Kezdőlap »
Projektek »
Publikációk »
Ortelius »
Súgó »
Az optimalizált vásárlói döntések és a vállalati teljesítmény összefüggésének dinamikus modellje a változó omnichannel környezetben
súgó
nyomtatás
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
Projekt adatai
azonosító
146356
típus
K
Vezető kutató
Simon Judit
magyar cím
Az optimalizált vásárlói döntések és a vállalati teljesítmény összefüggésének dinamikus modellje a változó omnichannel környezetben
Angol cím
Dynamic model of the relationship of optimized customer behaviour and firm performance in the changing omnichannel purchasing environment
magyar kulcsszavak
optimalizált vásárlói döntés, omnichannel környezet, vállalati teljesítmény
angol kulcsszavak
optimized customer behaviour, omnichannel environment, firm performance
megadott besorolás
Gazdálkodástudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)
100 %
zsűri
Gazdaság
Kutatóhely
MARKETING- ÉS KOMMUNIKÁCIÓTUDOMÁNYI INTÉZET (Budapesti Corvinus Egyetem)
résztvevők
Berezvai Zombor
Kemény Ildikó
Nagy Ákos András
Szucs Krisztián
projekt kezdete
2024-01-01
projekt vége
2026-12-31
aktuális összeg (MFt)
35.268
FTE (kutatóév egyenérték)
7.20
állapot
aktív projekt
vissza »
PUBv2.02 - Minden jog fenntartva ©, Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal
Adatbiztonság
»
Jogi feltételek
»
Oldaltérkép
»
Impresszum
»
Kapcsolat
»