|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Csíkos Csaba: Mitől nehéz egy matematikai feladat? Egy magyarországi felmérés eredményei nemzetközi összehasonlításban, II. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest, 2002. okt. 24-26., 239. o., 2002 | Csíkos Csaba: Hány éves a kapitány? Matematikai szöveges feladatok megértése, Iskolakultúra, 2002/12. sz., 10-16., 2002 | Csíkos Csaba: A problémamegoldó gondolkodás fejlesztésének lehetőségei, Az általános iskola alapozó szakaszának megújítása. Szakmai összefoglaló a konferenciáról, Fejér Megyei Pedagógiai Intézet, 2003, 60-63., 2003 | Csíkos Csaba: Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében, Magyar Pedagógia, 2003/1. sz., 35-55., 2003 | Molnár Éva: Néhány személyes motívum szerepe az önszabályozó tanulásban, Magyar Pedagógia, 2003/2. sz., 155-173., 2003 | Csíkos Csaba: Egy hazai matematikai felmérés eredményei nemzetközi összehasonlításban, Iskolakultúra, 2003/8. sz., 20-27., 2003 | Molnár Éva: Learning ability, text comprehension, study strategies and motivation: The case of students in vocational education., Paper presented at the 10th EARLI Conference, Padova, Italy, 26-30 August, 2003 | Csíkos Csaba: General metacognitive strategies in the fields of mathematics and reading, Paper presented at the Interlearn Conference, Helsinki, Finland, 3-5 December, 60. o., 2003 | Csíkos Csaba: Metakogníció a tanulásban és a tanításban, Iskolakultúra, 2004/2. sz., 3-11., 2004 | Csíkos Csaba: J. F. Almasi: Teaching strategic processes in reading. Recenzió., Magyar Pedagógia, 2003/4., 530-533., 2003 | Csíkos Csaba: A metakogníció pedagógiai értelmezése, Tanulmányok a neveléstudomány köréből. Megjelenés alatt, 2005 | Molnár Éva: Önszabályozó tanulás az EARLI-konferencia homlokterében, Iskolakultúra, 2004/5., 50-56., 2004 | Csíkos Csaba: Metakognícióra alapozott fejlesztő tréning 4. osztályban a matematika és az olvasás területén, V. Országos Neveléstudományi Konferencia, tartalmi összefoglalók, 251. o., 2005 | Csíkos Csaba: Empirikus pedagógiai vizsgálatok optimális mintanagyságának meghatározása, Magyar Pedagógia, 2004/2. sz., 183-201., 2004 | Csíkos Csaba: A metacognition-based training program in grade 4 in the fields of mathematics and reading, Paper presented at the 11th EARLI Conference, Nicosia, Cyprus, Aug 23-27, 2005 | Csíkos Csaba: How many buses are needed? Hungarian students achievement on problematic word problems, Paper presented at the 10th EARLI Conference, Padova, Italy, 26-30 August, 495. o., 2003 | Kelemen Rita: 5th grade students' achievement on different types of realistic word problems, Poster presented at the 11th EARLI Conference, Nicosia, Cyprus, Aug 23-27., 2005 | Kelemen Rita, Csíkos Csaba és Steklács János: Matematikai problémamegoldást kísérő metakognitív stratégiák vizsgálata a hangosan gondolkodtatás és a videomegfigyelés eszközeivel, V. Országos Neveléstudományi Konferencia, tartalmi összefoglalók, 205. o., 2005 | Kelemen Rita, Csíkos Csaba és Steklács János: A matematikai problémamegoldást kísérő metakognitív stratégiák vizsgálata a hangosan gondolkodtatás és a videomegfigyelés eszközeivel, Magyar Pedaqgógia, közlésre benyújtva, 2005 | Csíkos Csaba és Steklács János: Metakogníció és olvasás, In Józsa Krisztián (szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Dinasztia Tankönyvkiadó, megjelenés alatt, 2006 | Csíkos Csaba: Nemzetközi rendszerszintű felmérések tanulságai az olvasástanítás számára, In Józsa Krisztián (szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Dinasztia Tankönyvkiadó, megjelenés alatt, 2006 | Csíkos Csaba: Metakogníció: A tudásra vonatkozó tudás pedagógiája, Műszaki Könyvkiadó, megjelenés alatt, 2006 | Csíkos Csaba: Metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet 4. osztályos tanulók körében a matematikai és az olvasás területén, Magyar Pedagógia, megjelenés alatt, 2005 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|