How social gap in non-cognitive skills predict inequalities in education – an exploratory study  Page description

Help  Print 
Back »

 

Details of project

 
Identifier
124396
Type K
Principal investigator Horn, Dániel
Title in Hungarian Hogyan befolyásolják a társadalmi csoportok közti nem-kognitív képesség különbségek az oktatási egyenlőtlenségeket - egy feltáró vizsgálat
Title in English How social gap in non-cognitive skills predict inequalities in education – an exploratory study
Keywords in Hungarian oktatás, egyenlőtlenségek, nem-kognitív képességek, preferenciák, kísérletek, reprezentatív adatok
Keywords in English education, inequalities, non-cognitive skills, preferences, experiments, representative data
Discipline
Economics (Council of Humanities and Social Sciences)75 %
Ortelius classification: Human resources in education
Sociology (Council of Humanities and Social Sciences)25 %
Ortelius classification: Educational sociology
Panel Society
Department or equivalent Institute of Economics, (Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Academy of Sciences)
Participants Drucker, Luca Flóra
Kiss Hubert, János
Kovács, Kristóf
Lénárd, Tünde
Starting date 2017-10-01
Closing date 2021-09-30
Funding (in million HUF) 27.590
FTE (full time equivalent) 5.53
state running project





 

Events of the project

 
2019-01-08 13:43:19
Résztvevők változása
2017-09-22 12:06:18
Résztvevők változása




Back »