A társadalmi tanulási folyamatok szerepe a megújuló energiahordozókkal kapcsolatos ismertekben két magyarországi megye esetében  részletek

súgó  nyomtatás 
vissza »

 

Projekt adatai

 
azonosító
116595
típus K
Vezető kutató Csorba Péter
magyar cím A társadalmi tanulási folyamatok szerepe a megújuló energiahordozókkal kapcsolatos ismertekben két magyarországi megye esetében
Angol cím The Role of Social Learning Processses in case of RES in two hungarian counties
magyar kulcsszavak formális tanulás, informális tanulás, társadalmi tanulási folyamatok, energiatudatosság, megújuló energia, fenntarthatóság
angol kulcsszavak formal learning, informal learning, social learning processes, energy consciousness, renewable energy, sustainability
megadott besorolás
Természetföldrajz (Komplex Környezettudományi Kollégium)70 %
Ortelius tudományág: Társadalomföldrajz
Neveléstudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok)30 %
Ortelius tudományág: Neveléstudomány
zsűri Földtudományok 2
Kutatóhely TTK Tájvédelmi és Környezetföldrajzi Tanszék (Debreceni Egyetem)
résztvevők Bartha Jánosné Székely Ilona
Csákberényi-Nagy Miklósné
Fazekas István
Kovács Enikő
Mika János
Patkós Csaba
Radics Zsolt Mihály
Revákné dr. Markóczi Ibolya
Szabó György Emőd
Teperics Károly
Tóth Tamás
Ütőné Visi Judit
projekt kezdete 2016-02-01
projekt vége 2020-01-31
aktuális összeg (MFt) 16.275
FTE (kutatóév egyenérték) 9.30
állapot aktív projekt





 

Projekt eseményei

 
2017-02-23 18:28:34
Résztvevők változása
2016-02-24 08:19:17
Résztvevők változása




vissza »