A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek feltárása a célelmélet alapján  részletek

súgó  nyomtatás 
vissza »

 

Projekt adatai

 
azonosító
138400
típus FK
Vezető kutató Fejes József Balázs
magyar cím A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek feltárása a célelmélet alapján
Angol cím Investigation of teachers’ beliefs about students’ learning motivation based on achievement goal theory
magyar kulcsszavak tanulási motiváció, célelmélet, tanári nézetek
angol kulcsszavak learning motivation, achievement goal theory, teachers’ beliefs
megadott besorolás
Neveléstudomány (Bölcsészet- és Társadalomtudományok Kollégiuma)100 %
Ortelius tudományág: Oktatás
zsűri Pszichológia – Nevelés
Kutatóhely Neveléstudományi Intézet (Szegedi Tudományegyetem)
résztvevők Kis Noémi
Mezei Tímea
Molnár Éva
Szenczi-Velkey Beáta
Vígh Tibor
projekt kezdete 2021-12-01
projekt vége 2025-11-30
aktuális összeg (MFt) 39.941
FTE (kutatóév egyenérték) 5.66
állapot aktív projekt





 

Projekt eseményei

 
2022-09-02 10:33:01
Résztvevők változása




vissza »