|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Szécsi László: Alias free shadows with geometry maps, ShaderX5, 2006 | Szirmay-Kalos László, Antal György,: Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés, ComputerBooks,, 2003 | Szíjártó Gábor Koloszár József: Real-time Hardware Accelerated Rendering of Forests at Human Scale, Journal of WSCG, 2004 | Szécsi László, Benedek Balázs, Szirmay-Kalos László: Accelerating Visibility Testing for Indirect Photon Mapping, Journal of WSCG, 2004 | Szirmay-Kalos László, Antal György: Metropolis Sampling in Global Illumination, in Graphics Programming Methods,, 2003 | Szirmay-Kalos László, Benedek Balázs,: Stochastic Iteration in Non-Diffuse Global Illumination, in Graphics Programming Methods, 2003 | Balázs Csébfalvi, László Szirmay-Kalos: Monte Carlo Volume Rendering, IEEE Visualization, 2003 | László Szécsi, Szirmay-Kalos László: Improved Indirect Photon Mapping with Weighted Importance Sampling, Eurographics short paper, 2003 | Szécsi László, Benedek Balázs, Szirmay-Kalos László: Accelerating Animation Through Verification of Shooting Walks, Spring Conference on Computer Graphics, 2003 | Szirmay-Kalos László, Antal György, Benedek Balázs: Weighted Importance Sampling in Shooting Algorithms, Spring Conference on Computer Graphics, 2003 | Antal György, Roel Martínez, Csonka Ferenc, Mateu Sbert, Szirmay-Kalos László: Combining Global and Local Global-Illumination Algorithms, Spring Conference on Computer Graphics, 2003 | Szíjártó Gábor, Koloszár József: High Resolution Foliage Rendering for Real-time Applications, II. Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia, 2003 | Aszódi Barnabás, Czuczor Szabolcs: NURBS patch – half line intersection calculation for ray-trace algorithms, II. Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia, 2003 | Aszódi Barnabás, Barsi Attila, Czuczor Szabolcs: Design Module of a Virtual Reality Teaching Tool in Java/Java3D environment, II. Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia, 2003 | Aszódi Barnabás, Czuczor Szabolcs: Improving and Optimizing NURBS curves and patches under given contraints, II. Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia, 2003 | Csonka Ferenc, Antal György: Sztochasztikus iteráció fényelnyelő közegben, II. Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia, 2003 | Szirmay-Kalos László, Benedek Balázs, Mateu Sbert: Metropolis Iteration for Global Illumination, Journal of WSCG, 2004 | Aszódi Barnabás, Czuczor Szabolcs, Szirmay-Kalos László: NURBS Fairing by knot vector optimization, Journal of WSCG, 2004 | Szirmay-Kalos László, Szíjártó Gábor: Stochastic Radiosity on the Graphics Hardware., Képfeldolgozók és Alakfelismerők IV. konferenciája, 2004 | Koloszár József, Szirmay-Kalos László: Automatic Centerline Extraction from Tubular Volumetric Structures, Képfeldolgozók és Alakfelismerők IV. konferenciája, 2004 | Csébfalvi Balázs, Szirmay-Kalos László: Importance Sampling for X-Ray Volume Rendering, Képfeldolgozók és Alakfelismerők IV. konferenciája, 2004 | Szirmay-Kalos László: A számítógépes grafika algoritmusai, Az Informatikai Algoritmusok című könyv fejezete, 2004 | Mateu Sbert, Szécsi László, Szirmay-Kalos László: Fast Light Animation, Computer Graphics Forum, Vol 23., No 3, 2004 | Szécsi László, Mateu Sbert, Szirmay-Kalos László: Combined Correlated and Importance Sampling in Direct Light Source Computation and Environment Mapping, Computer Graphics Forum, Vol 23., No 3, 2004 | Lazányi István, Szirmay-Kalos László: Speeding up the Virtual Light Sources Algorithm, Spring Conference on Computer Graphics, pp 110-118., 2004 | Lazányi István, Szirmay-Kalos László: On the Fresnel Approximation for Metals, WSCG Conference, Short papers, 2005 | Szirmay-Kalos László, Antal György, Mateu Sbert: Go with the Winners Strategy in Path Tracing, Journal of WSCG, 2005 | Antal György: Global illumination methods for architectural scenes, ELTE, Ph.D. disszertáció, 2004 | Csonka Ferenc: Véletlen bolyongáson és sztochasztikus iteráción alapuló globális illuminációs módszerek kombinációja, ELTE. Ph.D. disszertáció, 2005 | Garcia, I. Sbert, M., Szirmay-Kalos, L.: Tree Rendering with Billboard Clouds, Harmadik Magyar Szamitogepes Grafika és Geometria Konferencia, Budapest, 2005, 2005 | Czuczor Sz., Szirmay-Kalos, L., Szécsi, L., Neumann, L.:: Photon map gathering ont he GPU., Eurographics short paper, 2005, 2005 | Aszódi, B., Szirmay-Kalos, L.: Real-time Physically Accurate Soft Shadows, Harmadik Magyar Szamitogepes Grafika és Geometria Konferencia, Budapest, 2005, 2005 | Szirmay-Kalos László, Aszódi Barnabás, Lazányi István: Ray tracing effects without tracing rays, ShaderX 4, 2005 | Barsi Attila, Szirmay-Kalos László, Szécsi László: Image-based Illumination on the GPU, Machine Graphics and Vision, 2005 | Garcia, I. Sbert, M., Szirmay-Kalos, L.: Leaf Cluster Importors for Tree Rendering with Parallax, Eurographics short paper, 2005, 2005 | Szirmay-Kalos László, Aszódi Barnabás, Lazányi István, Premecz Mátyás: Approximate Ray-Tracing on the GPU with Distance Importors, Computer Graphics Forum, Vol 24. No. 3, 2005., 2005 | Lazányi, I., Szirmay-Kalos, L.: Real-time Indirect Illumination Gathering with Localized Cube Maps, Harmadik Magyar Szamitogepes Grafika és Geometria Konferencia, Budapest, 2005, 2005 | Koloszár J, Szirmay-Kalos L, Tarján Zs., Jocha, D.: Computer Aided Diagnosis based on Second Derivates of the Volume Data, Harmadik Magyar Szamitogepes Grafika és Geometria Konferencia, Budapest, 2005, 2005 | Umenhoffer, T., Szirmay-Kalos, L.: Rendering Fire and Smoke with Spherical Billboards, Harmadik Magyar Szamitogepes Grafika és Geometria Konferencia, Budapest, 2005, 2005 | Umenhoffer, T., Szirmay-Kalos, L.: Real-time Rendering of Cloudy Natural Phenomena with Hierarchical Depth Impostors, Eurographics short paper, 2005, 2005 | Szirmay-Kalos, L., M. Sbert, Umenhoffer, T.: Real-Time Multiple Scattering in Participating Media with Illumination Networks, Eurographics Rendering Symposium, 2005, 2005 | Barsi A., Szécsi, L. Szirmay-Kalos, L.: Stochastic Glossy Global Illumination on the GPU, SCCG, Budmerice, 2005, 2005 | László Szirmay-Kalos, István Lazányi: Indirect Diffuse and Glossy Illumination on the GPU, Spring Conference on Computer Graphics, 2006 | László Szécsi, László Szirmay-Kalos, Mateu Sbert: Real-Time Self Illumination with Precomputed Light Paths, Graphics Interface 2006, 2006 | József Koloszár, László Szirmay-Kalos, Zsolt Tarján, Dávid Jocha: Shape Based Computer Aided Diagnosis and Automated Navigation in Virtual Colonoscopy, Spring Conference on Computer Graphics, pp 113-119, 2006 | Umenhoffer Tamás, Szirmay-Kalos László, Szíjártó Gábor: Spherical Billboards and their application tor Rendering Explosions, Graphics Interface 2006, 2006 | László Szirmay-Kalos, László Szécsi, Mateu Sbert: GPUGI: Global Illumination Effects on the GPU, Eurographics Tutorial, 2006 | Barnabás Aszódi, László Szirmay-Kalos: Real-time Soft Shadows with Shadow Accumulation,, Eurographics Short Papers, 2006 | Balázs Domonkos, Attila Egri, Tibor Fóris, László Szirmay-Kalos, Juhász Tamás: Isosurface Ray-casting for Autostereoscopic Displays, WSCG, Short Papers, 2007 | Umenhoffer Tamás, László Szirmay-Kalos: Robust Diffuse Final Gathering on the GPU, WSCG, 2007 | Umenhoffer Tamás, Szirmay-Kalos László, Szíjártó Gábor: Spherical Billboards for Rendering Volumetric Data, ShaderX 5, 2006 | Szirmay-Kalos László, Aszódi Barnabás: Real-time Soft Shadows with Shadow Accumulation, ShaderX 5, 2006 | Lazányi István, Szirmay-Kalos László: Indirect Diffuse and Glossy Illumination on the GPU, ShaderX 5, 2006 | Balázs Domonkos, Attila Egri, Tibor Fóris: ParCompMark – A Benchmark Environment for Parallel Image Compositing, KÉPAF konferencia, 2007 | Balázs Domonkos, Attila Egri, Tibor Fóris, Tamás Ilsinszki, László Szirmay-Kalos: Multi-View Isosurface Ray-casting, KÉPAF konferencia, 2007 | Balázs Tóth, László Szirmay-Kalos: Fast Filtering and Tone Mapping using Importance sampling, KÉPAF konferencia, 2007 | Balázs Csébfalvi: Projection-based Volume Rendering, KÉPAF konferencia, 2007 | László Szécsi, László Szirmay-Kalos: On Making Light Maps Dynamic, KÉPAF konferencia, 2007 | Domonkos,B., Egri,A., Foris,T., Szirmay-Kalos,L: Isosurface Ray-casting for Autostereoscopic Displays, WSCG short papers, 2006 | Toth,B., Szirmay-Kalos,L: Fast Filtering and Tone Mapping using Importance sampling, WSCG short papers, 2007 | Domonkos,B., Csébfalvi,B: Interactive Distributed Translucent Volume Rendering, WSCG, 2007 | Umenhoffer Tamás, Gustavo Patow, Szirmay-Kalos László: Multiple Specular Effects on the GPU, GPU Gems III, 2007 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|