|
Az emlékezet egészséges és sérült működésének életszerű megközelítése
|
súgó
nyomtatás
|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Mészáros A; Kónya A:: A verbális fluenciafeladatok rejtett stratégiái diszlexiás gyerekeknél., MPT XIX. Országos Tudományos Naggyűlése, Neuropszichológia szimpózium. (140.o.), 2010 | Szőllősi Ágnes, Fazekas Katalin, Kónya Anikó:: Önéletrajzi emlékezet: élmény és elbeszélés, PSZICHOLÓGIA 33:(3) pp. 205–222., 2013 | Nagy Márton, Kónya Anikó, Király Ildikó:: Az asszociatív emlékezet fejlődése 6-10 éves kor és fiatal felnőttkor között, PSZICHOLÓGIA 33:(3) pp. 169–184., 2013 | Kárpáti Judit, Király Ildikó, Kónya Anikó:: A téri szekvencia és a fogalmi sorrend emlékezeti összekapcsolásának fejlődése, PSZICHOLÓGIA 33:(3) pp. 185–204., 2013 | Kónya Anikó, Király Ildikó (előszó):: Az emlékezetkutatás ismerős de megoldatlan kérdései: az epizodikus emlékezet és a mentális időutazás, PSZICHOLÓGIA (Emlékezet - tematikus szám; előszó) 33:(3) pp. 159–168., 2013 | Kárpáti J., Donauer N., Somogyi E., Kónya A.:: Working Memory Integration Processes in Benign Childhood Epilepsy with Centrotemporal Spikes., Cognitive and Behavioral Neurology, 28(4). 207-214., 2015 | Kárpáti J., Kónya A., Király I.:: A tér-idői emlékezeti információk automatikus és tudatos integrációja., Pécsi Kognitív és Fejlődéslélektani Workshop, Pécs., 2015 | Kárpáti J., Kónya A., Király I. :: Automatic and effortful integration processes in spatio-temporal memory., Budapest CEU Conference on Cognitive Development (BCCCD), Hungary., 2016 | Kárpáti J., Kónya A., Király I.:: A tér-idői emlékezet fejlődése gyermekeknél: A figyelmi kontroll szerepe., Alkalmazott Pszichológia. (benyújtva), 2016 | Kapitány E., Kenyeres K., Somogyi E., Kónya A., Donauer N.:: A vizuális feeedback hatása a poszturális kontrollra autizmus esetén., Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése, Szombathely (absztrakt kötet), 2012 | Kárpáti J., Kónya A., Boha R., Király I.:: Spatio-temporal memory: Integration of spatial sequence and temporal order information, 4th Dubrovnik Conference on Cognitive Science, Dubrovnik, Learning and Perception, p. 31., 2012 | Kenyeres E., Kapitány., Somogyi E., Donauer N., Kónya A.:: A poszturális kontroll statikus és dinamikus aspektusa autizmusban, Magyar Tudományos Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése, Sz (bsztraktkötet)ombathely, 2012 | S. Nagy Zita: Testleképződés és mozgás, Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűláse, Szombathely (absztraktkötet), 2012 | Kárpáti J., Kapitány N., Kónya A.:: A tér-idői emlékezet fejlődése: a téri szekvencia és a nyelvi sorrend kapcsolata, MPT Országos Tudományos Naggyűlése, Szombathely (kötet), 2012 | Somos E., Ragó A., Kónya A.:: The dominancs of prototype respesentation during category learning in complex naturalistic stimuli, 4 th UK Cognitive Linguistics Conference, King's College, London (abstract book), 2012 | Somos E., Ragó A., Vida P., Varga M.:: The dominancs and stability of prototype representation during category learning on complex naturalistic stimuli., 55th Conference of Experimental Psychology, Wien (abstract book), 2012 | Verseghi A., S. Nagy Z.:: A Gömb-Komplex ábra - a térbeli szerveződés folyamatának vizsgálata, MPT XXI. Országos Tudományos Naggyűlése (absztraktkötet), 2012 | Bakos D., Kárpáti J.:: A végrehajtó funkciók és a téridői emlékezet kapcsolata, MPT XXII. Országos Tudományos Nagygyűlése, Bp. (absztraktkötet), 2013 | Somos E., Ragó A.:: Research on autobiographical memory: Category Learning, TÁMOP 4.1.2. A/1-11/1-2011-0, ELTE, 2013 | Kárpáti J., Boha R., Kónya A.:: Computarized assessment of spatial-temporal memory., TÁMOP 4.1.2. A/1-11/1-2011-0, ELTE, 2013 | Kárpáti J., Kónya A., Király I.:: Development of spatio-temporal binding: Integration of spatial sequence and temporal order information, CEU Conference on Cognitive Development, 2013 | Kárpáti J., Kónya A., Donauer N.:: Emlékezeti integráció benignus centrotemporalis epilepsziában, MPT XXII. Országos Tudományos Nagygyűlése (előadáskötet), 2013 | Mészáros A.:: A verbális és ábrafluencia kapcsolata a végrehajtó funkció a nyelvi képességek és az intelligencia mutatóival specifikus nyelvi zavarokkal küzdő gyermekeknél, MPT XXII. Országos Tudományos Nagygyűlése, Bp. (előadáskötet), 2013 | Ragó A., Somos E., Varga M., Vida P., Kónya A.:: Implicit folyamatok szerepe a kategóriatanulási folyamatokban, MPT Országos Tudományos Nagygyűlés (előadáskötet), 2013 | S. Nagy Zita: A testleképeződés többszörös sérülése neglektben, MPT XXII. Országos Tudományos Nagygyűlése, Bp. (előadáskötet), 2013 | S. Nagy Z.:: Énkép, testkép, önértékelés: a testleképeződés neuropszichológiai vonatkozásai, ELTE PPK Doktori Iskola, 2013 | Szőllősi Á., Kónya A.:: Research on autobiographical memory: Methods to study personal autobiographical memories, TÁMOP 4.1.2. A/1-11/1 - 2011-0018, ELTE, 2013 | Verseghi A., Bálint B., S. Nagy Z.:: A "Keret" feladat mint a tapasztalás eszköze az önmegismerés folyamatában agysérült személyeknél, MPT XXII. Országos Tudományos Nagygyűlés, Bp. (előadáskötet), 2013 | Mészáros A., Kónya A.:: A Rey-Osterrieth Komplex Ábra fejlődési értékelése diszlexiás gyermekeknél, Magyar Pszichológiai Szemle, 69,1, 91-115, 2014 | Somogyi E., Kenyeres K., Kapitány E., Kónya A.:: Contingent visual feedback increases postural stability in children with autism, Research in Autism Spectrum Disorders (submitted), 2015 | Kónya A.:: Objektív és szubjektív adatok az önéletrajzi emlékezet kutatásának történetében, MPT XXIV. Országos Tudományos Nagygyűlése, Új módszerek a pszichológiatörténelemben (vitaszimpózium), 2015 | Kónya A.:: Az emlékezet egészséges és sérült működése laboratoriumi, klinikai és életszerű megközelítés, MPT, XXIII. Örszágos Tudományos Nagygyűlés, Marosvásárhely (előadáskötet), 2014 | Kónya A:: Az életszerű emlékezetkutatás: az élményszerűtől az egyedi emlékig. Pszichológia Intézeti Tudományos Fórum, Budapest, 2011., Pszichológia Intézeti Tudományos Fórum, Budapest, 2011 | Kónya A., Verseghy A., Racsmány M.: A kognitív neuropszichológia helye a neuropszichológiában, ELTE Kognitív Szeminárium, 2014 | Bajnai, N., Horváth, L., S.Nagy, Z.,Szőllősi, Á., Kónya, A.:: Az emlék téri reprezentációjának vizsgálati helyzete egészséges és neglektes személyeknél, MPT XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése, Szombathely (absztraktkötet), 2012 | S.Nagy Z; V.Komlósi A; Rákóczi B; Verseghi A.:: Body schema and body image: a development oriented model of body representation and a comprehensive interpretation of personal neglect., REALISTIC APPROACH TO MEMORY: HEALTHY AND IMPAIRED MEMORY FUNCTIONS, 2013 | Mészáros A; Kónya A; Kass B: Verbális fluenciatesztek felvételének és értékelésének módszertana., Alkalmazott Pszichológia, 12(1-2), 53-76., 2011 | Szőllősi Á; Büki L.; Kónya A.:: Önéletrajzi Interjú (AI) vizsgálati eljárás bemutatása., Alkalmazott Pszichológia, (12) 1-2, 23-35., 2011 | Szőllősi Á; Kónya A.:: Az Önéletrajzi Emlékek Klinikai Vizsgálata: Az Önéletrajzi Interjú Eljárás. Egészséges Öregedés és Alzheimer Kór., Magyar Pszichológiai Szemle, 66.4. 587-603, 2011 | Mészáros A; Kónya A: Verbális fluenciafeladatok rejtett stratégiái diszlexiás gyermekeknél., MPT XIX. Országos Tudományos Nagygyűlése. Neuropszichológia távlatai szimpózium. Budapest, 140.o., 2010 | Siklós A; Ragó A: Területspecifikus információk mesterséges tárgyak osztályozása esetén., Országos Pszichológiai Nagygyűlés, Pécs, 197.o., 2010 | S.Nagy Z; V.Komlósi A; Rákóczi B; Verseghi A: Body schema and body image: a development oriented model of body representation and a comprehensive interpretation of personal neglect., REALISTIC APPROACH TO MEMORY: HEALTHY AND IMPAIRED MEMORY FUNCTIONS, 2013 | Verseghi A; S.Nagy Z; Rákóczi B.: A téri-vizuális emlékezet folyamatszintű megközelítése agysérült személyeknél, MPT XX. Tudományos Nagygyűlése, Hagyomány és megújulás:Kivonatkötet. Budapest, SETSK, 104.p., 2011 | S. Nagy Zita: A testleképeződés elméleti és gyakorlati vonatkozásai, ORFMMT XX. Országos Vándorgyűlésén, 2011 | Ragó A; Somos E; Kónya A.: Célvezérelt forgatókönyvek szerepe a kategorizációban., MPT Nagygűlése, Budapest, 100.o., 2011 | Ragó A; Somos E; Kónya A.: The role of goal directed scripts in creating new concepts., 5th International Conference of Memory, York, UK p. 97., 2011 | Kónya, A; Szőllősi., Á; Fazekas K; Bajnai N: Az egyedi önéletrajzi emlékek elbeszélési módja és téri megjelenítése., Magyar Pszichológiai Társaság XX. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése, Budapest. 98-99., 2011 | Szőllősi Á; Kónya A.: Az önéletrajzi emlékek szakértői ítélete és fenomenológiai átélése., Magyar Pszichológiai Társaság XX. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése, Budapest, 98-99., 2011 | Szrenka V; Fazekas K; Kónya A; Boha R; Kolozsvári O.: A Téri szekvencia és a nyelvi sorrend kapcsolata az emlékezetben - egy epizodikus puffer feladat., Magyar Pszichológiai Társaság XX. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése, Budapest, 211.o., 2011 | Mészáros A; Kónya A: Rey Komplex Ábra fejlődési szempontú értékelése és megoldási stratégiái diszlexiás gyermekeknél., Magyar Pszichológiai Társaság XX. Jubileumi Országos Tudományos Nagygyűlése, 104-105. Budapest, 2011 | Batta B; Tóth B; Kardos Zs; Nagy M; Kónya A: The role of context in intentional forgetting., Dubrovnik Conference on Cognitive Science - DUCOG IV. Learning and Perception, Vol. 3., p. 17., 2011 | Ragó Anett: A fogalmi fejlődés dinamikája, ELTE PPK Doktori Iskola, 2011 | Szőllősi Á, Kónya A: Fiatal felnőttkori emlékek: Élmény és elbeszélés, MPT Nagygyűlés absztraktkötet, 2011 | Szőllősi Á, Fazekas K, Kónya A: Önéletrajzi emlékezet: Élmény és elbeszélés, Pszichológia, 33(3), 205-222., 2013 | Kónya A; Király I: Az epizodikus emlékezet és a mentális időutazás, Pszichológia, 33(3), 159--167, 2013 | Kárpáti J., Kónya A, Király I: Development of spatio-temporal binding: Integration of spatial sequence and temporal order information, Budapest CEU Conference on Cognitive Development. Abstract book., 2013 | Kónya A, Kárpáti J, Babik A, Király I, Boha R: A tér-idői emlékezet. Téri szekvencia és nyelvi sorrend kapcsolata, MPT XXI. Nagygyűlés, Szombathely (absztraktkötet), 2012 | Kárpáti J, Kapitány N, Kónya A: A tér-idői emlékezet fejlődése: Téri szekvencia és nyelvi sorrend kapcsolata, MPT XXI. Nagygyűlés, Szombathely (absztraktkötet), 2012 | Kárpáti J, Kónya A, Boha R, Király I: Spatio-temporal memory: Integration of spatial sequence and temporal order information, 4th Dubrovnik Conference on Cognitive Science, Dubrovnik, Croatia. Learning & Perception 2012 page 31, 2012 | Somos, E., Ragó, A., Vida, P., Varga, M.: The dominance and stability of prototype representation during category learning on complex naturalistic stimuly., 55th Conference of Experimental Psychologists, Wien, Austria. Poster (abstract book), 2012 | Ragó, A., Somos. E., Varga, M., Vida, P., Kónya, A.: Implicit folyamatok szerepe a kategóriatanulási feladatokban, Magyar Pszichológiai Társaság XXII. Országos Tudományos Nagygyűlése, Budapest (absztraktkötet), 2013 | Somos, E., Ragó, A., Kónya, A.: The dominance of prototype representetion during category learning on complex naturalistic stimuli, 4th UK Cognitive Linguistics Conference, King’s College, London (abstract book), 2012 | Verseghi A., Bálint B., S. Nagy Z.: A „ Keret” Feladat, mint tapasztalás eszköze az önmegismerés folyamatában agysérült személyeknél, Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése (abszt.kötet), 2013 | S. Nagy Z: A testleképeződés többszörös sérülése neglektben, Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése (absz.kötet), 2013 | Mészáros A: A verbális és ábrafluencia kapcsolata a végrehajtó működés a nyelvi képességek és az intelligencia mutatóival specifikus nyelvi zavarral küzdő iskolásoknál., Magyar Pszichológiai Társaság XXII. Országos Tudományos Nagygyűlése (absz.kötet), 2013 | Verseghi A., S. Nagy Z: A Gömb Komplex Ábra – A térbeli szervez(őd)és folyamatának vizsgálata., Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése (absz.kötet), 2012 | S. Nagy, Z.: Testleképződés és mozgás, Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése, Szombathely (absz.kötet), 2012 | Kenyeres, K., Kapitány, E., Somogyi, E., Donauer, N., Kónya, A: A poszturális kontroll statikus és dinamikus aspektusa autizmusban, Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése, Szombathely. (absz.kötet), 2012 | Kapitány, E., Kenyeres, K., Somogyi, E., Kónya, A., Donauer, N: A vizuális feedback hatása a poszturális kontrollra autizmus esetén, Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése, Szombathely (absz.kötet), 2012 | Bajnai, N., Horváth, L., S. Nagy, Z., Szőllősi, Á., Kónya, A.: Az emlék téri reprezentációjának vizsgálati helyzete egészséges és neglektes személyeknél, Magyar Pszichológiai Társaság XXI. Országos Tudományos Nagygyűlése, Szombathely (absz.kötet), 2012 | S. Nagy, Z., Verseghi, A., V. Komlósi, A., Rákóczi, B., Boros, E: Multiple disruption of body representation in neglect, Clinical Neurosciense (accepted publication), 2013 | S. Nagy Z.: Énkép, testkép, önértékelés. A testleképeződés neuropszichológiai vonatkozásai., https://sites.google.com/site/elteotkak81641emlekezet/publikaciok-es-letoeltheto-anyagok/klinikai-vizsgalatok, 2013 | Szőllősi Á, Kónya A: Research on autobiographical memory: Methods to study personal autobiographical memories, .., 2013 | Eszter Somos, Anett Ragó: Research on autobiographical memory: Category learning, .., 2013 | Kárpáti, J., Kónya, A., Donauer, N: Emlékezeti integráció benignus centrotemporális epilepsziában, Magyar Pszichológiai Társaság XXII. Országos Tudományos Nagygyűlése, Budapest. (absz.kötet), 2013 | Bakos, D., Kárpáti, J.: A végrehajtó funkciók és a tér-idői emlékezet kapcsolata, Magyar Pszichológiai Társaság XXII. Országos Tudományos Nagygyűlése, Budapest (absz.kötet), 2013 | Kárpáti J, Király I, Kónya A: Téri szekvencia és fogalmi sorrend emlékezeti összekapcsolásának fejlődése, Pszichológia, 33(3), 185-204, 2013 | Kárpáti J; Boha R; Kónya A: Computerized assessment of spatio-temporal memory, https://sites.google.com/site/elteotkak81641emlekezet/6-hasznalt-eszkoezoek-es-tesztek, 2013 | Somogyi E; Kenyeres K; Kapitány E; Kónya A.: Visual feedback increases postural stability in children with autism spectrum disorder. submitted Gait and Posture, (submitted) Gait and Posture, 2015 | S. Nagy Z.: A dinamikus poszturális kontroll kapcsolata a perszonális tér leképeződésével, https://sites.google.com/site/elteotkak81641emlekezet/publikaciok-es-letoeltheto-anyagok/klinikai-vizsgalatok, 2013, 2013 | Ragó A; Somos E; Varga M.; Vida P; Kónya A: Long-term prototype effect during category learning (in prep.), https://sites.google.com/site/elteotkak81641emlekezet/publikaciok-es-letoeltheto-anyagok/epizodikus-es-szemantikus-emlekezet-atmenete, 2013 | Mészáros A; Kónya A:: A REY–OSTERRIETH Komplex Ábra fejlődési értékelése diszlexiás gyermekeknél, Magyar Pszichológiai Szemle. 69, 1, 91–115., 2014 | Kárpáti J; Kónya A; Donauer N; Somogyi E:: Working Memory Integration Processes in Benign Childhood Epilepsy with Centrotemporal Spikes, Cognitive and Behavioral Neurology (accepted for publication), 2015 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|