A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődési modelljeinek vizsgálata a köznevelési rendszer, a szervezet és az egyén szintjén
Angol cím
Investigation of Teacher Continuous Professional Development Models at the Level of the Education System, the Organisation and the Individual
magyar kulcsszavak
tanári folyamatos szakmai fejlődés, tanári tanulás, tanárképzés, szervezeti tanulás
angol kulcsszavak
teacher continuous professional development, teacher learning, teacher training, organisational learning
megadott besorolás
Neveléstudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)
100 %
Ortelius tudományág: Tanárképzés
zsűri
Pszichológia – Nevelés
Kutatóhely
Neveléstudományi Intézet (Eötvös Loránd Tudományegyetem)
résztvevők
Banai Bajzáth Angéla Bükki Eszter Czabaji Horváth Attila Czető Krisztina Fazekas Ágnes Fehérvári Anikó Horváth László Kálmán Orsolya Kopp Erika Kovács Ivett Judit Lénárd Sándor Misley Helga Némethné Tóth Ágnes Paksi Borbála Rajnai Judit Rapos Nóra Rónay Zoltán Saád Judit Salát Magdolna Széll Krisztián Szivák Judit Tókos Katalin Vámos Ágnes Vancsó Ödön