|
A tanulók fogalmi fejlődése és fogalmi váltása a kémia tanítási-tanulási folyamatában
|
súgó
nyomtatás
|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Tóth Zoltán: Effect of instruction on the future teachers' knowledge structure regarding the solving strategies of chemical problems, Proceedings, II. European Variety in Chemistry Education, Prague, 315-319. oldal, 2007 | Tóth Zoltán, Kiss Edina: A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet, Iskolakultúra, 17. évfolyam, 1. szám, 19-30. oldal, 2007 | Tóth Zoltán, Sebestyén Annamária: A tanulók reakcióegyenletek rendezésében mutatott teljesítményének és tudásszerkezetének változása a gimnáziumi oktatás során, Középiskolai Kémiai Lapok, 32. évf. 3. szám, 254-267. oldal, 2005 | Kiss Edina, Sebestyén Annamária, Tóth Zoltán: A tanulók tévképzetei és fogalmi fejlődése a fizikai változás és a kémiai változás témakörében, A Kémia Tanítása, 13. évf. 4. szám, 11-22. oldal, 2005 | Dobóné Tarai Éva: Kémiai fogalmak és gyermektudományos elméletek, A Kémia Tanítása, 13. évf. 2. szám, 12-19. oldal, 2005 | Tóth Zoltán: A tudásszerkezet és a tudás szerveződésének vizsgálata a tudástér-elmélet alapján, Magyar Pedagógia, 105. évfolyam, 1. szám, 59-82. oldal, 2005 | Ludányi Lajos: Az atomfogalom tanításának lehetőségei és problémái. I. Elméleti alapok, Középiskolai Kémiai Lapok, 33. évfolyam, 5. szám, 340-350. oldal, 2006 | Kiss Edina, Tóth Zoltán: A tanulók anyagmennyiséggel kapcsolatos fogalmi megértése és fejlődése, Középiskolai Kémiai Lapok, 33. évfolyam, 1. szám, 72-90. oldal, 2006 | Tóth Zoltán: Középiskolás tanulók alapvető fizikai és kémiai mennyiségek ismeretével és alkalmazásával kapcsolatos tudásszerkezetének vizsgálata a tudástér-elmélet segítségével, A Kémia Tanítása, 14. évfolyam, 2. szám, 12-21. oldal, 2006 | Tóth Zoltán, Kiss Edina: Using particulate drawings to study 13-17 year olds' understanding of physical and chemical composition of matter as well as the state of matter, Practice and Theory in Systems of Education, 1. évfolyam, 1. szám, 109-125. oldal, 2006 | Ludányi Lajos: Kémiai fogalmak jelentésváltozásai a diákok gondolkodásában, Magyar Kémikusok Lapja, 61. évfolyam, 2. szám, 173-178. oldal, 2006 | Tóth Zoltán, Dobó-Tarai Éva, Revák-Markóczi Ibolya, Schneider K. Ilona, Oberleander Franz: 1st graders prior knowledge about water: knowledge space theory applied to interview data, Journal of Science Education, 8. évfolyam, 2. szám, 116-119. oldal, 2007 | Tóth Zoltán, Ludányi Lajos: Combination of phenomenography with knowledge space theory to study students' thinking patterns in describing an atom, Chemistry Education: Research and Practice, 8. évfolyam, 3. szám, 327-336. oldal, 2007 | Tóth Zoltán: Mapping students' knowledge structure in understanding density, mass percent, molar mass, molar volume and thier application in calculations by the use of KST, Chemistry Education: Research and Practice, 8. évfolyam, 4. szám, 376-389. oldal, 2007 | Ludányi Lajos: Az atomfogalom tanításának lehetőségei és problémái. II. Hazai tapasztalatok, Középiskolai Kémiai Lapok, 34. évfolyam, 1. szám, 68-84. oldal, 2007 | Ludányi Lajos: Kémiai Bábel, Iskolakultúra, 17. évfolyam, 1. szám, 3-18. oldal, 2007 | Dobóné Tarai Éva: Általános iskolai tanulók tudásszerkezete (Az anyag és az anyag változásai), Iskolakultúra, 17. évfolyam, 8. szám, 119-131. oldal, 2007 | Dobóné Tarai Éva: Általános iskolai tanulók anyagszerkezettel és anyagi változásokkal kapcsolatos fogalmainak fejlődése, Doktori (PhD) értekezés. Debreceni Egyetem Kémia Doktori Iskola, Debrecen, 1-176. oldal, 2008 | Ludányi Lajos: A tanulók kémiai részecskékkel kapcsolatos fogalmi rendszere, Doktori (PhD) értekezés. Debreceni Egyetem Kémia Doktori Iskola, Debrecen, 1-141. oldal, 2008 | Kiss Edina: A tanulók tévképzeteinek és fogalmi fejlődésének vizsgálata a kémia néhány alapfogalma területén, Doktori (PhD) értekezés. Debreceni Egyetem Kémia Doktori Iskola, Debrecen, 1-149. oldal, 2008 | Tóth Zoltán, Ludányi Lajos: Using phenomenography combined with knowledge space theory to students' thinking patterns in describing an ion, Journal of Baltic Science Education, 6. évfolyam 3. szám, 27-33. oldal, 2007 | Tóth Zoltán, Revák-Markóczi Ibolya, Schneider K. Ilona, Oberlaender Franz, Dobó-Tarai Éva: Effect of instruction on 1st graders' thinking patterns regarding the description of water with every day and scientific concepts, Practice and Theory in Systems of Education, 3. évfolyam 1. szám, 45-54. oldal, 2008 | Tóth Zoltán: Kémia józan ésszel (Egy modell a tévképzetek megértésére), A Kémia Tanítása, 16. évfolyam 5. szám, 3-6. oldal, 2008 | Tóth Zoltán, Csatári Nóra: A tanulók tapasztalati feltételezéseken alapuló tévképzeteinek vizsgálata, Középiskolai Kémiai Lapok, 35. évfolyam 4. szám, 318-324. oldal, 2008 | Kiss Edina: A tanulók tévképzeteinek és fogalmi fejlődésének vizsgálata a kémia néhány alapfogalmának területén, Középiskolai Kémiai Lapok, 35. évfolyam 5. szám, 374-387. oldal, 2008 | Tóth Zoltán, Kiss Edina: Modelling students' thinking patterns in describing chemical change at macroscopic and sub-microscopic levels, Journal of Science Education, 10. évfolyam, 1. szám, 24-26. oldal, 2009 | Tóth Zoltán, Sebestyén Annamária: Relationship between students' knowledge structure and problem-solving strategy in stoichiometric problems based on the chemical equation, Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education, 1. évfolyam, 1. szám. 8-20. oldal, 2009 | Ludányi Lajos: Tanári tévképzetek kémiából, Iskolakultúra, 19. évfolyam, 7-8. szám, 26-35. oldal, 2009 | Ludányi Lajos: A tanulók kémiai részecskékkel kapcsolatos fogalmi rendszere, Középiskolai Kémiai Lapok, 36. évfolyam, 2. szám, 148-165. oldal, 2009 | Dobóné Tarai Éva: Általános iskolai tanulók anyagszerkezettel és anyagi változásokkal kapcsolatos fogalmainak fejlődése, Középiskolai Kémiai Lapok, 36. évfolyam, 1. szám, 75-89. oldal, 2009 | Kluknavszky Ágnes, Tóth Zoltán: Tanulócsoportok levegőszennyezéssel kapcsolatos fogalmainak vizsgálata szóasszociációs módszerrel, Magyar Pedagógia, 109. évfolyam, 4. szám (megjelenés alatt), 2009 | Tóth Zoltán: Kémia, vegyészmérnöki és biomérnöki alapképzésüket kezdő egyetemi hallgatók kémiai alapismereteinek vizsgálata, Középiskolai Kémiai Lapok, 37. évfolyam, 1. szám (megjelenés alatt), 2010 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|