|
Tanulni társaktól, tanulni társakról: a személyek szerepének eltérő értelmezési lehetőségei a csecsemőkori megismerésben
|
súgó
nyomtatás
|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Egyed Katalin: ‘Object-Centred' and 'Person-Centred' Interpretation of Actions: Selective Imitation in Infancy and Early Childhood? (poster), XIV European Conference on Developmental Psychology, Vilnius, 2009 | Egyed, K. & Szalai, G.: The Role of Intentionality in the Development of Understanding Pictures as Representations of Reality (poster), XVIIth Biennial International Conference on Infant Studies, Baltimore, USA, 2010 | Szalai, G. M. & Egyed, K.: Can Reading Intentions Help Infants to Understand Pictures?, CEU Conference on Cognitive Development, Budapest, Hungary (poster), 2011 | Takács, R. & Egyed, K.: Is Cooperation Relevant Enough to Copy? Imitation of Goal-Directed Action Demonstrated by Single vs. Two Cooperating Models in Preschoolers, Budapest CEU Conference on Cognitive Development, Budapest, Hungary (poster), 2011 | Szalai, G. & Egyed, K.: Képek az alkotó akaratából - A kép alkotói szándék következményeként való értelmezése és hatása kisgyermekkorban. előadás, MPT Nagygyűlés, Budapest, 2011 | Egyed, K. & Takács, R.: „Magányos” és „kooperatív” elmék társaságában - Klasszikus egyszemélyes (1M) vs. kooperatív kétszemélyes modellek (2M) hatása az óvodáskori, előadás, MPT Nagygyűlés, Budapest, 2011 | Egyed, K. & Takács, R.: „Lonely” and „cooperative” minds’ effect – Imitation-paradigm with one or two models in investigating preschoolers’ interpretation of goal-directed actions, poster, 4th Joint Action Meeting, Bécs, 2011 | Szalai, G. & Egyed, K.: Can mindreading help to understand drawings?, poster, European Conference on Developmental Psychology, Bergen, Norvégia, 2011 | Egyed, K. & Takács, R.: Irrelevant but Significant: Imitation of Causally Irrelevant but Significant Social Aspect of Action in Preschool, poster, European Conference on Developmental Psychology, Bergen, Norvégia, 2011 | Egyed, K. & Wurmbrandt, E.: Are Preschoolers Rigid or Flexible Imitators? - The Test of Flexibility with Changing Relevance of an Action, poster, Budapest CEU Conference Cognitive Development, Budapest, Hungary, 2012 | Egyed, K.: A társas lény - kiskorában: babakutatások a társas viselkedés fejlődésének területén, MPT - Pszichológiáról mindenkinek, előadás, 2012 | Wurmbrandt, E. & Egyed, K.: Túlzottan vagy rugalmasan? – A flexibilitás tesztelése óvodáskorban egy változó relevanciájú cselekvés alkalmazásával, XXI. MPT Nagygyűlés, poszter, 2012 | Wurmbrandt, E. & Egyed, K.: Context-dependent over- and selective imitation in preschoolers, BCCCD Conference on Cognitive Deveopment, Budapest, poster, 2013 | Szalai, G. & Egyed, K.: Reading intentions improves performance in the picture-based retrieval task, BCCCD Conference on Cognitive Deveopment, Budapest, poster, 2013 | Wurmbrandt, E. & Egyed, K.: Kontextus-függő utánzás óvodáskorban, XXII. MPT Nagygyűlés, előadás, 2013 | Egyed, K., Király, I., & Gergely, Gy.: Communicating Shared Knowledge in Infancy, Psychological Science first published online/megjelenés alatt, 2013 | Egyed, K. & Nagy, V.: Egyed Katalin és Nagy Viktória: Miért fél/örül Piroska? – Vélekedésen alapuló érzelmek magyarázata óvodás- és kisiskoláskorban, Alkalmazott pszichológia, közlésre elküldve, 2013 | Egyed, K. & Szalai, G.: Early Understanding of the Socially Mediated Representational Function of Pictures, Cognition, közlésre elküldve, 2013 | Szalai, G. & Egyed, K.: Socially facilitated picture understanding in a retrieval task in 26-month-olds, Journal of Experimental Child Psychology, közlésre előkészítése folyamatban, 2013 | Wurmbrandt, E. & Egyed, K.: Szelektív és rugalmas utánzás óvodáskorban, Magyar Pszichológiai Szemle, közlésre előkészítése folyamatban, 2013 | Egyed, K. & Takács, R.: A relevancia-központú értelmezés és a társas kontextus szerepe az utánzásban, Pszichológia, közlésre előkészítése folyamatban, 2013 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|