AZ ELSAJÁTÍTÁSI MOTIVÁCIÓ ÉS A VÉGREHAJTÁSI FUNKCIÓ SZEREPE AZ ISKOLAI TELJESÍTMÉNYBEN  részletek

súgó  nyomtatás 
vissza »

 

Projekt adatai

 
azonosító
124839
típus K
Vezető kutató Józsa Krisztián
magyar cím AZ ELSAJÁTÍTÁSI MOTIVÁCIÓ ÉS A VÉGREHAJTÁSI FUNKCIÓ SZEREPE AZ ISKOLAI TELJESÍTMÉNYBEN
Angol cím THE ROLE OF MASTERY MOTIVATION AND EXECUTIVE FUNCTIONS IN SCHOOL PERFORMANCE
magyar kulcsszavak elsajátítási motiváció, végrehajtási funkció, iskolai teljesítmény, longitudinális kutatás
angol kulcsszavak mastery motivation, executive functions, school performance, longitudinal study
megadott besorolás
Neveléstudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok)100 %
Ortelius tudományág: Oktatás
zsűri Pszichológia – Nevelés
Kutatóhely Neveléstudományi Intézet (Szegedi Tudományegyetem)
résztvevők Bank Éva
Fejes József Balázs
Kis Noémi
Mucsiné Erdei Mónika
Petőné Csima Melinda
Podráczky Judit
Steklács János
Szabó Norbert
Szenczi-Velkey Beáta
Szenczi-Velkey Beáta
Szombathelyiné Dr. Nyitrai Ágnes Anikó
Zentai Gabriella
projekt kezdete 2017-10-01
projekt vége 2021-09-30
aktuális összeg (MFt) 42.080
FTE (kutatóév egyenérték) 11.65
állapot aktív projekt





 

Projekt eseményei

 
2018-06-25 08:13:58
Résztvevők változása
2018-03-19 13:38:47
Résztvevők változása




vissza »