|
Második generációs vietnámi tanulók akkulturációja és iskolai szocializációja Magyarországon
|
súgó
nyomtatás
|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Gordon Győri J. & Nguyen Luu L.A.: Hogy anyanyelvükön beszélhessenek otthon: Bevándorló vietnámi családok gyermekei hétvégi nyelviskolája., Hegedűs J., Kempf K. & Németh A. (Szerk.), Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány: A múlt értékei és a jövő kihívásai: Program és összefoglalók (p. 362). Budapest:, 2011 | Nguyen Luu, L.A., Gordon Győri, J.: Language, acculturation, identity and ethno-cultural continuity among Vietnamese families in Hungary, Cs. Bartha (Ed.), Multilingualism in Europe: Prospects and practices in East-Central Europe (pp. 124-125). Budapest: Research Centre for Multilingualism Research Institut, 2011 | Gordon Győri J., Boreczky Á., Czachesz E. & Vámos Á.: Multicultural education in Hungary., In J. Spinthorakis, J. Lalor & W. Berg (szerk.), Cultural diversity in the classroom: A European comparision (pp.29-44). Wiesbaden: Verlag für Sozialwissenschaften. Wiesb, 2011 | Gordon Győri, J. & Nagy T.: New trends in talent support: Lessons in Good Practice from nine countries, Gordon Győri (Ed.) International horizons of talent support, I. (pp. 229-242) Budapest: MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda., 2011 | Gordon Győri János (Szerk.): A tehetséggondozás nemzetközi horizontja, Jó gyakorlatok az Európai Unión belül és kívül 1. Budapest: MATEHETSZ Géniusz Projekt Iroda., 2011 | Nguyen Luu L.A., Gordon Gyori, J.: Acculturation, identity and social network: Vietnamese school children in Hungary., XX. Congress of the International Association for Cross Cultural Psychology: Cultural change: Meeting the challenge. Melbourne, Ausztrália. 2010. 07. 08., 2010 | Nguyen Luu L.A., Gordon Győri J: Tanácsadó szolgálat bevándorló iskolások és szüleik számára., MI/MÁS konferencia, Eger, Eszterházy Főiskola 2010.október 28., 2010 | Nguyen Luu L.A: Perceived treatment: how Chinese and Vietnamese immigrant families see their acceptance in Hungary., Understanding and reducing intergroups bias Conference, ELTE és az Izraeli Nagykövetség. 2010. május 26., 2010 | Nguyen Luu L. A,. Fülöp M., Goodwin R., Göbel K., Martin Rojo L., Grad H., Berkics M.(: Kínai bevándorló családok gyerekeinek integrációja és szociális támogatottsága., Magyar Pszichológiai Szemle 64:(1), 139-156., 2009 | Gordon Győri János & Nguyen Luu L.A.: Vietnami emigráns családok gyerekei magyar iskolákban: Esettanulmány, Bárdos J. & Sebestyén J. (Szerk.), Neveléstudomány: Integritás és integrálhatóság: A IX. Országos Neveléstudományi Konferencia tartalmi összefoglalója (p. 151). Veszprém:, 2009 | Gordon Győri János: Második generációs vietnami tanulók akkulturációja és iskolai szocializációja Magyarországon, Kozma T. és Perjés I. (Szerk.), Új kutatások a neveléstudományokban 2008: Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola (pp. 255-265). [Budapest]: MTA Pedagógiai, 2008 | Nguyen Luu L.A., Gordon Győri J.: Etno-kulturális folytonosság iránti motiváció, akkulturáció és identitás a vietnámi bevándorló családok körében., Hagyomány és megújulás. A Magyar Pszichológiai Társaság XX. Országos Tudományos Nagygyűlése. Kivonatkötet, 96., Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2011.05., 2011 | Gordon Győri János: Mentortanárok a kelet-ázsiai közoktatásban, Nádasi Mária: A mentortanári munka, 2010 | Nguyen Luu Lan Anh: A gyerek és család az idő és a kultúrák tükrében, Danis I.,Farkas M., Herzog M., Szilvási L. szerk: Génektől a társdalomig a koragyermekkori fejlődés szinterei. Biztos kezdet kötetek I. 374-418, 2011 | Nguyen Luu Lan Anh: Az affektív folyamatok kulturális meghatározottsága, Bányai É., Varga K.,szerk:Affektív pszichológia, 2011 | Nguyen Luu Lan Anh, Győri János: Acculturation, identity and ethno-cultural continuity among Vietnamese families in Hungary, Reginal Congress of the International Association of Cross-Cultural Psychology, 2011 | Nguyen Luu Lan Anh: Etnokulturális folytonosság, identitás és akkulturáció, Fülöp M., Szabó É. (szerk.): A pszichológia mint társadalomtudomány: tanulmánykötet a 70 éves Hunyady György tiszteletére. Budapest: ELTE - Eötvös Kiadó, 67-81., 2012 | Nguyen Luu Lan Anh: Az affektív folyamatok kulturális meghatározottsága, Bányai É., Varga K.(szerk.): Affektív pszichológia: Az emberi késztetések és érzelmek világa. Budapest: Medicina Könyvkiadó, 103-119., 2012 | Nguyen Luu Lan Anh, Gordon Győri János: Migrant school children: the case of Vietnamese children in Hungary., Diversity and Equity in Education. Budapest, ELTE PPK 2012.02.09 – 2012.02.12., 2012 | Nguyen Luu Lan Anh, Szabó Mónika, Szemán Dénes: Ethnocultural identity construction and intergroup relations: a study of adolescent groups in Hungary., Empowerment 2012, Trieszt, Olaszország, 2012.04.12, 2012 | Gordon Győri János, Nguyen Luu Lan Anh, Marosvölgyi T, J.Tóth J.: Közösség-alapú akkulturáció: vietnámi kulturális nap egy budapesti iskolában., Vargha András (szerk.): A tudomány emberi arca: A Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése : Kivonatkötet, 109., Konferencia helye, ideje: Szom, 2012 | Nguyen Luu Lan Anh: Migráns megküzdési stratégiák, Migránsok integrációja segítő szemszögből konferencia. A Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület. Budapest, 2012.05.24-2012.05.25., 2012 | Gordon Győri János & Fülöp Márta: Concepts of intelligence. In J. Arthur & I.Davies [Szerk.], The Routledge education studies textbook, London, Routledge 93-106, 2010 | Gordon Győri János: Tudásmenedzsment és innováció kelet-ázsiai országok oktatásügyében., http://tamop311.ofi.hu/szakmai-program/8-piller/8-1, 2010 | Nguyen Luu Lan Anh: Intercultural competence, its interpretation, assessment and application, Interkulturális kompetencia - alkalmazkodás és együttműködés multikulturális környezetben c. konferencián, Budapest, 2009. november 18., 2009 | Nguyen Luu Lan Anh: Perceived treatment: how Chinese and Vietnamese immigrant families see their acceptance in Hungary, Understanding and reducing intergroup bias" (Az előítéletek feltárása és csökkentése) című konferencia, 2010. május 26, Budapest., 2010 | Nguyen Luu, L.A , Fülöp M. Goodwin, R., Gobel, K., Martín Rojo, L., Grad, H.: Bevándorlók gyerekek szociális támogatottsága az iskolában, A 21. század áramában: Társadalom és oktatásügy Kínában és Magyarországon c. konferencián. Budapest, ELTE PPK, 2010. március 30., 2010 | Gordon Győri János: Tehetséggondozás Kínában, A 21. század áramában: Társadalom és oktatásügy Kínában és Magyarországon c. konferencián. Budapest, ELTE PPK, 2010. március 30., 2010 | Gordon Győri János & Nguyen Luu Lan Anh: Identitás és akkulturáció a vietnámi bevándorló családok, Előadás az Magyar Pszichológiai Társaság Országos Nagygyűlésén. Pécs, 2010. május 29., 2010 | Nguyen Luu Lan Anh: A gyerek és család az idő és a kultúrák tükrében, In Danis I., Farkas M., Herczog M., Szilvási L. szerk. Génektől a társadalomig: a koragyermekkori fejlődés színterei, 2010 | Gordon Győri János: Nők és férfiak iskolázása:Kulturális szempontok a nemek és az oktatás kapcsolatában, Educatio 16(4) 591-611, 2007 | Gordon Győri János: Tömegoktatás és kiegészítő magnoktatás-ipar, Educatio 17(2) 263-274, 2008 | Gordon Győri János: Tanórakutatás, Gondolat Kiadó, Budapest, p.199, 2009 | Gordon Győri János, Nguyen Luu Lan Anh: Acculturation and scholl adaptation among Vietnamese student in Hungarian schools, Book of abstracts of the 19th Intenational Congress of the Intenational Association, 2008 | Nguyen Luu Lan Anh: Nemek és versengés, A Magyar Pszichológiai Társaság XVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése 2008. május 22-24., 2008 | Gordon Győri János: Második generációs vietnámi tanulók akkulturációja és iskolai szocializációja Magyarországon. A nemzetközi és hazai kutatások tanulságai, VIII.Országos Neveléstudományi Konferencia http://onk2008.hu/ONK 2008.pdf, 2008 | Gordon Győri János: Kulturális különbségek a tanulási motivációban, Magyar Pszichológiai Szemle, 64(1), 203-228., 2009 | Győri János, Nguyen Luu Lan Anh: Acculturation and school adaptation among Vietnamese students in Hungarian schools, In Deutsch, F. et al. (Szerk.), Books of abstracts of the 19th International Congress of the International Association for Cross-cultural Psychology. p. 184., 2009 | Gordon Győri János: Kulturális különbségek a tanulási motivációban, In Fülöp. M. (szerk.), A lélek a kultúrák között: A kulturális különbségek pszichológiája (pp. 203-228). Budapest: Akadémiai Kiadó., 2009 | Gordon Győri János: Második generációs vietnami tanulók akkulturációja és iskolai szocializációja : Magyarországon. A nemzetközi és a hazai kutatások tanulságai., In Perjés I. & Ollé J. (szerk.), Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola: Program és összefoglalók (p. 329.) Budapest: Magyar Tudományos Akadémia Pedgagógia, 2008 | Győri János, Nguyen Luu Lan Anh: Acculturation and school adaptation among Vietnamese students in Hungarian schools, In Deutsch, F. et al. (Szerk.), Books of abstracts of the 19th International Congress of the International Association for Cross-cultural Psychology. p. 184., 2008 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|