|
A komplex problémamegoldó gondolkodás különböző mérési lehetőségeinek összehasonlító elemzése
|
súgó
nyomtatás
|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Molnár Gy: A kisiskolások induktív gondolkodását fejlesztő program hatásai, pp. 118-129. In: Perjés István és Kozma Tamás (szerk.): Ûj kutatások a neveléstudományokban. Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola. MTA, Budapest, 2009 | Molnár Gy: Papír- és számítógép-alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata problémamegoldó környezetben, pp. 135-144. in: Perjés István és Kozma Tamás (szerk.). Új Kutatások a Neveléstudományokban. Aula Kiadó, Corvinus Egyetem, Budapest, 2010 | R. Tóth K; Molnár Gy: ICT skills and preferences of students in bachelor teacher education, in Proc. The 6th International Conference on Informatics, Educational Technology and New Media in Education, Sombor, Marc 28-29. (közlésre elfogadva), 2009 | R. Tóth K; Molnár Gy: A jövő tanárainak IKT ismeretei és elvárásai., Pedagógusképzés 36: 25-41, 2009 | Molnár Gy: Inductive reasoning in the first grade: a training program and its longitudinal effect, 13th Biennial Conference of EARLI 2009,, 2009 | R. Tóth K; Molnár Gy; Csapó B: Online assessment of reasoning skills, 13th Biennial Conference of EARLI 2009,, 2009 | Molnár Gy; Csapó B: Development of problem solving: Assessments in cross-sectional and longitudinal contexts, 13th Biennial Conference of EARLI 2009,, 2009 | Csapó B; Molnár Gy; R. Tóth K: Comparing paper-and-pencil and online assessment of reasoning skills - a pilot study for introducing TAO in large-scale assessments in Hungary, pp. 113-118. In: Scheuermann F, Björnsson J. The Transition to Computer-Based Assessment: New Approaches to Skills Assessment and Implications for Large-scale Testing., 2009 | Molnár Gy: IKT-s eszközök használata a tanárképzésben: problémaalapú tanulás multimédiás tanulási környezetben, pp. 35. VII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2009 | R Tóth K; Molnár Gy: Tanár szakos hallgatók IKT használati szokásai és preferenciái, pp. 34. VII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, 2009 | Molnár Gy: Az induktív gondolkodás fejlettsége kisiskolás korban, pp. 238. VIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2008 | Molnár Gy: Kisiskolás diákok számára kidolgozott induktív gondolkodás fejlesztő program rövid és hosszabb távú hatása, pp. 143. VIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2008 | Molnár Gy; R Tóth K: A számítógép- és papír-alapú tesztelés eredményeinek összehasonlító vizsgálata 5. évfolyamon, pp. 131. VIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2008 | Csapó B; Molnár Gy; Pap-szigeti R; R. Tóth K: A mérés-értékelés új tendenciái: a papír és számítógép-alapú tesztelés összehasonlító vizsgálatai általános iskolás, illetve főiskolás diákok körében, pp. 99-108 in: Perjés István és Kozma Tamás (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban. Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola. MTA, Budapest, 2009 | Molnár Gy: Az alapképességek fejlődése, Megjelenés alatt. in: Csapó B; Zsolnai A; Vidákovich T (szerk.). A pedagógiai kultúra megújítása. Tanulmányok Nagy József tiszteletére. Megjelenés alatt., 2013 | Molnár Gy: Technológia-alapú mérés-értékelés hazai és nemzetközi implementációi, Iskolakultúra, 7-8: 22-34., 2010 | Molnár Gy: Playful fostering of 6-8-year-old students’ inductive reasoning, Thinking skills and Creativity 6. 2: 91-99, 2011 | Csapó B; Molnár Gy; R. Tóth K: Implementing an Online Formative Assessment System: From Paper- Based to Computer-Based Testing, AREA, Denver, USA, April 29- May 4. 2010. p. 213., 2010 | Molnár Gy: Az információs-kommunikációs technológiák hatása a tanulásra és oktatásra, Magyar Tudomány 9:1038-1047, 2011 | Wüstenberg S; Greiff S; Molnár Gy; Funke J.: Determinants of cross-national gender differences in complex problem solving competency, bírálat alatt, Learning and Individual Differences, 2013 | R. Tóth K; Molnár Gy: Kisiskolás diákok gondolkodási képességének vizsgálata online környezetben, VIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2010. április 16-17. 56. o., 2010 | Molnár Gy: A problémamegoldó gondolkodás vizsgálata számítógépes környezetben, VIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2010. április 16-17. 55. o., 2010 | Molnár Gy; Korom E: A problémamegoldó gondolkodás fejlődése keresztmetszeti és longitudinális vizsgálatok fényében, VIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2010. április 16-17. 49. o., 2010 | Molnár Gy: Számítógépes játék-alapú képességfejlesztés: egy pilot vizsgálat eredményei., Iskolakultúra 6-7: 3-11, 2011 | R. Tóth K; Molnár Gy; Latour T; Csapó B: Az online tesztelés lehetőségei és a TAO platform alkalmazása, Új Pedagógiai Szemle, 61. 1-2-3-4-5: 8-22, 2011 | Molnar Gy; Csapó B: Az 1–11 évfolyamot átfogó induktív gondolkodás kompetenciaskála készítése a valószínűségi tesztelmélet alkalmazásával, Magyar Pedagógia 2: 127-140, 2011 | Tóth E; Molnár Gy; Csapó B: Az iskolák IKT felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján, Iskolakultúra, 10-11: 124-137, 2011 | Csapó B; Molnár Gy: Gondolkodási készségek és képességek, pp. 407-440. in Csapó B (szerk.) Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2012 | Molnár Gy; Kárpáti A: Informatikai műveltség, pp. 441-476. in Csapó Benő (szerk.). Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2012 | Molnár Gy: A Rasch modell alkalmazási lehetőségei az empirikus kutatások gyakorlatában., Kutatás módszertani Kiskönyvtár. Gondolat Kiadó, Budapest. Megjelenés alatt., 2012 | Csapó B; Lőrincz A; Molnár Gy: Innovative Assessment Technologies in Educational Games Designed for Young Students., pp. 235-254. in Ifenthaler D.;Eseryel D.; Ge X. ASSESSMENT IN GAME-BASED LEARNING: FOUNDATIONS, INNOVATIONS, AND PERSPECTIVES. Springer. New York., 2012 | Molnar Gy: Technology-based assessment: Challenges and Promises, Keynote presentation, EDEN, Budapest, 2010. október 24-27., 2010 | Molnar Gy; R. Tóth K; Tóth E: Developing online diagnostic assessment - Experiences of a large scale national case study in public education in Hungary, pp. 186-187. EDEN, Budapest, 2010 | Molnár Gy; Csapó B: Az induktív gondolkodás fejlődése 6 és 17 éves kor között, pp. 90. X. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest, 2010 | Molnár Gy; R. Tóth K; Csapó B: Papír- és számítógép-alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata kisiskolás diákok körében, pp. 167. X. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest, 2010 | Csapó B; Molnár Gy: The Infuence on Reasoning Skills on Later School Achievements: Results From the Hungarian Educational Longitudinal Program, AERA 2011, New Orleans, Louisiana, USA, 2011 | Molnár Gy; R. Tóth K; Csapó B: Comparing Paper-Based and Computer-Based Testing in the First Grade, AERA 2011, New Orleans, Louisiana, USA, 2011 | Molnár Gy; Latour T: Online tesztelés: lehetőségek és kihívások, pp. 63. IX. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2011 | Molnár Gy: Számítógépes játék-alapú képességfejlesztés, pp. 50. IX. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2011 | Molnár Gy: Assessing Developmental Aspects of Dynamic Problem Solving, SWEE 2011, Szeged, 2011 | R. Tóth K; Molnár Gy; Wüstenberg S; Greiff S; Csapó B: Measuring adults’ dynamic problem solving competency, pp. 1421-1422. in Book of abstracts. Paper presented at the 14th European Conference for the Research on Learning and Instruction. Exeter, United Kingdom, 2011 | Molnár Gy; Csapó B: The Development of Inductive Reasoning Skills from Grade 1 to Grade 11, pp. 955-956. in Book of abstracts. Paper presented at the 14th European Conference for the Research on Learning and Instruction. Exeter, United Kingdom, 2011 | R. Tóth K; Molnár Gy; Hódi Á; Csapó B: Examining Media-Effect among Subgroups of Students with Different Ability Levels, pp. 630-632 in: Book of abstracts and extended summaries. Paper presented at the 14th European Conference for the Research on Learning and Instruction. Exeter, UK, 2011 | Csapó B; Molnár Gy: The Impact of Inductive Reasoning on Educational Achievements, pp. 1268-1269 in: Book of abstracts and extended summaries. Paper presented at the 14th European Conference for the Research on Learning and Instruction. Exeter, UK, 2011 | Molnár Gy; R. Tóth K; Csapó B: The relationship between item type, students’ characteristics and media-effect in CBA, pp. 4-5. in: Book of abstracts and extended summaries. Paper presented at the 14th European Conference for the Research on Learning and Instruction. Exeter, UK, 2011 | Molnár Gy, Greiff S, Csapó B: Inductive reasoning, domain specific and complex problem solving: relations and development, Bírálat alatt. Thinking Skills and Creativity, 2013 | Molnár Gy: A problémamegoldó gondolkodás különböző dimenzióinak kapcsolata az intelligenciával, pp. 72. XII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest, 2012 | Monlár Gy: A problémamegoldó gondolkodás fejlődése: az intelligencia és szocioökonómiai háttér befolyásoló hatása 3-11. évfolyamon, Magyar Pedagógia, 1:, 2012 | Molnár Gy; Lőrincz A: Innovative assessment technologies: Comparing ‘face-to-face’ and game-based development of thinking skills in classroom settings, pp. 150-154. In Chen, D. (szerk.): International Proceedings of Economics Development and Research. Management and Education Innovation. Vol. 37. IACSIT Press, Singapore., 2012 | Greiff S; Wüstenberg S; Molnár Gy; Fischer A; Funke J ; Csapó B: Complex Problem Solving in Educational Settings – Something beyond g: Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity, Journal of Educational Psychology. Megjelenés alatt., 2013 | Molnár Gy: A problémamegoldó gondolkodás és az intelligencia kapcsolata oktatási kontextusban, pp. 127. X. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Szeged, 2012 | Molnár Gy; Pásztor A: The transition from single testing to complex systems of assessments, pp. 53. X. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged., 2012 | Molnár Gy; Mikszai-Réthey B; Pásztor A; Magyar T: Innovative Assessment Technologies in Educational Games Designed for Integrating Assessment into Teaching, pp. 71. Paper to be presented at the EARLI SIG1 conference in Brussels, Belgium, 2012 | Pásztor A; Molnár Gy: Inductive reasoning in the first grade: comparing the effectiveness of a training program in ‘face-to-face’ and game-based environment, pp. 91. Paper to be presented at the EARLI JURE conference, Regensburg, 2012 | Wüstenberg S; Greiff S; Molnar Gy; Fischer A;Funke J. ; Csapo B: Complex Problem Solving in educational contexts. Assessment, measurement invariance, and construct validity, pp. 52. Paper to be presented at the EARLI SIG1 conference in Brussels, Belgium, 2012 | Kovács É; Tóth K; Dénes L; Valasek T; Hazafi K; Molnár Gy; Fehér-Kiss A: Effects of exercise programs on balance in older women with age-related visual problems: a pilot study, Archives of Gerontology and Geriatrics, 55, 2: 446-452, 2012 | Molnár Gy: Számítógépes játékokba ágyazott innovatív mérés-értékelési technológiák, pp. 49. IV. Oktatás-Informatika Konferencia, Budapest. Plenáris előadás, 2012 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|