|
A problémamegoldó képesség komponens képességeinek feltérképezése és fejlesztése
|
súgó
nyomtatás
|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Molnár, Gy. & Csapó, B.: Separating the Disciplinary, Application and Reasoning Dimensions of Learning: the Power of Technology-Based Assessment, Springer, Submitted manuscript, 2020 | Péter-Szarka, Sz., Gyarmathy, É., Klein, B., Kovács, K., Kövi, Zs., Molnár, Gy., Puskásné Kiss, J., & Pásztor, A: A tehetségazonosítás folyamata, mérőeszközei és eredményei a Magyar Templeton Programban., Géniusz Műhely Kiadványok. Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége., 2017 | Wu, Hao; Kambeyo, Linus; Molnár Gyöngyvér: The feasibility and reliability of computer-based assessment of inductive reasoning in Namibia and China: A comparison study, D. Molnár Éva és Vígh Tibor (szerk.): XV. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Program és absztraktkötet. Szegedi Tudományegyetem, Szeged. 91. o., 2017 | Molnár Gyöngyvér: The effectiveness of different exploration strategies in complex problem solving environments: log file analyses, In: Molnár G, Bús E (szerk.) PÉK 2016. CEA 2016. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2016. pp. 77., 2016 | Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Online assessment of inductive reasoning at primary school entrance, In: Molnár G, Bús E (szerk.) PÉK 2016. CEA 2016. Szeged: SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola, 2016. pp. 75., 2016 | Molnár Gyöngyvér: Problémamegoldó stratégiák és azok változása: logfile-és látensprofil-elemzések, In Zsolnai A, Kasik L (szerk.) A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. ONK: Program és absztraktkötet. Szeged: SZTE Nevtud Int; MTA PedBiz, pp. 309., 2016 | Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság vizsgálata: elmélet, megvalósítás, főbb eredmények, In: D. Molnár É, Vígh T (szerk.) 15th Conference on Educational Assessment. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2017. pp. 20., 2017 | Molnár Gyöngyvér, Magyar Andrea, Nagy József: Developing word-recognition skills by integrated assessment and instructional system, In: D. Molnár Éva, Vígh Tibor (szerk.) 15th Conference on Educational Assessment. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2017. pp. 43., 2017 | Molnár Gyöngyvér és Csapó Benő: Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics, Fritz-Stratmann, A., Räsänen, P. and Haase, V. (Eds.): International Handbook of Mathematical Learning Difficulties. Springer, In Press., 2018 | Attila Pásztor, Sirkku Kupiainen, Risto Hotulainen, Gyöngyvér Molnár, Benő Csapó: Comparing Finnish and Hungarian fourth grade students' inductive reasoning skills, In: 9th Biennial Conference of EARLI SIG 1: Assessment and evaluation: Assessment & Learning Analytics. Helsinki, Finnország, 2018.08.29-2018.08.31. Kiadvány: 2018. Paper A_1_3. , 2018 | Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár, Attila Pásztor: Predictive validity of technology-based school-readiness assessments, In: 9th Biennial Conference of EARLI SIG 1: Assessment and evaluation: Assessment & Learning Analytics. Helsinki, Finnország, 2018.08.29-2018.08.31. Kiadvány: 2018. Paper G_2_1. , 2018 | Gyöngyvér Molnár, Hao Wu: Cross-national gender differences in complex problem solving: A comparison study between China and Hungary, In: 9th Biennial Conference of EARLI SIG 1: Assessment and evaluation: Assessment & Learning Analytics. Helsinki, Finnország, 2018.08.29-2018.08.31. Kiadvány: 2018. Paper E_2_1. , 2018 | Hao Wu, Gyöngyvér Molnár: Computer-Based Assessment of Chinese Students’ Component Skills of Problem Solving: A Pilot Study, INT J INF EDU TECHNOL 8: (5) pp. 381-386., 2018 | Hao Wu, Gyöngyvér Molnár: Interactive problem solving: Assessment and relations to combinatirial and inductive reasoning, J PSYCHOL EDUC RES 26: (1) pp. 90-105., 2018 | Hao Wu, Gyöngyvér Molnár: The role of inductive reasoning and combinatorial reasoning in complex problem solving: A comparison study between China and Hungary, In: Vidákovich T, Fűz N (szerk.) PÉK 2018 [CEA 2018] : Program és összefoglalók [Programme and abstracts]. Szeged: SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola, 2018. pp. 101., 2018 | Hao Wu, Gyöngyvér Molnár: Inductive reasoning and combinatorial reasoning as component skills of complex problem solving: Analyses in European and Asian context, In: 9th Biennial Conference of EARLI SIG 1: Assessment and evaluation: Assessment & Learning Analytics. Helsinki, Finnország, 2018.08.29-2018.08.31. Kiadvány: 2018. Paper E_2_2. , 2018 | Mojahed Mousa, Gyöngyvér Molnár: Assessing the 2nd & 3rd years pupils' inductive reasoning by introducing computer-based testing in Palestine, In: 9th Biennial Conference of EARLI SIG 1: Assessment and evaluation: Assessment & Learning Analytics. Helsinki, Finnország, 2018.08.29-2018.08.31. Kiadvány: 2018. Paper G_2_4. , 2018 | Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: The Efficacy and Development of Students' Problem-Solving Strategies During Compulsory Schooling: Logfile Analyses, FRONT PSYCHOL 9: Paper 302. 17 p., 2018 | Molnár Gyöngyvér, Magyar Andrea: A szóolvasó készség papíralapú és online értékelő-fejlesztő rendszere, In: Nagy József Nagy József (szerk.) (szerk.) Funkcionális analfabetizmus – Megelőző fejlesztési lehetőségek. Szeged: Mozaik Kiadó, 2018. pp. 123-140., 2018 | Pásztor-Kovács Anita, Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló dinamikus teszt fejlesztése, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (1) Paper Pasztor-Kovacs_MPed20181.pdf. , 2018 | Risto Hotulainen, Attila Pásztor, Sirkku Kupiainen, Gyöngyvér Molnár, Benő Csapó: Entering school with equal skills? A two-country comparison of early inductive reasoning, In: 9th Biennial Conference of EARLI SIG 1: Assessment and evaluation: Assessment & Learning Analytics. Helsinki, Finnország, 2018.08.29-2018.08.31. Kiadvány: 2018. Paper C_2_3. , 2018 | Samuel Greiff, Gyöngyvér Molnár, Romain Martin, Johannes Zimmermann, Benő Csapó: Students' exploration strategies in computer-simulated complex problem environments: A latent class approach, COMPUT EDUC 126: pp. 248-263., 2018 | Tongori Ágota, Molnár Gyöngyvér: Az interneten való böngészés hatákonyságának vizsgálata 6-11. évfolyamos diákok körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 118: (2) Paper Tongori_MPed20182.pdf. , 2018 | Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár: Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies, FRONT PSYCHOL 8: Paper 2022. 12 p., 2017 | Gyöngyvér Molnár, Benő Csapó: Exploration and learning strategies in an interactive problem-solving environment at the beginning of higher education studies, In: JC Spender, Giovanni Schiuma, Tatiana Gavrilova (szerk.) (szerk.) Knowledge Management in the 21st Century: Resilience, Creativity and Co-creation: IFKAD 2017: 12th edition of the International Forum on Knowledge Asset Dynamics : Proceedings. Szentpétervár: Institute of Knowledge Asset Management; Arts for Business Ltd; University of Basilicata; St. Petersburg University Graduate School of Management, 2017. pp. 283-292., 2017 | Hao Wu, Gyöngyvér Molnár: Chinese students’ component skills of problem solving: A pilot study, In: D. Molnár É, Vígh T(szerk.) PÉK 2017 [CEA 2017] XV. PÉK [15th CEA]: program és absztraktkötet. Szeged: SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola, 2017. pp. 46., 2017 | Linus Kambeyo, Hao Wu, Gyöngyvér Molnár: The feasibility and reliability of computer based assessment of inductive reasoning in Namibia and China: A comparison study, In: D. Molnár É, Vígh T(szerk.) (szerk.) PÉK 2017 [CEA 2017] : program és absztraktkötet. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2017. pp. 91., 2017 | Molnár Gy, Greiff S, Wüstenberg S, Fischer A: Empirical study of computer based assessment of complex problem solving skills, In: Benő Csapó, Joachim Funke (szerk.) (szerk.) The Nature of Problem Solving: Using Research to Inspire 21st Century Learning. Paris: OECD, 2017. pp. 125-140. (Educational Research and Innovation), 2017 | Molnár Gyöngyvér: A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között: logfile elemzések, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (2) pp. 221-238., 2017 | Wu H, Molnár G: The component skills of problem solving: A Chinese and Hungarian comparison study, In: Molnár Gyöngyvér, Bús Enikő (szerk.) CEA 2016. 14 TH Conference on Educational Assessment. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2016. pp. 111., 2016 | Molnár Gyöngyvér: Problémamegoldó stratégiák és azok változása: logfile-és látensprofil-elemzések, In: Zsolnai Anikó, Kasik László (szerk.) (szerk.) A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztraktkötet. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, 2016. pp. 309., 2016 | Molnár Gyöngyvér: Interaktív problémamegoldó környezetben alkalmazott felfedező stra-tégiák hatékonysága és azok változása: logfájl-elemzések, MAGYAR PEDAGÓGIA 116: (4) 427-453, 2016 | Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár: Factors determining students’ achievements measured at the beginning of university, In: Molnár Gyöngyvér, Bús Enikő (szerk.) (szerk.) PÉK 2016. XIV. Pedagógiai értékelési Konferencia = CEA 2016. 14 TH Conference on Educational Assessment. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2016. pp. 55., 2016 | Gyöngyvér Molnár, Ágnes Hódi, Andrea Magyar: Exploring the Opportunities for the Adaptive Assessment of Vocabulary Knowledge in an Educational Context, In: Jeannie Oakes, Kevin G Welner, Michelle Renée Valladares (szerk.) (szerk.) Public Scholarship to Educate Diverse Democracies: 2016 AREA Annual Meeting. Washington, Amerikai Egyesült Államok, 2016.04.08-2016.04.12. Kiadvány: Washington: American Educational Research Association, 2016. pp. 166, 2016 | Molnár Gy, Greiff S, Wüstenberg S, Fischer A: Empirical study of computer based assessment of complex problem solving skills, In: Csapó B, Funke J, Schleiher A (szerk.) (szerk.) On the Nature of Problem Solving. Paris: OECD, 2016. pp. 123-143., 2016 | Molnár Gyöngyvér: A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége, ISKOLAKULTÚRA 26: (5) 3-16, 2016 | Molnár Gyöngyvér: The effectiveness of different exploration strategies in complex problem solving environments: log file analyses, In: Molnár Gyöngyvér, Bús Enikő (szerk.) (szerk.) PÉK 2016. XIV. Pedagógiai értékelési Konferencia = CEA 2016. 14 TH Conference on Educational Assessment. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2016. pp. 77., 2016 | Wu H, Molnár G: The component skills of problem solving: A Chinese and Hungarian comparison study, In: Molnár Gyöngyvér, Bús Enikő (szerk.) (szerk.) PÉK 2016. XIV. Pedagógiai értékelési Konferencia = CEA 2016. 14 TH Conference on Educational Assessment. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2016. pp. 111., 2016 | Molnár Gyöngyvér: Dinamikus problémamegoldó környezetben alkalmazott felfedező stratégiák: logfile és látens profil elemzések, Magyar Pszichológiai Szemle, benyújtott kézirat, 2016 | Molnár Gyöngyvér: Interaktív problémamegoldó környezetben alkalmazott felfedező stratégiák hatékonysága és azok változása: logfájlelemzések, Magyar Pedagógia, megjelenés alatt, 2016 | Molnár Gyöngyvér: Developing the eDia: Next steps of a never-ending process, SWEE 2016, 2016 | Tongori Ágota: Conclusions and results of an item development process conserning ICT literacy, Molnár Gyöngyvér és Bús Enikő (2016, szerk.): PÉK 2016. XIV. Pedagógiai Értékelési Konferencia - 14. Conference on Educational Assessment. Program; Előadás-összefoglalók, 2016 | Kiss Renáta és Hódi Ágnes: The relationship between speech perception and speech comprehension in first and second grade, Molnár Gyöngyvér és Bús Enikő (2016, szerk.): PÉK 2016. XIV. Pedagógiai Értékelési Konferencia - 14. Conference on Educational Assessment. Program; Előadás-összefoglalók, 2016 | Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Online assessment of inductive reasoning at primary school entrance, In: Molnár Gyöngyvér, Bús Enikő (szerk.) (szerk.) PÉK 2016. XIV. Pedagógiai értékelési Konferencia = CEA 2016. 14 TH Conference on Educational Assessment. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2016. pp. 75., 2016 | Tongori Ágota: Conclusions and results of an item development process conserning ICT literacy, Molnár Gyöngyvér és Bús Enikő (2016, szerk.): PÉK 2016. XIV. Pedagógiai Értékelési Konferencia - 14. Conference on Educational Assessment. Program; Előadás-összefoglalók, 2016 | Attila Pásztor, Gyongyver Molnar, Erzsébet Korom, Mária B Németh, Benö Csapó: Online Assessment of Inductive Reasoning and Its Predictive Power on Inquiry Skills in Science, In: Education in the Crossroads of Economy and Politics: Role of Research in the Advancement of Public Good: 17th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction: Book of Abstracts. Tampere, Finnország, 2017.08.27-2017.09.02. Kiadvány: 2017. pp. 509, 2017 | Benö Csapó, Ágnes Hódi, Renáta Kiss, Attila Pásztor, Attila Rausch, Gyongyver Molnar: Developing Online Diagnostic Instruments for Assessing Pupils’ Skills at the Beginning of Schooling, In: Education in the Crossroads of Economy and Politics: Role of Research in the Advancement of Public Good: 17th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction: Book of Abstracts. Tampere, Finnország, 2017.08.27-2017.09.02. Kiadvány: 2017. pp. 508-509., 2017 | Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár: Assessment-based, personalized learning in primary education, In: JC Spender, Giovanni Schiuma, Tatiana Gavrilova (szerk.) (szerk.) Knowledge Management in the 21st Century: Resilience, Creativity and Co-creation: IFKAD 2017: 12th edition of the International Forum on Knowledge Asset Dynamics : Proceedings. Szentpétervár: Institute of Knowledge Asset Management; Arts for Business Ltd; University of Basilicata; GSOM - St. Petersburg University, 2017. pp. 443-449., 2017 | Erzsébet Korom, Erzsébet Antal, Zsófia Gabriella Szabó, Gyöngyvér Molnár, Benő Csapó: A longitudinal study of the development of science knowledge among 4th to 8th grade students, In: Education in the Crossroads of Economy and Politics: Role of Research in the Advancement of Public Good: 17th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction: Book of Abstracts. Tampere, Finnország, 2017.08.27-2017.09.02. Kiadvány: 2017. pp. 233, 2017 | Gyöngyvér Molnár, Benő Csapó: Exploration and learning strategies in an interactive problem-solving environment at the beginning of higher education studies, In: JC Spender, Giovanni Schiuma, Tatiana Gavrilova (szerk.) (szerk.) Knowledge Management in the 21st Century: Resilience, Creativity and Co-creation: IFKAD 2017: 12th edition of the International Forum on Knowledge Asset Dynamics : Proceedings. Szentpétervár: Institute of Knowledge Asset Management; Arts for Business Ltd; University of Basilicata; GSOM - St. Petersburg University, 2017. pp. 283-292., 2017 | Gyongyver Molnar, Benö Csapó: Identifying early difficulties in mathematics: eDia, the online diagnostic assessment tool, In: Education in the Crossroads of Economy and Politics: Role of Research in the Advancement of Public Good: 17th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction: Book of Abstracts. Tampere, Finnország, 2017.08.27-2017.09.02. Kiadvány: 2017. pp. 360-361., 2017 | Gyongyver Molnar, Eniko Bus, Erzsébet Korom, Benö Csapó: The Relationships between Exploration and Learning Strategies in a Problem-Solving Environment, In: Education in the Crossroads of Economy and Politics: Role of Research in the Advancement of Public Good: 17th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction: Book of Abstracts. Tampere, Finnország, 2017.08.27-2017.09.02. Kiadvány: 2017. pp. 90-91., 2017 | Molnár Gy, Greiff S, Wüstenberg S, Fischer A: Empirical study of computer based assessment of complex problem solving skills, In: Benő Csapó, Joachim Funke (szerk.) (szerk.) The Nature of Problem Solving: Using Research to Inspire 21st Century Learning. Paris: OECD, 2017. pp. 125-140. (Educational Research and Innovation), 2017 | Molnár Gyöngyvér: A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között: logfile elemzések, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (2) 221-238, 2017 | Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság vizsgálata: elmélet, megvalósítás, főbb eredmények, In: D. Molnár Éva, Vígh Tibor (szerk.) 15th Conference on Educational Assessment. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2017. pp. 20., 2017 | Molnár Gyöngyvér, Magyar Andrea, Nagy József: Developing word-recognition skills by integrated assessment and instructional system, In: D. Molnár Éva, Vígh Tibor (szerk.) 15th Conference on Educational Assessment. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2017. pp. 43., 2017 | Nagy Gyula, Molnár Gyöngyvér: A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése: tendenciák, szerzők, társszerzőségi együttműködés, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (1) 5-27, 2017 | Wu Hao, Molnár Gyöngyvér: Computer-based assessment of thinking skills in China: a pilot study, In: Education in the Crossroads of Economy and Politics: Role of Research in the Advancement of Public Good: 17th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction: Book of Abstracts. Tampere, Finnország, 2017.08.27-2017.09.02. Kiadvány: 2017. pp. 100, 2017 | Molnár Gyöngyvér and Csapó Benő: The Efficacy and Development of Students’ Problem-Solving Strategies during Compulsory Schooling: Logfile Analyses, Frontiers in Psychology, Submitted manuscript, 2017 | Csapó, B. és Molnár, Gy: Potential for Assessing Dynamic Problem-Solving at the Beginning of Higher Education Studies, Frontiers in Psychology, Submitted manuscript, 2017 | Samuel Greiff; Gyöngyvér Molnár; Romain Martin; Johannes Zimmermann; Benő Csapó: Students' Exploration Strategies in Computer-Simulated Complex Problem Environments: A Latent Class Approach, Computers & Education. Submitted manuscript, 2017 | Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A., Molnár Gy: Developing an Online Collaborative Problem Solving Test Environment: The Human–Human Version, Journal of Educational Measurement. Submitted manuscript., 2017 | Tóth Alisa, Kárpáti Andrea és Molnár Gyöngyvér: A színpercepció és színértelmezés online mérésének lehetőségei kisiskolás korban, Magyar Pedagógia, beküldött kézirat, 2017 | Molnár Gyöngyvér és Magyar Andrea: A szóolvasó készség papíralapú értékelő és online értékelő-fejlesztő tesztrendszere., In: Nagy József (2017, szerk.): A funkcionális analfabéták képzésének befejezési lehetősége. Megjelenés alatt., 2017 | Tongori Ágota és Molnár Gyöngyvér: Az IKT műveltség fejlődése: 6-11. évfolyamos diákok interneten való böngészésének hatékonysága, Magyar Pedagógia. Benyújtott kézirat., 2017 | Wu, H. & Molnár G.: Computer-based Assessment of Chinese Students’ Component Skills of Problem Solving: A Pilot Study, International Journal of Information and Education Technology, in press, 2017 | Molnár Gyöngyvér és Csapó Benő: Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics, Fritz-Stratmann, A., Räsänen, P. and Haase, V. (Eds.): International Handbook of Mathematical Learning Difficulties. Springer, In Press., 2017 | Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár: Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 10: 1522, 2019 | Wu Hao, Molnár Gyöngyvér: The influence of learning strategies on problem-solving performance: Analyses in European and Asian contexts, In: Molnár, Edit Katalin; Dancs, Katinka (szerk.) XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szegedi Tudományegyetem (2019) pp. 100-100., 2019 | Molnár G., Csapó B.: How to Make Learning Visible through Technology: The eDia-Online Diagnostic Assessment System, In: H., Lane; Susan, Zvacek; James, Uhomoibhi (szerk.) CSEDU 2019 : Proceedings of the 11th International Conference on Computer Supported Education, SCITEPRESS (2019) pp. 122-131., 2019 | Molnár Gyöngyvér: Nőtt az egyetemi tanulmányaikat kezdő diákok tanulási potenciálja és problémamegoldó képessége: években mérhető különbségek a diákok között, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (1) pp. 3-16., 2019 | Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: A diagnosztikus mérési rendszer technológiai keretei: az eDia online platform, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (4-5) pp. 16-32., 2019 | Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 10: 1368, 2019 | Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics, In: Fritz, Annemarie; Haase, Vitor Geraldi; Räsänen, Pekka (szerk.) International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom, Springer Nature Switzerland AG (2019) pp. 683-707., 2019 | Mousa Mojahed, Molnár Gyöngyvér: The Feasibility of Computer-based Testing in Palestine Among Lower Primary School Students: Assessing Mouse Skills and Inductive Reasoning, Journal of Studies in Education 9: (2) 14517, 2019 | Mousa Mojahed, Molnár Gyöngyvér: Applying Computer-based Testing in Palestine: Assessing Fourth and Fifth Graders Inductive Reasoning, Journal of Studies in Education 9: (3) 14799, 2019 | Wu Hao, Molnár Gyöngyvér: Cross-national differences in students’ exploration strategies in a computer-simulated interactive problem-solving environment: Logfile analyses, In: Molnár, Edit Katalin; Dancs, Katinka (szerk.) XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szegedi Tudományegyetem (2019) pp. 101-101., 2019 | Gyöngyvér Molnár, Benő Csapó: Relationship between students' matriculation examination results and problem-solving competencies, In: Thinking Tomorrow's Education: Learning from the past, in the present and for the future, European Association for Research on Learning and Instruction; RWTH Aachen University (2019) pp. 371-371., 2019 | Gyöngyvér Molnár, Moritz Herzog, Benő Csapó: Making the psychological dimension of learning mathematics visible, In: Thinking Tomorrow's Education: Learning from the past, in the present and for the future, European Association for Research on Learning and Instruction; RWTH Aachen University (2019) pp. 320-320., 2019 | Gyongyver Molnar: Emerging The Power of Technology-based Diagnostic Assessment for Supporting Personalized Learning: The eDia System, In: BlT's 6th Annual WorId Congress of lnfoTech-2019, (2019) pp. 47-47., 2019 | Hao Wu, Gyöngyvér Molnár: The Impact of Learning Strategies on Problem-solving Performance: A Cross-national Comparison Study, In: Thinking Tomorrow's Education: Learning from the past, in the present and for the future, European Association for Research on Learning and Instruction; RWTH Aachen University (2019) pp. 332-332., 2019 | Molnár Gyöngyvér, Pásztor Attila, Csapó Benő: The eLea online training platform, In: Molnár, Edit Katalin; Dancs, Katinka (szerk.) XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szegedi Tudományegyetem (2019) pp. 64-64., 2019 | Mousa Mojahed, Molnár Gyöngyvér: The efficacy of a computer-based cognitive training program to enhance 4thand 5thgrade students’ inductive reasoning, In: Molnár, Edit Katalin; Dancs, Katinka (szerk.) XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szegedi Tudományegyetem (2019) pp. 65-65., 2019 | Pásztor-Kovács Anita, Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Önértékelő kérdőív fejlesztése a kollaboratív problémamegoldó képességet leíró modellek egyikének validálására: a kollaboratív komponens vizsgálata, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2019: (2) pp. 5-21., 2019 | Pásztor-Kovács Anita, Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Kollaboratív képességeket vizsgáló önértékelő kérdőív fejlesztése, In: Molnár, Edit Katalin; Dancs, Katinka (szerk.) XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szegedi Tudományegyetem (2019) pp. 73-73., 2019 | Samuel Greiff, Gyöngyvér Molnár, Romain Martin, Johannes Zimmermann, Benő Csapó: Students' exploration strategies in computer-simulated complex problem environments: A latent class approach, COMPUTERS & EDUCATION 126: pp. 248-263., 2018 | Hao Wu, Gyöngyvér Molnár: Computer-Based Assessment of Chinese Students’ Component Skills of Problem Solving: A Pilot Study, INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY 8: (5) pp. 381-386., 2018 | Hao Wu, Gyöngyvér Molnár: Interactive problem solving: Assessment and relations to combinatirial and inductive reasoning, JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 26: (1) pp. 90-105., 2018 | Andi Rahmat Saleh, Gyöngyvér Molnár: INDUCTIVE REASONING THROUGH THE GRADES: CASE OF INDONESIA, In: L, Gómez Chova; A, López Martínez; I, Candel Torres (szerk.) EDULEARN18 Proceedings, International Association of Technology, Education and Development (IATED) (2018) pp. 8790-8793., 2018 | Wu Hao, Saleh Andi Rahmat, Molnár Gyöngyvér: Comparing Chinese and Indonesian students’ level of thinking skills: A pilot study, In: Vidákovich, Tibor; Fűz, Nóra (szerk.) PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglalók [Programme and abstracts], SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola (2018) p. 102., 2018 | Hao Wu, Gyöngyvér Molnár: The role of inductive reasoning and combinatorial reasoning in complex problem solving: A comparison study between China and Hungary, In: Vidákovich, Tibor; Fűz, Nóra (szerk.) PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglalók [Programme and abstracts], SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola (2018) pp. 101-101., 2018 | Mousa Mojahed, Molnár Gyöngyvér: Introducing computer -based assessment among 2nd-to 4th-grade students in Palestine, In: Vidákovich, Tibor; Fűz, Nóra (szerk.) PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglalók [Programme and abstracts], SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola (2018) p. 71., 2018 | Pásztor-Kovács Anita, Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Innovative restricted communicational options for automated coding in an online Human-Human Collaborative Problem Solving instrument, In: Vidákovich, Tibor; Fűz, Nóra (szerk.) PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglalók [Programme and abstracts], SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola (2018) p. 77., 2018 | Molnár Gyöngyvér: Egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók matematikai gondolkodásnak és problémamegoldó képességének fejlettségi szintje., In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2018) p. 145., 2018 | Rahmat Andi Saleh, Molnár Gyöngyvér: Do boys and girls have different level of skills in inductive reasoning? - Case of Indonesia, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2018) p. 364., 2018 | Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár: Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: 2022, 2017 | Molnár Gy, Greiff S, Wüstenberg S, Fischer A: Empirical study of computer based assessment of complex problem solving skills, In: Benő, Csapó; Joachim, Funke (szerk.) The Nature of Problem Solving, OECD (2017) pp. 125-140., 2017 | Molnár Gyöngyvér: Interaktív problémamegoldó környezetben alkalmazott felfedező stratégiák hatékonysága és azok változása: logfájl-elemzések, MAGYAR PEDAGÓGIA 116: (4) pp. 427-453., 2016 | Molnár Gyöngyvér: A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (5) pp. 3-16., 2016 | Molnár Gyöngyvér: Problémamegoldó stratégiák és azok változása: logfile-és látensprofil-elemzések, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése, MTA Pedagógiai Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet (2016) p. 309., 2016 | Pásztor Attila, Molnár Gyöngyvér: Online assessment of inductive reasoning at primary school entrance, In: Molnár, Gyöngyvér; Bús, Enikő (szerk.) PÉK 2016. XIV. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Előadás-összefoglalók = CEA 2016 14. Conference on Educational Assessment : Program - Abstracts, SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola (2016) p. 75., 2016 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|