|
Egyéni különbségek és érzelmek az idegennyelv-tanulás folyamatában: többperspektívás megközelítés
|
súgó
nyomtatás
|
Ezen az oldalon az NKFI Elektronikus Pályázatkezelő Rendszerében nyilvánosságra hozott projektjeit tekintheti meg.
vissza »
|
|
Közleményjegyzék |
|
|
Piniel, K.: Emotions in English language learning: A study on achievement emotions., Contemporary Crossroads: Studies in English Applied Linguistics Conference, Budapest, 2021. szeptember 9., 2021 | Csizér, K. & Kálmán, Cs.: A study of retrospective and concurrent foreign language learning experiences: A comparative interview study in Hungary., Studies in Second Language Learning and Teaching, 6(1), 225-246., 2019 | Albert, Á., Lajtai Á., & Piniel, K.: Investigating high school students’ emotions in connection with their EFL classes: A questionnaire study., University of Pécs Roundtable Conference. Pécs, 2019, május 10., 2019 | Öveges, E., Dóczi, B., & Albert, Á.: Exploring Hungarian secondary EFL classrooms: Developing an observational tool to trace the use of tasks, Opole, Lengyelország: Department of Applied Linguistics, Institute of English, University of Opole., 2019 | Öveges, E., & Dóczi, B., Albert, Á.: Exploring Hungarian secondary EFL classrooms: Developing an observational tool to trace the use of tasks., Opole, Lengyelország: Department of Applied Linguistics, Institute of English, University of Opole., 2019 | Csizér, Kata ; Albert, Ágnes ; Piniel, Katalin: Introduction to the special issue on conducting research syntheses on individual differences in SLA, Studies in Second Language Learning and Teaching, 2022 | Piniel, Katalin ; Zólyomi, Anna: Gender differences in foreign language classroom anxiety: Results of a meta-analysis, Studies in Second Language Learning and Teaching, 2022 | Albert, Ágnes ; Piniel, Katalin: Changes in students’ motivation, autonomy, self-efficacy, and emotions across a school year: Examining possible effects of switching to online education, Tankó, Gyula; Csizér, Kata (szerk.) DEAL 2021 : Current Explorations in English Applied Linguistics Budapest, Magyarország : Eötvös Loránd University Faculty of Humanitie, 2021 | Csizér, K., & Albert, Á.: L2 motivation, autonomy and emotions: Insights from English teachers, IATEFL, Hungary, October 8, 2021 | Csizér, K.: Intended effort to learn English and its relationship with autonomy: A comparative study across secondary schools in Hungary, ICRAL, Turkey, 2021 | Csizér, K., & Albert, Á.: Második nyelvi motiváció és autonómia kapcsolatrendszere: Középiskolák közti különbségek vizsgálata Budapesten, Országos Neveléstudományi Konferencia, 2021 | Csizér, K., & Piniel, K.: The interrelationship of L2 motivation and autonomy and their impact on intended behavior, self-efficacy and emotions, Responsible Linguistics, ELTE, Budapest, 2021 | Csizér, K., & Albert, Á.: Teachers’ views on the role of individual difference variables: Implications for teaching, research and teacher education, Studies in Applied Linguistics, ELTE SEAS DEAL, 2021 | Csizér, K., & Albert, Á.: Autonomy, motivation and emotions: Differences in Hungarian secondary schools, IATEFL, Hungary, 2022 | Albert, Á., & Csizér, K.: Digital teaching during the pandemic: An overview of students’ and teachers’ dispositions, ICFSLA, Szczyrk, Poland, 19-21 May, 2022 | Csizér, K., Dóczi, B., & Albert, Á.: Contextual variation on the impact of emotions and motivation on language learning autonomy: A nationwide study of high schools in Hungary, AAAL, Pittsburgh, 19-22 March, 2022 | Albert, Á., & Csizér, K.: Nyelvi feladatok és azok szerepe az angolórán: egy interjúkutatás eredményei, OIP konferencia, 2022 február 11., 2022 | Albert, Á., Dóczi, B., Piniel., K., & Csizér, K.: The contribution of motivation and emotions to language learning autonomy in the Hungarian secondary school classroom: The results of a questionnaire study, De Wilde, V., & Goriot, G. Individual Differences in Children and Adolescents, De Gruyter Mouton, 2022 | Piniel, K., Zólyomi, A., & Smid, D.: Variability in change: The case of learners’ emotions, Psychology of Language Learning Conference (PLL4). Sydney, Kanada. 2022. június 23-25., 2022 | Piniel, K.: Flow experiences in the EFL classroom: An example of written narrative tasks, Bridging Theory and Practice in Teaching English as a Foreign Language International Symposium. Komárno, Slovakia. 2021. november 10., 2021 | Piniel, K. & Albert, Á.: The changing role of emotions and self-efficacy in shaping foreign language learners’ motivation and autonomy, 32nd International Conference on Foreign / Second Language Acquisition. Szczyrk, Lengyelország. 2021. május 20-22., 2021 | Smid, D., & Zólyomi, A.: An interview study on Hungarian high school English teachers’ beliefs about learning English., Gy. Tankó & K. Csizér (Eds.), DEAL 2021: Current explorations in English applied linguistics (pp. 139–162). Faculty of Humanities, Eötvös Loránd University., 2021 | Piniel, K., & Zólyomi, A.: oreign language classroom anxiety and its link to gender: A meta-analysis, Paper presented at the Contemporary Crossroads III: Studies in English Applied Linguistics Conference, Budapest, Hungary., 2022 | Smid, D., & Zólyomi, A.: An interview study on Hungarian secondary school EFL teachers’ mindsets and related pedagogical beliefs., Paper presented at the Socially Responsible Linguistics – Applied Linguistics Conference, Budapest, Hungary., 2021 | Smid, D., & Zólyomi, A.: Identifying groups of Hungarian secondary school EFL learners in terms of their L2 learning motivation., Paper presented at the IATEFL-Hungary 30+1 Birthday Conference, Veszprém, Hungary., 2021 | Zólyomi, A., & Smid, D.: Hazánkban tanító angol nyelvtanárok nyelvtanulással kapcsolatos meggyőződéseinek vizsgálata kvalitatív módszerrel, Paper presented at the 21st Conference on Educational Sciences: Education’s responses to future challenges, Szeged, Hungary., 2021 | Zólyomi, A., & Smid, D.: Exploring high school EFL learners' motivational profiles: Results of a large-scale study., Paper presented at the 4th Psychology of Language Learning Conference, Sydney, Canada., 2022 | Zólyomi, A., Smid, D.: Profiling secondary school EFL learners based on their L2 learning motivation., Paper presented at the 25th International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics, Thessaloniki, Greece., 2022 | Albert, Á.: Individual variables in the English classroom: Macro and micro perspectives., Plenary talk. “Contemporary Crossroads: Studies in English Applied Linguistics Conference”. ELTE Department of English Applied Linguistics. Online konferencia. 2021 szept, 2021 | Csizér, K., & Albert, Á.: Trait and state perspectives of individual difference research., In S. Mercer & T. Gregersen (szerk), The Routledge handbook of psychology of language learning (pp. 337-347). London, UK: Routledge., 2022 | Csizér, K., & Albert, Á.: Egyéni különbségek kvalitatív kutatása a nyelvpedagógiában: nemzetközi folyóiratok szisztematikus szakirodalmi áttekintése., Magyar Pedagógia, 120, 203-227., 2020 | Albert, Á., Csizér, K., & Szabó, F.: A családi környezet és idegennyelv-tanulás Magyarországon., Modern Nyelvoktatás, 27, 88-103., 2021 | Piniel, K. & Ritecz, F.: Flow experiences during speaking tasks in the Hungarian English as a foreign language high school classroom., In Gy. Tankó & A. Wind (Eds.), DEAL 2022: Challenges and opportunitites in contemporary English Applied Linguistics. Eötvös kiadó, Budapest., 2022 | Piniel, K.: Hogyan változnak a nyelvtanulók? Egyéni különbségek hosszanti vizsgálata., Zárókonferencia. ELTE, Budapest. 2022. szeptember 30., 2022 | Piniel, K. & Albert, Á.: Egyéni különbségek változása a nyelvtanulás során: Egy két éven át tartó vizsgálat eredményei., XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia, Szeged. 2021. november 18-20., 2021 | Dóczi, B.: Óramegfigyelés (és tanári interjúk), Zárókonferencia. ELTE, Budapest. 2022. szeptember 30., 2022 | Albert, Á.: Feladatmegoldás az angolórán, Zárókonferencia. ELTE, Budapest. 2022. szeptember 30., 2022 | Zólyomi A.: Mit gondolnak az angoltanárok a differenciált oktatásról?, Zárókonferencia. ELTE, Budapest. 2022. szeptember 30., 2022 | Albert, Á., Piniel, K., & Lajtai Á.: Investigating high school students’ emotions in connection with their EFL classes: A questionnaire study., In UPRT: Empirical studies in English applied linguistics (pp. 2-21). Lingua Franca Csoport., 2021 | Dóczi, B. & Csizér, K.: A glimpse into the English classroom: Results of an observation study in Hungarian secondary schools, In: Gy. Tankó & K. Csizér (Eds.) DEAL 2021: Current Explorations in English Applied Linguistics (pp. 108-138). ELTE Eötvös Kiadó., 2021 | Dóczi, B., Albert Á., & Csizér, K.: Input and output tasks in language learning: Hungarian secondary school EFL teachers’ beliefs and practices., AAAL, Pittsburgh, 19-22 March, 2022, 2022 | Albert, Á., Csizér, K., & Dóczi, B.: Changes in Determinants of Learner Autonomy: A longitudinal Investigation during the COVID Pandemic in Hungary., AAAL, Pittsburgh, 19-22 March, 2022, 2022 | Dóczi, B.: Hungarian Secondary School EFL Teachers’ Use of Tasks in the Classroom: Beliefs and Practices., Contemporary Crossroads III: Studies in Applied Linguistics ELTE conference, 2022 June 17, 2022 | Dóczi, B.: From input to output: Tips for using various task types in EFL classrooms., IATEFL winter warmer conference (2022), 2022 | Dóczi, B.: Types of tasks in Hungarian EFL teaching: Results of an observation study., ELTE BTK / Felelős nyelvészet – Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia , 2021 November 18-19, 2021 | Dóczi, B.: Getting input and output right: Techniques of using different task types in EFL classrooms., IATEFL Hungary 30+1 Birthday conference , 2021 October 8-9, 2021 | Albert, Á. & Csizér, K.: A longitudinal investigation of how motivation, self-efficacy and emotions influenced learner autonomy in three secondary schools in Budapest., IATEFL-H Conference, Siófok, Hungary, 2022 October 7-9., 2022 | Albert, Á.: Egyéni változók összefüggései gimnazista nyelvtanulók írásbeli feladat megoldásával az angolórán., XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szegedi Tudományegyetem. 2021 November 18-20., 2021 | Albert, Á.: Writing stories in secondary school English classes: Establishing relationships between individual variables and task performance measures., Socially Responsible Linguistics - 1st Applied Linguistics Conference. ELTE. Online konferencia. 2021 November 18-19., 2021 | Albert, Á.: Using story writing tasks in English classes: Linking students’ performance to flow and emotions, IATEFL-H Conference. Pannon Egyetem. 2021 October 8-9., 2021 | Albert, Á.: Developing creativity through collaboration., EFL Teacher Training Workshop III. Improving creativity in the English as a Foreign Language classroom”, Univerzita J. Selyeho, Komarno, Szlovákia, 2021 October 27., 2021 | Albert, Á, & Csizér, K.: The role of emotions, motivation, and self-efficacy beliefs in classroom task performance: investigating secondary school students in Hungary., AILA World Congress 2021. Groningen, Hollandia, Online conference. 2021. August 15-22., 2021 | Albert, Á.: Using stories creatively in language teaching., EFL Teacher Training Workshop II. Improving Creativity in the English as a Foreign Language Classroom” Univerzita J. Selyeho, Komarno, Szlovákia, 2021. June 15., 2021 | Piniel, K., & Zólyomi, A.: Foreign language classroom anxiety and its link to gender: A meta-analysis, Paper presented at the Contemporary Crossroads III: Studies in English Applied Linguistics Conference, Budapest, Hungary., 2022 | Csizér, K., Smid, D., Zólyomi. A., & Albert, Á.: Motivation, autonomy, and emotions in foreign language learning: a multi-perspective investigation in Hungary, Multilingual Matters, 2024 | Csizér, K., & Albert, Á.: L2 motivation, emotions, self-efficacy and autonomy in foreign language learning: students’ dispositions and teachers’ views, Contemporary Crossroads, DEAL Conference, 16 June, 2023 | Albert, Á., Csizér, K., & Piniel, K.: Online English classes during the pandemic: High school students’ perspective, Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola Pedagógia és Pszichológia Tanszék, 2023 | Csizér, K.: L2 Motivation, Emotions, Self-Efficacy and Autonomy: ForeignLanguage Learning in the 21stCentury, CLASIC Conference, Singapore, Singapore, 2022 | Piniel, K., & Kálmán, Cs.: Exceptionally motivating teachers’ perceptions of flow in the foreign language classroom, 34th International Conference on Foreign / Second Language Acquisition, Szczyrk, Poland, 2023 | Piniel, K.: Meta-analysis of factor analytic studies – The case of the FLCAS, SSLLT2023 conference, Kalisz, Poland., 2023 | Piniel, K.: Investigating foreign language anxiety: Lessons for research into individual differences, Springer, 2024 | Piniel, K. & Albert, Á.: Changes in language learners’ affect: A complex dynamic system perspective., átdolgozás alatt: Language Learning, 2024 | Csizér K., & Albert, Á.: A multi-perspective study on the role of L2 motivation, emotions, self-efficacy and autonomy in foreign language learning: Results from students and teachers in Hungary, AAAL, Portland, USA, március 17-20, 2023 | Albert, Á., & Csizér, K.: What is special about being in flow? Comparing flow-ers and non-flow-ers during task performance, AAAL, Portland, USA, március 17-20, 2023 | Albert Á.: Going with the flow: Investigating narrative written task performance of flowers and non-flow-ers, SSLLT2023 conference, Kalisz, Lengyelország, május 15-17, 2023 | Albert Á.: Investigating the role of motivation, self-efficacy and emotions in shaping autonomy: A longitudinal study, Current Trends and Challenges in Teaching English as a Foreign Language International Symposium, Selye University, november 8, 2022 | Dóczi Brigitta: Szókincstanulás a 21. században, Akadémiai Kiadó, 2024 | Albert, Á.: Investigating Hungarian high school students' performance on narrative tasks in relation to their emotions and motivation to learn English., 32nd International Conference on Foreign/Second Language Acquisition, Institute of Linguistics, University of Silezia, Szczyrk, Poland, 2021 May 20-22, 2021., 2021 | Piniel, K. & Albert, Á.: The perceived importance of intercultural communication and emotions in the language classroom., 2021 IAIE Annual Conference, Tel Aviv, Israel, online conference, 2021 June 28-30., 2021 | Albert, Á.: Enhancing creativity through language tasks: Workshop., Improving creativity in the English as a Foreign Language classroom, Komarno, Slovakia, online workshop. 2021 June 16., 2021 | Csizér, K., Albert, Á. & Piniel, K.: Néhány összefüggés a tanulói motivációról, autonómiáról, érzelmekről és az online angolórákkal kapcsolatos véleményekről: digitális átállás három budapesti középiskolában, In A. Buda & Gy. Molnár (Eds). Oktatás – Informatika – Pedagógia 2021 Tanulmánykötet (pp. 46-61). Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet., 2021 | Albert, Á.: Stories students tell: Creativity and narrative task performance., Akadémiai kiadó., 2021 | Csizér, K.: The role of cultural interest in second language learning motivation: The comparison of awareness towards various target languages., 2021 IAIE Annual Conference, Tel Aviv, Israel, online conference, 2021 June 28-30., 2021 | Zólyomi, A., & Smid, D.: Exploring EFL teachers’ beliefs regarding the malleability of L2 learning skills: A qualitative inquiry., International diversity in teacher and higher education research in the 21st century online conference, Eötvös Loránd University; Budapest, 2020. december 4–5., 2020 | Zólyomi, A., & Smid, D.: Clustering secondary school EFL learners based on their L2 learning motivation., Contemporary crossroads: Studies in English applied linguistics 2021 online conference, Eötvös Loránd University; Budapest. 2021. szeptember 9., 2021 | Csizér, K., Öveges, E., & Lajtai, Á.: The motivational process and language exams: The results of a questionnaire study., UPRT konferencia. Pécs: Pécsi Tudományegyetem., 2019 | Öveges, E., Dóczi, B., & Albert, Á.: Exploring Hungarian secondary EFL classrooms: Developing an observational tool to trace the use of tasks, Opole, Lengyelország: Department of Applied Linguistics, Institute of English, University of Opole., 2019 | Csizér, K.: What does learner autonomy have to do with classroom-oriented research? The case of secondary school students in Hungary., Plenáris előadás a Topics in Applied Linguistics: Classroom-oriented research konferenciáján. Opole, Lengyelország, 2019. szeptember 23., 2019 | Albert, Á., Csizér, K., & Piniel, K.: The relationship between foreign language learning autonomy and emotions: The results of a nationwide study in Hungary., Autonomy in language learning and teaching: The case of target language skills and subsystems című konferencián elhangzott előadás. Konin, Lengyelország, május 7., 2018 | Csizér, K., & Illés, É.: Helping to maximize learners' motivation for second language learnin, Language Teaching Research Quarterly, 2020 | Csizér, K., & Öveges, E.: Nyelvtanulási autonómia és nyelvi tervezés: egy vegyes módszerű kutatás eredményei, Modern Nyelvoktatás, 2020 | Csizér, K.: Motivation to learn foreign languages and storytelling, In: Camps-Casals, N.; Canals Botines, M.; Casanovas, N. M. (szerk.) Storytelling revisited 2019 : Music, language, gender, cinema Vic, Spanyolország : Servei de Publicaci, 2020 | Csizér, K., & Öveges, E.: Idegennyelv-tanulási motivációs tényezők és a nyelvi vizsgák Magyarországon: összefüggések vizsgálata egy kérdőíves kutatás segítségével, Modern Nyelvoktatás, 2019 | Csizér, K.: Steps of validating a quantitative questionnaire, Előadás: International Expert Panel, University of Graz, Graz, Ausztria. 2019. október 25., 2019 | Albert, Á.: Creativity: Basic concepts and major theories: Improving creativity in the English as a Foreign Language classroom, Univerzita J. Selyeho, Komarno, Szlovákia, 2019. november 11., 2019 | Dóczi, B., & Öveges, E.: What’s going on in secondary EFL classrooms? Developing an observational tool to track the use of tasks, Előadás. Engaged, Spotlight on learning; 29th IATEFL-Hungary conference., 2019 | Öveges, E., & Dóczi, B.: Exploring Hungarian secondary EFL classrooms: Developing an observational tool to trace the use of tasks., Opole, Lengyelország: Department of Applied Linguistics, Institute of English, University of Opole., 2019 | Albert, Á., Piniel, K., & Lajtai Á.: Középiskolás diákok angolórákkal kapcsolatos érzelmei egy kérdőíves felmérés tükrében. Modern Nyelvoktatás, Modern Nyelvoktatás, 2019 | Albert, Á., Dóczi, B., & Piniel, K.: Érzelmek és motiváció kapcsolata a nyelvtanulásban., Országos Neveléstudományi Konferencia. Pécs, Magyarország, 2019. November 6-8., 2019 | Csizér, K., Albert, Á, & Piniel, K.: The interrelationship of language learning autonomy, self-efficacy, motivation and emotions: The investigation of Hungarian secondary school students, In M. Pawlak (Ed.), Investigating individual learner differences in second language learning (pp. 1-23). Springer Nature., 2021 | Szrogh, B., & Csizér, K.: The role of attitudes, selves and experiences in shaping foreign language teachers’ motivation: The comparative results of three questionnaire studies., In Cs. Kálmán (Ed.), DEAL 2020: A snapshot in diversity in English applied linguistics (pp. 233–251). Eötvös Kiadó., 2020 | Csizér, K., Öveges, E., & Lajtai, Á.: The relationship between foreign language learning motivation and language exams: The results of a questionnaire study, In A. Fekete, M. Lehmann, K. Simon (Eds.) UPRT 2019: Empirical Studies in English Applied Linguistics in Honour of József Horváth (pp. 76.-95). Lingua, 2020 | Szabó, F., Albert, Á., & Csizér, K.: The effects of family background on the processes of foreign language learning in Hungary., Central European Journal of Educational Research, 3(2),87–97, 2021 | Csizér, K., & Albert, Á.: The interrelationships of emotions and motivation: The results of two pilot studies, IATEFL-Hungary Konferencián elhangzott előadás, Budapest. Oktober 4., 2019 | Csizér, K. & Öveges, E.: A nyelvi vizsgák szerepe a nyelvtanulás folyamatában: Egy középiskolás diákokkal végzett kérdőíves kutatás eredményei., XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Pécs. 2019. november 8., 2019 | Csizér, K. & Albert, Á.: A családi környezet hatása az idegennyelv-tanulásának folyamataira Magyarországon., XX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debrecen. 2020. november 6., 2020 | Albert, Á. & Csizér, K.: Quality control in qualitative research., International diversity in teacher and higher education research in the 21stcentury: insights from doctoral students, supervisors, and doctoral school leaders. ELTE PPK,, 2020 | Csizér, K., Albert, Á., & Piniel, K.: A digitális átállás 2020. tavaszán három budapesti középiskolában: tanulói vélemények az online angolórákról., OKTATÁS – INFORMATIKA – PEDAGÓGIA KONFERENCIA 2021. Debreceni Egyetem, 2021. február 12., 2021 | Dóczi, B., Csizér, K., Albert, Á., & Piniel, K.: Bepillantás az angol tanterembe: egy óramegfigyelési eszköz kipróbálása magyar középiskolákban., XXVIII. MAGYAR ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KONGRESSZUS. 2021. Pannon Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kar és Magyar Alkalmazott Nyelvészek és Nyelvtanárok Egy, 2021 | Albert, Á., Piniel, K., Csizér, K., & Dóczi, B.: Változások a diákok angoltanulással kapcsolatos érzelmeiben, motivációjában, autonómiában és énhatékonyságában a 2019/2020.tanév során., XXVIII. MAGYAR ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KONGRESSZUS. 2021. Pannon Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kar és Magyar Alkalmazott Nyelvészek és Nyelvtanárok Egy, 2021 | Csizer, K., Albert, Á., Piniel, K., & Dóczi, B.: Contextual and individual differences in language learning in Hungary: Motivation, autonomy and emotions of secondary school students, 32nd International Conference on Foreign / Second Language Acquisition. Institute of Linguistics, University of Silesia, Poland 20th-22nd May 2021., 2021 | Dóczi, B., & Csizér, K.: English teaching in Hungarian secondary schools: results of a classroom observation project, 32nd International Conference on Foreign / Second Language Acquisition. Institute of Linguistics, University of Silesia, Poland 20th-22nd May 2021., 2021 | Dóczi, B., Albert, Á., & Csizér, K.: The interrelationships of emotions and motivational processes: The results of a nationwide study with secondary school students in Hungary., International Association of Applied Linguistics, Groningen, the Netherlands. 16-20 August., 2021 | Öveges, E., Csizér, K. és Dér, K.: Az idegennyelv-tanítás iskolai szintű szabályozása: keretek, célok és megközelítések., Modern Nyelvoktatás, XXV. évf./1. szám, 3-15, 2019 | Öveges, E.: A magyarországi gyermeknyelvi vizsgák tartalmi és jogi szabályozottsága., Gyermeknevelés, 6. 3. sz., 135–147., 2018 | Piniel, K., & Albert, Á.: Motivation and flow., In M. Lamb, K. Csizér, A. Henry & S. Ryan (Eds.), The Palgrave handbook of motivation for language learning. Palgrave Macmillan., 2019 | Csizér, K.: Second Language Motivational Self System, In M. Lamb, K. Csizér, A. Henry & S. Ryan (Eds.), The Palgrave handbook of motivation for language learning. Palgrave Macmillan., 2019 | Csizér, K. & Kálmán, Cs.: A study of retrospective and concurrent foreign language learning experiences: A comparative interview study in Hungary., Studies in Second Language Learning and Teaching, 6(1), 225-246., 2019 | Albert, Á., Csizér, K., & Lajtai Á.: Tanulságok az érzelmek és motiváció összefüggéseiről az angol nyelvtanulás folyamatában: egy kérdőíves kutatás eredményei., VI. Trefort-kerti Bölcsész Tanári Konferencia. Budapest, Magyarország, 2019 , április 9., 2019 | Albert, Á., Lajtai Á., & Piniel, K.: Investigating high school students’ emotions in connection with their EFL classes: A questionnaire study., University of Pécs Roundtable Conference. Pécs, 2019, május 10., 2019 | Albert, Á., Csizér, K., & Piniel, K.: Linking individual difference variables and affective states to performance on foreign language tasks: A pilot study, Topics in applied linguistics: Classroom-oriented research conference. Opole, Lengyelország, 2019 szeptember 23-25, 2019 |
|
|
|
|
|
|
vissza »
|
|
|