A statisztikai információ szerepe az olvasásban és helyesírásban  részletek

súgó  nyomtatás 
vissza »

 

Projekt adatai

 
azonosító
142979
típus FK
Vezető kutató Kemény Ferenc
magyar cím A statisztikai információ szerepe az olvasásban és helyesírásban
Angol cím How statistics shape reading and spelling
magyar kulcsszavak olvasás, helyesírás, diszlexia, statisztikai tanulás, orthográgiai tudás
angol kulcsszavak reading, spelling, dyslexia, statistical learning, orthographic knowledge
megadott besorolás
Pszichológia (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)100 %
zsűri Pszichológia – Nevelés
Kutatóhely Pedagógiai és Pszichológiai Intézet (Szombathely) (Eötvös Loránd Tudományegyetem)
résztvevők Aranyi Gábor
Laskay-Horváth Claudia
Pachner Orsolya
Pergelné Remete Eszter
projekt kezdete 2022-10-01
projekt vége 2026-09-30
aktuális összeg (MFt) 41.905
FTE (kutatóév egyenérték) 2.80
állapot aktív projekt





 

Projekt eseményei

 
2023-02-21 08:45:01
Résztvevők változása




vissza »