Az optimalizált vásárlói döntések és a vállalati teljesítmény összefüggésének dinamikus modellje a változó omnichannel környezetben  részletek

súgó  nyomtatás 
vissza »

 

Projekt adatai

 
azonosító
146356
típus K
Vezető kutató Simon Judit
magyar cím Az optimalizált vásárlói döntések és a vállalati teljesítmény összefüggésének dinamikus modellje a változó omnichannel környezetben
Angol cím Dynamic model of the relationship of optimized customer behaviour and firm performance in the changing omnichannel purchasing environment
magyar kulcsszavak optimalizált vásárlói döntés, omnichannel környezet, vállalati teljesítmény
angol kulcsszavak optimized customer behaviour, omnichannel environment, firm performance
megadott besorolás
Gazdálkodástudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)100 %
zsűri Gazdaság
Kutatóhely MARKETING- ÉS KOMMUNIKÁCIÓTUDOMÁNYI INTÉZET (Budapesti Corvinus Egyetem)
résztvevők Berezvai Zombor
Kemény Ildikó
Nagy Ákos András
Szucs Krisztián
projekt kezdete 2024-01-01
projekt vége 2026-12-31
aktuális összeg (MFt) 35.268
FTE (kutatóév egyenérték) 7.20
állapot aktív projekt




vissza »