A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődési modelljeinek vizsgálata a köznevelési rendszer, a szervezet és az egyén szintjén  részletek

súgó  nyomtatás 
vissza »

 

Projekt adatai

 
azonosító
128738
típus K
Vezető kutató Halász Gábor
magyar cím A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődési modelljeinek vizsgálata a köznevelési rendszer, a szervezet és az egyén szintjén
Angol cím Investigation of Teacher Continuous Professional Development Models at the Level of the Education System, the Organisation and the Individual
magyar kulcsszavak tanári folyamatos szakmai fejlődés, tanári tanulás, tanárképzés, szervezeti tanulás
angol kulcsszavak teacher continuous professional development, teacher learning, teacher training, organisational learning
megadott besorolás
Neveléstudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok)100 %
Ortelius tudományág: Tanárképzés
zsűri Társadalomtudományi zsűrielnökök
Kutatóhely Neveléstudományi Intézet (Eötvös Loránd Tudományegyetem)
résztvevők Banai Bajzáth Angéla
Czető Krisztina
Fazekas Ágnes
Fehérvári Anikó
Horváth H. Attila
Kálmán Orsolya
Kopp Erika
Lénárd Sándor
Némethné Tóth Ágnes
Paksi Borbála
Rajnai Judit
Rapos Nóra
Rónay Zoltán
Saád Judit
Salát Magdolna
Széll Krisztián
Szivák Judit
Tókos Katalin
Vámos Ágnes
Vancsó Ödön
projekt kezdete 2018-10-01
projekt vége 2022-09-30
aktuális összeg (MFt) 37.212
FTE (kutatóév egyenérték) 18.37
állapot aktív projekt





 

Projekt eseményei

 
2019-06-05 16:52:01
Résztvevők változása




vissza »