Investigation of Teacher Continuous Professional Development Models at the Level of the Education System, the Organisation and the Individual  Page description

Help  Print 
Back »

 

Details of project

 
Identifier
128738
Type K
Principal investigator Halász, Gábor
Title in Hungarian A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődési modelljeinek vizsgálata a köznevelési rendszer, a szervezet és az egyén szintjén
Title in English Investigation of Teacher Continuous Professional Development Models at the Level of the Education System, the Organisation and the Individual
Keywords in Hungarian tanári folyamatos szakmai fejlődés, tanári tanulás, tanárképzés, szervezeti tanulás
Keywords in English teacher continuous professional development, teacher learning, teacher training, organisational learning
Discipline
Education (Council of Humanities and Social Sciences)100 %
Ortelius classification: Teacher training
Panel Psychology and Education
Department or equivalent Institute of Education (Eötvös Loránd University)
Participants Banai Bajzáth, Angéla
Bükki, Eszter
Czabaji Horváth, Attila
Czető, Krisztina
Fazekas, Ágnes
Fehérvári, Anikó
Horváth, László
Kálmán, Orsolya
Kopp, Erika
Kovács, Ivett Judit
Lénárd, Sándor
Misley, Helga
Némethné Tóth, Ágnes
Paksi, Borbála
Rajnai, Judit
Rapos, Nóra
Rónay, Zoltán
Saád, Judit
Salát, Magdolna
Széll, Krisztián
Szivák, Judit
Tókos, Katalin
Vámos, Ágnes
Vancsó, Ödön
Starting date 2018-10-01
Closing date 2024-04-30
Funding (in million HUF) 37.212
FTE (full time equivalent) 26.99
state running project





 

Events of the project

 
2024-01-30 11:44:47
Résztvevők változása
2021-02-19 12:08:44
Résztvevők változása
2020-06-22 16:33:21
Résztvevők változása
2019-06-05 16:52:01
Résztvevők változása




Back »