|
A tudásszerző képesség kritériumorientált fejlesztése tantárgyi tartalmakkal
|
súgó
nyomtatás
|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Józsa Krisztián: Criterion-referenced evaluation of basic skills as an indicator for school readiness, 10th European Conference for Research on Learning and Instruction, Padova, Italy, 2003, 2003 | Józsa Krisztián: Az első osztályos tanulók elemi alapkészségeinek fejlettsége - Egy longitudinális kutatás első mérési pontja, Iskolakultúra, 11. sz. 3-16., 2004 | Nagy József: A rendszerező képesség fejlődésének kritériumorientált feltárása, Magyar Pedagógia, 3. sz. 269-312., 2003 | Nagy József: Az eredményesebb képességfejlesztés feltételeiről és lehetőségeiről, Iskolakultúra, 8. sz. 40-52., 2003 | Nagy József: Lehetőségek a képességfejlesztésre, Dubiczné Mile Katalin és Farkas Istvánné (szerk.): Az általános iskola alapozó szakaszának megújítása. Fejér Megyei Pedagógiai Szakmai és Szakszolgáltató Intézet, Székesfehérvár. 16-27., 2003 | Nagy József: Tudástársadalom és oktatási rendszer: az időprobléma, Iskolakultúra, 1. sz. 3-11., 2003 | Nagy József: Az elemi kombinatív képesség kialakulásának kritériumorientált diagnosztikus feltárása, Iskolakultúra, 8. sz. 3-20., 2004 | Nagy József: Olvasástanítás: a megoldás stratégiai kérdései, Iskolakultúra, 3. sz. 3-25., 2004 | Nagy József, Józsa Krisztián, Vidákovich Tibor és Fazekasné Fenyvesi Margit: Az elemi alapkészségek fejlődése 4-8 éves életkorban, Mozaik Kiadó, Szeged, 2004 | Nagy József, Józsa Krisztián, Vidákovich Tibor és Fazekasné Fenyvesi Margit: DIFER Programcsomag: Diagnosztikus fejlődésvizsgáló és kritériumorientált fejlesztő rendszer 4-8 évesek számára, Mozaik Kiadó, Szeged, 2004 | Nagy József: A kompetenciaalapú tartalmi szabályozás problémái és lehetőségei., In: Loránd Ferenc (szerk.): A tantervi szabályozásról és a Bolognai folyamatról 2003-2004, Az Országos Köznevelési Tanács jelentése, OM-OKNT, Budapest, 9-36., 2005 | Molnár Gyöngyvér és Józsa Krisztián: IKT-val segített oktatás hatása az olvasási képesség fejlődésére hátrányos helyzetű tanulók körében, In: Józsa Krisztián (2006, szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése,281-295., 2006 | Józsa Krisztián és Fazekasné Fenyvesi Margit: Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja, In: Józsa Krisztián (szerk.): PÉK 2006 – IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia. SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 44., 2006 | Józsa Krisztián és Fazekasné Fenyvesi Margit: Tanulásban akadályozott gyermekek elemi alapkészségeinek fejlődése, In: Józsa Krisztián (szerk.): PÉK 2006 – IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia. SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 123., 2006 | Józsa Krisztián és Pap-Szigeti Róbert: Az olvasási és helyesírási képesség longitudinális vizsgálata 14-16, valamint 16-18 éves korban, IV. Országos Neveléstudományi Konferencia, Tartalmi Összefoglalók, 101., 2004 | Czachesz Erzsébet: A folyékonyság (fluency) szerepe az olvasáskészség és az értő olvasás optimális használhatóságának elsajátításában., V. Országos Neveléstudományi Konferencia. Tartalmi Összefoglalók, 341., 2005 | Józsa Krisztián: A képességek és motívumok kölcsönös fejlesztésének lehetősége, In: Kelemen Elemér és Falus Iván (szerk.): Tanulmányok a neveléstudomány köréből. Műszaki Könyvkiadó, 2005 | Józsa Krisztián: Kisiskolások elemi készségeinek fejlettsége, In: Józsa Krisztián (szerk.): PÉK 2006 – IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia. SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 118-123., 2006 | Józsa Krisztián és Fazekasné Fenyvesi Margit: A DIFER tesztek alkalmazási lehetősége a tanulásban akadályozott gyermekeknél, Magyar Fonetikai, Foniátriai és Logopédiai Társaság és a Magyar Gyógypedagógusok Egyesületének XXXIII. Országos Szakmai Konferenciája: Helyzetkép - Jövőkép, Salgótarján., 2005 | Józsa Krisztián és Zsolnai Anikó: Szociális készségek fejlődése a serdülőkor kezdetén, V. Országos Neveléstudományi Konferencia. Tartalmi Összefoglalók, 131., 2005 | Józsa Krisztián és Székely Györgyi: Kísérlet a kooperatív tanulás alkalmazására a matematika tanítása során, Magyar Pedagógia, 3. sz. 339-362., 2004 | Kisné Bor Emília: Az alapszókincs kritériumorientált, diagnosztikus tesztrendszerré fejlesztése, V. Országos Neveléstudományi Konferencia. Tartalmi Összefoglalók, 343., 2005 | Nagy József: A szóolvasó készség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltérképezése, Magyar Pedagógia, 3. sz, 2004 | Nagy József: Az olvasáskészség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltárása 7-16 éves életkorban, V. Országos Neveléstudományi Konferencia, Tartalmi Összefoglalók, 339-344., 2005 | Nagy József: A hagyományos pedagógiai kultúra csődje., Iskolakultúra, 6-7. sz. MIII-MXI., 2005 | Valuska Lajos: Az alapszókincs szerepe az optimális használhatóságú olvasáskészség kialakulásában, V. Országos Neveléstudományi Konferencia. Tartalmi Összefoglalók, 342., 2005 | Nagy József: Az írásmozgás-koordináció fejlesztése 4-8 éves életkorban., Mozaik Kiadó, Szeged., 2005 | Nagy József: A kompetenciaalapú tartalmi szabályozás problémái és lehetőségei, In: Loránd Ferenc (szerk.): A tantervi szabályozásról és a Bolognai folyamatról 2003-2004, Az Országos Köznevelési Tanács jelentése, OM-OKNT, Budapest, 9-36., 2005 | Józsa Krisztián és Fazekasné Fenyvesi Margit: A DIFER Programcsomag alkalmazási lehetősége tanulásban akadályozott gyermekeknél − I. rész, Gyógypedagógiai Szemle 2. sz. 133-141., 2006 | Fejes József Balázs és Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében, Magyar Pedagógia, 2005 | Fazekasné Fenyvesi Margit: A beszédhanghallás fejlesztése 4-8 éves életkorban, Mozaik Kiadó, Szeged, 2006 | Józsa Krisztián: Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése, Dinasztia Tankönyvkiadó, Budapest, 2006 | Józsa Krisztián: Az elemi számoláskészség korrekt feltárása, In: Nagy József (szerk.): A hagyományos pedagógiai kultúra csődje. A kompetenciaalapú kritériumorientált pedagógia lehetősége. Mozaik Kiadó, Szeged. (megjelenés alatt), 2007 | Józsa Krisztián: A számlálási készség kritériumorientált fejlesztése, In: Nagy József (szerk.): A hagyományos pedagógiai kultúra csődje. A kompetenciaalapú kritériumorientált pedagógia lehetősége. Mozaik Kiadó, Szeged. (megjelenés alatt), 2007 | Józsa Krisztián: A számolás fejlesztése 4-8 éves életkorban, Mozaik Kiadó, Szeged (megjelenés alatt), 2007 | Józsa Krisztián és Zsolnai Anikó: A longitudinal study of social skills development in adolescents, 11th European Conference for Research on Learning and Instruction, Nicosia, August 23th – 28th 2005. 1062., 2005 | Józsa Krisztián és Fazekasné Fenyvesi Margit: A DIFER mint az együttnevelés lehetséges eszköze, Magyar Fonetikai, Foniátriai és Logopédiai Társaság és a Magyar Gyógypedagógusok Egyesületének XXXIV. Országos Szakmai Konferenciája: Szakmánk felelőss, 2006 | Józsa Krisztián és Fazekasné Fenyvesi Margit: Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja, In: Szabó Ákosné (szerk.): Tanulmányok Mesterházi Zsuzsa tiszteletére. ELTE Bárczi, Budapest (megjelenés alatt)., 2007 | Józsa Krisztián és Kelemen Rita: A számolási készség fejlődése az iskoláskor első két évében, In: Józsa Krisztián (szerk.): PÉK 2006 – IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia. SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 120., 2006 | Józsa Krisztián és Pap-Szigeti Róbert: Az olvasási képesség és az anyanyelvhasználat fejlődése 14-18 éves korban, In: Józsa Krisztián (szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése, Dinasztia Tankönyvkiadó, Budapest. 131-153., 2006 | Józsa Krisztián és Zentai Gabriella: Kritériumorientált fejlesztés: módszerek és eredmények, In: Nagy József (szerk.): A hagyományos pedagógiai kultúra csődje. A kompetenciaalapú kritériumorientált pedagógia lehetősége. Mozaik Kiadó, Szeged. (megjelenés alatt)., 2007 | Józsa Krisztián és Zentai Gabriella: Hátrányos helyzetű óvodások DIFER Programcsomagra alapozott játékos fejlesztése, Új Pedagógiai Szemle (megjelenés alatt)., 2007 | Molnár Gyöngyvér és Józsa Krisztián: Az olvasási képesség értékelésnek tesztelméleti megközelítései, In: Józsa Krisztián (2006, szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése, 155-174., 2006 | Molnár Gyöngyvér és Józsa Krisztián: Az olvasási képesség fejlődése 9-17 éves kor között, VI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Tartalmi Összefoglalók, 122., 2006 | Nagy József: Az olvasáskészség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltárása 7-16 éves életkorban, V. Országos Neveléstudományi Konferencia, Tartalmi Összefoglalók, 339-344., 2005 | Nagy József: Kritériumorientált értékelés, In: Józsa Krisztián (szerk.): PÉK 2006 – IV. Pedagógiai Értékelési Konferencia. SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 72., 2006 | Nagy József: Olvasástanítás: a megoldás stratégiai kérdései, In: Józsa Krisztián (szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Dinasztia Tankönyvkiadó, Budapest. 17-44., 2006 | Nagy József: A szóolvasó készség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltérképezése, In: Józsa Krisztián (szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Dinasztia Tankönyvkiadó, Budapest. 91-106., 2006 | Nagy József: A tanulók fejlődési különbségeinek Prokrusztész-ágya, Iskolakultúra, 4. sz. 121-124., 2006 | Nagy József: A korrekt értékelés alapjai., Iskolakultúra, 12. sz. 83-98., 2006 | Nagy József: A hagyományos pedagógiai kultúra csődje. A kompetenciaalapú kritériumorientált pedagógia lehetősége, Mozaik Kiadó, Szeged (megjelenés alatt), 2007 | Pap-Szigeti Róbert: Kritériumorientált szövegfeldolgozó képességfejlesztés – feladatsor, Kézirat. SZTE BTK Neveléstudományi Tanszék, Szeged, 2005 | Pap-Szigeti Róbert: Kritériumorientált szövegfeldolgozó képességfejlesztés – tanári segédlet, Kézirat. SZTE BTK Neveléstudományi Tanszék, Szeged, 2005 | Pap-Szigeti Róbert: Az összefüggés-kezelés és az elemi kombinálás kritériumorientált fejlesztése, V. Országos Neveléstudományi Konferencia, Tartalmi összefoglalók, 300., 2005 | Pap-Szigeti Róbert: Kooperatív módszerek alkalmazása a felsőoktatásban, Iskolakultúra, 1. sz. 56-66., 2007 | Pap-Szigeti Róbert: A SZÖVEGFER-kísérlet: eredmények, In: Nagy József: A hagyományos pedagógiai kultúra csődje. A kompetenciaalapú kritériumorientált pedagógia lehetősége. Mozaik Kiadó, Szeged (megjelenés alatt)., 2007 | Pap-Szigeti Róbert, Nagy József, Józsa Krisztián és Zentai Gabriella: A tanulás képességeinek kritériumorientált fejlesztése 5-6. osztályban, Poszter. A Magyar Tudomány Ünnepe a Kecskemét Főiskolán, Kecskemét., 2005 | Pap-Szigeti Róbert, Zentai Gabriella és Józsa Krisztián: A szövegfeldolgozó képességfejlesztés módszerei, In: Józsa Krisztián (szerk.): Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Dinasztia Tankönyvkiadó, Budapest. 235-258., 2006 | Simonné Benkő Edit: Kritériumorientált szövegfeldolgozó képességfejlesztés – feladatsor, Kézirat. SZTE BTK Neveléstudományi Tanszék., 2005 | Simonné Benkő Edit: Kritériumorientált szövegfeldolgozó képességfejlesztés – tanári segédlet, Kézirat. SZTE BTK Neveléstudományi Tanszék., 2005 | Simonné Benkő Edit: Az olvasási képesség kritériumorientált fejlesztése, V. Országos Neveléstudományi Konferencia, Tartalmi összefoglalók, 298., 2005 | Varga József, Józsa Krisztián és Pap-Szigeti Róbert: Az arányosságszámítási készség kritériumorientált fejlesztése 7. osztályban., Magyar Pedagógia (megjelenés alatt)., 2006 | Zentai Gabriella: Kritériumorientált szövegfeldolgozó képességfejlesztés – feladatsor, Kézirat. SZTE BTK Neveléstudományi Tanszék., 2005 | Zentai Gabriella: Kritériumorientált szövegfeldolgozó képességfejlesztés – tanári segédlet, Kézirat. SZTE BTK Neveléstudományi Tanszék., 2005 | Zentai Gabriella: A rendszerezési képesség kritériumorientált fejlesztése, V. Országos Neveléstudományi Konferencia, Tartalmi összefoglalók, 299., 2005 | Zsolnai Anikó: A szocialitás fejlesztése 4-8 éves életkorban, Mozaik Kiadó, Szeged., 2006 | Józsa Krisztián: Elsajátítási motiváció, Műszaki Könyvkiadó, 2007 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|