A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődési modelljeinek vizsgálata a köznevelési rendszer, a szervezet és az egyén szintjén  részletek

súgó  nyomtatás 
vissza »

 

Projekt adatai

 
azonosító
128738
típus K
Vezető kutató Halász Gábor
magyar cím A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődési modelljeinek vizsgálata a köznevelési rendszer, a szervezet és az egyén szintjén
Angol cím Investigation of Teacher Continuous Professional Development Models at the Level of the Education System, the Organisation and the Individual
magyar kulcsszavak tanári folyamatos szakmai fejlődés, tanári tanulás, tanárképzés, szervezeti tanulás
angol kulcsszavak teacher continuous professional development, teacher learning, teacher training, organisational learning
megadott besorolás
Neveléstudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)100 %
Ortelius tudományág: Tanárképzés
zsűri Pszichológia – Nevelés
Kutatóhely Neveléstudományi Intézet (Eötvös Loránd Tudományegyetem)
résztvevők Banai Bajzáth Angéla
Bükki Eszter
Czabaji Horváth Attila
Czető Krisztina
Fazekas Ágnes
Fehérvári Anikó
Horváth László
Kálmán Orsolya
Kopp Erika
Kovács Ivett Judit
Lénárd Sándor
Misley Helga
Némethné Tóth Ágnes
Paksi Borbála
Rajnai Judit
Rapos Nóra
Rónay Zoltán
Saád Judit
Salát Magdolna
Széll Krisztián
Szivák Judit
Tókos Katalin
Vámos Ágnes
Vancsó Ödön
projekt kezdete 2018-10-01
projekt vége 2024-04-30
aktuális összeg (MFt) 37.212
FTE (kutatóév egyenérték) 26.99
állapot aktív projekt





 

Projekt eseményei

 
2024-01-30 11:44:47
Résztvevők változása
2021-02-19 12:08:44
Résztvevők változása
2020-06-22 16:33:21
Résztvevők változása
2019-06-05 16:52:01
Résztvevők változása




vissza »