Kezdőlap »
Projektek »
Publikációk »
Ortelius »
Súgó »
Videójátékok és kreativitás az oktatásban: Növelhetik a videójátékok a tanulói kreativitást?
súgó
nyomtatás
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
Projekt adatai
azonosító
138723
típus
PD
Vezető kutató
Bereczki Enikő Orsolya
magyar cím
Videójátékok és kreativitás az oktatásban: Növelhetik a videójátékok a tanulói kreativitást?
Angol cím
Videogames and creativity in education: Can videogames increase students' creativity?
magyar kulcsszavak
kreativitás,tanulás, videójátékok, Minecraft, pedagógiai kísérlet, összefüggésvizsgálat
angol kulcsszavak
creativity, learning, videogames, Minecraft, experimental research, comparative research
megadott besorolás
Neveléstudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)
90 %
Ortelius tudományág:
Neveléstudomány
Szociológia (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)
5 %
Ortelius tudományág:
Technológia szociális alakítása
Pszichológia (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)
5 %
Ortelius tudományág:
Neveléspszichológia
zsűri
Pszichológia – Nevelés
Kutatóhely
Neveléstudományi Intézet (Eötvös Loránd Tudományegyetem)
projekt kezdete
2021-10-01
projekt vége
2025-09-30
aktuális összeg (MFt)
26.989
FTE (kutatóév egyenérték)
3.20
állapot
aktív projekt
vissza »
PUBv2.02 - Minden jog fenntartva ©, Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal
Adatbiztonság
»
Jogi feltételek
»
Oldaltérkép
»
Impresszum
»
Kapcsolat
»