A nem-kognitív képességek szerepe az iskolai sikerességben  részletek

súgó  nyomtatás 
vissza »

 

Projekt adatai

 
azonosító
143415
típus K
Vezető kutató Horn Dániel
magyar cím A nem-kognitív képességek szerepe az iskolai sikerességben
Angol cím The role of non-cognitive skills in school success
magyar kulcsszavak nem-kognitív képességek, oktatás, kísérletek, viselkedési közgazdaságtan
angol kulcsszavak non-cognitive skills, education, experiments, behavioral economics
megadott besorolás
Közgazdaságtudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)100 %
zsűri Gazdaság
Kutatóhely Közgazdaság-tudományi Intézet (HUN-REN Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont)
résztvevők Boza István
Cook Rebeka Éva
Drucker Luca Flóra
Kiss Hubert János
Kovács Péter
Munkácsy Balázs
Szobonyáné Szabó-Morvai Ágnes
projekt kezdete 2022-10-01
projekt vége 2025-09-30
aktuális összeg (MFt) 23.528
FTE (kutatóév egyenérték) 2.91
állapot aktív projekt





 

Projekt eseményei

 
2024-03-28 09:43:54
Résztvevők változása
2024-02-14 15:24:45
Résztvevők változása
2023-05-10 13:33:14
Résztvevők változása




vissza »