How statistics shape reading and spelling  Page description

Help  Print 
Back »

 

Details of project

 
Identifier
142979
Type FK
Principal investigator Kemény, Ferenc
Title in Hungarian A statisztikai információ szerepe az olvasásban és helyesírásban
Title in English How statistics shape reading and spelling
Keywords in Hungarian olvasás, helyesírás, diszlexia, statisztikai tanulás, orthográgiai tudás
Keywords in English reading, spelling, dyslexia, statistical learning, orthographic knowledge
Discipline
Psychology (Council of Humanities and Social Sciences)100 %
Panel Psychology and Education
Department or equivalent Institute of Education and Psychology (Szombathely) (Eötvös Loránd University)
Participants Aranyi, Gábor
Laskay-Horváth, Claudia
Pachner, Orsolya
Pergelné Remete, Eszter
Starting date 2022-10-01
Closing date 2026-09-30
Funding (in million HUF) 41.905
FTE (full time equivalent) 2.80
state running project





 

Events of the project

 
2023-02-21 08:45:01
Résztvevők változása




Back »