldó stratégiái és tudásszerkezete a vegyületek összetételével kapcsolatos számítási feladatokban, Középiskolai Kémiai Lapok, 42 (1), 74-92., 2015 | Szalay Luca, Tóth Zoltán: An inquiry-based approach of traditional ‘step-by-step’ experiments, Chemistry Edeucation Research and Practice, DOI: 10.1039/C6RP00044D, 2016 | Tóth Zoltán: Janus-arcú axiómáink: a p-primek, Középiskolai Kémiai Lapok, 40 (4) pp. 297-304., 2013 | Biró Piroska, Csernoch Mária, Máth János, Abari Kálmán: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 176, pp. 876-883, 2015 | Daru Katalin, Tóth Zoltán: A szóasszociációs módszer alkalmazhatósága óvodások időjárással kapcsolatos tudásszerkezetének vizsgálatára, in: Változó életformák, régi és új tanulási környezetek (Új Kutatások a Neveléstudományokban-2013), (Szerk: Bárdos, Kis-Tóth, Racsko), Líceum, Eger, pp. 51-62., 2014 | Bárány Zsolt Béla, Tóth Zoltán: A p-primek, mint a fogalmi megértési problémák forrásai a kémiában, Középiskolai Kémiai Lapok, 42 (4), 2015 | Daru Katalin: Konferencia a kisgyermeknevelésért, Iskolakultúra, (2), pp. 89-93., 2015 | Sebestyén Annamária, Tóth Zoltán: A tanulók feladatmegoldó stratégiái és tudásszerkezete a vegyületek összetételével kapcsolatos számítási feladatokban, Középiskolai Kémiai Lapok, 42 (1), pp. 74-92., 2015 | Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Biológiai fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel, Iskolakultúra, 17 (5-6), pp. 190-199., 2015 | Revákné Markóczi Ibolya, Malmos Edina: Az egyetemi képzésbe belépő hallgatók tudásszerkezete és annak módszertani háttere, In: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében (Szerk: Pusztai G., Ceglédi T.), pp. 276-288., 2015 | Egri Sándor, Mándy Tihamér, Varga Klára: Fizikatanítás változó környezetben, SZAKTÁRNET könyvek, Debreceni Egyetem, Debrecen, 2015 | Egri Sándor, Szabó Lóránt: Analyzing oscillations of a rolling cart using smartphones and tablets, The Physics Teacher, 53, p. 120., 2015 | Bujdosó Gyöngyi: A new tool in teachers' hand: Eye tracking for enhancing visual information processing, In: EDULEARN15 Proceedings, pp. 6240-6247., 2015 | Bujdosó Gyöngyi: Embedding eye tracking as a tool of visual information transfer into art and design education, ICTEL-2015,, 2015 | Biró Piroska, Csernoch Mária, Máth János, Abari Kálmán: Algorithmic skills transferred fromsecondary CSI studies into tertiary education, International Journal of Social Education Economics and Management Engineering, 9 (2), pp. 426-432., 2015 | Csernoch Mária, Biró Piroska: Wasting human and computer resources, International Journal of Social Education Economics and Management Engineering, 9 (2), pp. 555-563., 2015 | Csernoch Mária, Biró Piroska: Problem solving in Sprego, In: 16th EuSpRIG Annual Conference (Thone, Caroll (eds.)), London, pp. 1-13., 2015 | Gombos Eszter, Csernoch Mária: Knowledge and result, In: EBD-2015, (Ed.: Carmo), Porto, pp. 22.28., 2015 | Csernoch Mária, Biró Piroska: Developing digital competence in non-traditional programming environments, EBD-2015, (Ed.: Carmo), Porto, pp. 380-384., 2015 | Csernoch Mária, Biró Piroska: Computer problem solving, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 62 (3), pp. 86-94., 2015 | Biró Piroska, Csernoch Mária: Algorithms and/or spreadsheet management, In: VII. Oktatás-Informatikai Konferencia. Tanulmánykötet (szerk: Ujhelyi A.. Lévai D.), pp. 97-111., 2015 | Biró Piroska, Csernoch Mária: Felhasználóbarát szövegkezelési hibák, In: A pedagógusképzés XXI. századi perspektívái, BBTE, Kolozsvár (elfogadva), 2015 | Tóth Zoltán: Korszerű kémia tantárgypedagógia - Híd a pedagógiai kutatás és a kémiaoktatás között, SZAKTÁRNET könyvek, Debreceni Egyetem, Debrecen, 2015 | Bujdosó Gyöngyi: Harmonization of students' skills and requirements needed for computer science in academic area - Results of a survey, Educational Alternatives - Journal of International Scientific Publications, 12. évf. pp. 469-476., 2014 | Bujdosó Gyöngyi: Students' required competencies and existing difficulties on computer science in higher education, In: Proceedings of 8th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, Spain, 2014. március 10-12. pp. 4421-4426., 2014 | Bujdosó Gyöngyi: Experiences in using electronic learning materials in higher education - A survey among students, In: Proceedings of International Technology, Education and Development Conference, Valencia, Spain, 2014. március 10-12. pp. 4379-4383., 2014 | Bujdosó Gyöngyi: Analysis of bthe existing knowledge and development of the requisite competences on computer science for using electronic learning materials in higher education - Results, In: Proceedings if 5th International Conference of Education, Research and Innovation, Sevilla, Spain, 2013. november 18-20. p. 2521., 2013 | Csernoch Mária, Biró Piroska, Máth János, Abari Kálmán: Mit tudok informatikából?, In: Informatika a felsőoktatásban. Debrecen, 2014. augusztus 27–29., pp. 217-230., 2014 | Biró Piroska, Csernoch Mária, Abari Kálmán, Máth János: First year students’ algorithmic skills in tertiary Computer Science education., In: Cyprus., Springer Series: Advances in Intelligent Systems and Computing (AISC), (elfogadva), 2015 | Bujdosó Gyöngyi: Elektronikus tananyagok alkalmazása a felsőoktatásban - meglévő és szükséges informatikai kompetenciák felmérése, illetve kialakítása, In: Tartalmi összefoglalók, VIII. Kiss Árpád Emlékkonferencia, Debrecen, 213. szeptember 6-7. p. 23., 2013 | Sápiné Bényei Rita, Revákné Markóczi Ibolya: Vizsgálat általános iskolás tanulók körében a természetismeret tantárgyra vonatkozóan, In: „Hiteles(ebb) tudományos prezentációk” PEME VIII. PhD - Konferencia, Budapest, 2014. március 13. pp. 114-122., 2013 | Revákné Markóczi Ibolya: Projektoktatás. Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése, Új Mandátum Kiadó, Budapest, p. 149., 2013 | Tóth Zoltán: Alkalmazott tudástérelmélet, Gondolat Kiadó, Budapest, p. 190., 2012 | Egri Sándor, Máth János: Fizikatanítás: mit, hogyan, kinek?, Fizikai Szemle, 63: 244-247, 2013 | Turányi Tamás, Tóth Zoltán: Hungarian university students' misunderstandings in thermodynamics and chemical kinetics, Chemistry Education Research and Practice, 14: 105-116, 2013 | Bujdosó Gyöngyi: Teaching typography as a part of the cultural heritage – experiences in teachers’ trainings, pp. 3065–3070 in Proc. ICERI, Barcelona, Nov 19-21, 2012 | Sebestyén Annamária: A tudásszerkezet és a problémamegoldó stratégia kapcsolata kémiai kontextusban, in Új Kutatások a Neveléstudományokban, 2012. (Szerk.: Benedek A., Tóth P.), pp. 43-59., 2013 | Daru Katalin, Tóth Zoltán: Óvodások időjárással kapcsolatos szóasszociációinak elemzése, in: Oktatáskutatás Határon Innen és Túl (HERA Évkönyvek 1.) (Szerk.: Juhász E., Kozma T.), Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 39-57., 2014 | Szűcs Tímea, Tóth Zoltán: Metafogalmi ismeretek a földrajz tankönyvekben, in: Oktatáskutatás Határon Innen és Túl, (HERA Évkönyvek 1.) (Szerk.: Juhász E., Kozma T.), Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 135-152., 2014 | Csernoch Mária, Biró Piroska: Spreadsheet misconceptions, spreadsheet errors, in: Oktatáskutatás Határon Innen és Túl (HERA Évkönyvek, 1.) (Szerk.: Juhász E., Kozma T.), Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 370-395., 2014 | Tóth Zoltán: Hungarian students' strategy and knowledge structure in solving simple stoichiometric problems, in: Book of Abstracts, 12th European Conference on Research in Chemistry Education, Jyvaskyla, Finland, 2014. július 7-10., p. 29., 2014 | Daru Katalin: Óvodások időjárással kapcsolatos tudásszerkezetének vizsgálata szóasszociációs módszerrel, in: 12. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szeged, 2014. május 1-3., p. 68., 2014 | Tóth Zoltán, Sebestyén Annamária: A tanulók tudásszerkezetének, feladatmegoldó módszerének és sikerességének vizsgálata egyszerű kémiai számításokban, in: 12. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szeged, 2014. május 1-3., p. 73., 2014 | Csernoch Mária: Az informatikai terminológia használata a tankönyvekben, Új Pedagógiai Szemle, 64. évf. 5-6. szám, pp. 13-44., 2014 | Biró Piroska, Csernoch Mária, Máth János, Abari Kálmán: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary, Procedia - Social and Behavioral Sciences (közlésre elfogadva), 2015 | Biró Piroska, Csernoch Mária: Deep and surface metacognitive processes in non-traditional programming tasks, in: Proceedings of 5th IEEE International Conference on Cognitive Info-communications, Vietri sul Mare, Italy, 2014. november 5-7. (elfogadva), 2014 | Biró Piroska, Csernoch Mária: Deep and surface structural metacognitive abilities of the first year students of informatics, in: Proceedings of 4th IEEE International Conference on Cognitive Info-communications, Budapest, pp. 521 - 526., 2013 | Revákné Markóczi Ibolya, Máth János, Huszti Anett, Polner Kitti: A természettudományos problémamegoldás metakogníciójának mérése a felsőoktatásban, Magyar Pedagógia, 113. évf. 4. szám, pp. 221 - 241., 2013 | Máth János: A természettudományos oktatás válsága, in: Géniusz Műhely, 11. Budapest, pp. 1-18., 2014 | Biró Piroska, Csernoch Mária: Táblázatkezelés algoritmikus megközelítése, in: Interdiszciplináris pedagógia és fenntartható fejlődés - a VIII. Kiss Árpád Emlékkonf. előadásainak szerk. kötete (Szerk.: Buda A., Kiss E.), Debrecen, pp., 2014 | Csernoch Mária, Biró Piroska: The power in digital literacy and algorithmic skill, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2014 | Csernoch Mária, Biró Piroska: Teachers' assassment and students' self-assessment on the students' spreadsheet knowledge, In: Proceedeings of EDULEARN13, Barcelona, Spain, 2013. július 1-3. pp. 949-956., 2013 | Bujdosó Gyöngyi: Meglévő és szükséges informatikai kompetenciák felmérése és kialakítása - elektronikus tananyagok alkalmazása a felsőfokú oktatásban, In: Interdiszciplináris pedagógia és a fenntartható fejlődés, A VIII. Kiss Árpád Emlékkonf előadásainak szerk. változata (Szerk.: Buda A., Kiss E.) Debrecen, pp. 132-139., 2014 | Revákné Markóczi I.: Projektoktatás. Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése, Új Mandátum Kiadó, Budapest, p. 149., 2013 | Tóth Z: Alkalmazott tudástérelmélet, Gondolat Kiadó, Budapest, p. 190., 2012 | Egri S, Máth J: Fizikatanítás: mit, hogyan, kinek?, Fizikai Szemle, 63: 244-247, 2013 | Turányi T; Tóth Z: Hungarian university students' misunderstandings in thermodynamics and chemical kinetics, Chem Educ Res Pract 14: 105-116, 2013 | Csernoch M, Biró P: Teachers' assessment and students' self-assessment on the students' spreadsheet knowledge, pp 949-956 in Proc. EDULEARN13, Barcelona, Jul 1-3, IATED, 2013 | Bujdosó Gy: Teaching typography as a part of the cultural heritage – experiences in teachers’ trainings, pp. 3065–3070 in Proc. ICERI, Barcelona, Nov 19-21, 2012 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|