Videójátékok és kreativitás az oktatásban: Növelhetik a videójátékok a tanulói kreativitást?  részletek

súgó  nyomtatás 
vissza »

 

Projekt adatai

 
azonosító
138723
típus PD
Vezető kutató Bereczki Enikő Orsolya
magyar cím Videójátékok és kreativitás az oktatásban: Növelhetik a videójátékok a tanulói kreativitást?
Angol cím Videogames and creativity in education: Can videogames increase students' creativity?
magyar kulcsszavak kreativitás,tanulás, videójátékok, Minecraft, pedagógiai kísérlet, összefüggésvizsgálat
angol kulcsszavak creativity, learning, videogames, Minecraft, experimental research, comparative research
megadott besorolás
Neveléstudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)90 %
Ortelius tudományág: Neveléstudomány
Szociológia (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)5 %
Ortelius tudományág: Technológia szociális alakítása
Pszichológia (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)5 %
Ortelius tudományág: Neveléspszichológia
zsűri Pszichológia – Nevelés
Kutatóhely Neveléstudományi Intézet (Eötvös Loránd Tudományegyetem)
projekt kezdete 2021-10-01
projekt vége 2025-09-30
aktuális összeg (MFt) 26.989
FTE (kutatóév egyenérték) 3.20
állapot aktív projekt




vissza »